Next morning in hospital nandini is wake up. Everyone stand near her except Manik.
Nandini how are you feeling baccha- Nyonika asked her with concern.
I am fine don't worry - nandini said her
Hum worry kaise na ho nandini itni Badi baat ho gyi aur tumne humein batana bhi zaroori nhi Samjha. Nyonika mujhe toh lagta hai ki nandini humein apna samajhti hi nhi hai - Raj said with angry and hurt voice.
Nahi dad aisa nhi hai - nandini said to him. Then she look fab 4 and abhi
Cabir bhai - nandini is about to say but Cabir stop him.
Cabir said with hurt voice - guys keh do isse ki mujhe bhai na kahe. Aaj se Yeh meri behen nhi hai.Cabir bhai please don't say this - nandini said with crying.
Cabir said - kyun na kahoon aisa agar tum Mujhe apna bhai manti toh itni Badi baat mujhse nhi chupati.
Nandini said with crying- Cabir bhai please
But suddenly nandini have a head pain and nandini hold his head.
Everyone seeing this getting tensed and called doctor.
Doctor check her and said - she is not well. Inse aisi koi baat mat kijiye jisse unhe stress ho.
Everyone agreed and go to nandini room.
Nandini is about to say something but Cabir stop him say - shhh nandini tumhe kuch bhi kehne ki koi zaroorat nhi hai. Hum mein se koi bhi tumse naraz nhi hai ok.
Then nandini father say - nandini I know jo maine tumhare sath kiya uski koi mafi nhi hai but ho sake toh mujhe maaf kar dena.
Nandini said - no papa aap ko sorry bolne ki koi zaroorat nhi hai main apse bilkul naraz nhi hoon.Acha nandini ab tum rest karo evening mein tumhara operation hai - Nyonika said to her.
Listen this nandini is shocked and said - operation
Yes operation - Cabir said.
But mujhe koi operation nhi karwana - nandini said.
Nandini ye decision tumhare husband ka hai to tum mana nhi kar sakti - Mukti said to her.
Listen husband nandini is shocked and see fab 3 and abhi
Then abhi said - Nandini don't be shocked humein pata hai tumhare aur Manik ke bare mein. Cabir ne humein sab kuch bata diya hai.Then abhi told nandini everything what will happen when she is unconscious.
Acha chalo abhi sab chalte hai nandini ko rest karne do - Raj said.
And everyone leaves for their.
Nandini is lay on bed and close his eyes.After some time some one is open the door of nandini room and go to near nandini and put his hand on his forehead.
Feeling some one beside her nandini open his eyes and said - Manik.Manik without saying anything just hug her.
Nandini is shocked of this action but calm herself and said - my all thik toh hai na kya hua apko.
Manik said with hugging her - kya samjhti ho tum khud ko. Pehle mera har kaam kar ke mujhe apni aadat lagaa Di aur phir mujhe chod kar ja rhi thi.how could you do this ha.
Nandini separate Manik for herself and see Manik eyes are wet. Nandini said - Manik are you crying.
Kyun sirf tum mere bimar hone par rohan sakti ho. Tum akeli nhi ho nandini jise darkness se dar lagta hai. Mujhe bhi lagta hai. But mujhe pata hota hai ki mere aas paas ho is liye main aram se so jata hoon. Aur tum Mujhe chod kar Jane ki baat kar rhi ho. Listen to me very carefully Mrs. Nandini Manhotra tum Mujhe chod kar nhi ja sakti and that's final ok.
Nandini see him with shocked face and said - kya bola Apne.
Yhi ki tum Mujhe chod kar nhi ja sakti - Manik said
Nandini said - nhi uske baad
Manik smile and said - Mrs. Nandini Manhotra. Aur ye tumhare husband ka order hai jisse tumhe manna hoga.ok
Nandini smiled and hug him.
And Manik also hug him back and now a satisfaction seen on their faces.
आप पढ़ रहे हैं
Beautiful Feeling
FanfictionIt's a story a girl name nandini and a boy name manik who is tied a unwanted relation called marriage.phir kaise hoga in dono mein pyar.