Some days passed like this. Manik and everyone has so much care of nandini. And nandini is recover now and discharge in hospital and comes to home.
At home
Nyonika did arti of nandini and welcome her.
After some chit chat Nyonika said - Nandini beta ab tum apne room mein ja kar aram karo.
Nandini is about to get up but feeling weak. Manik notice this and take nandini on his arms. And go to their and everyone see his with shocked face.
Here nandini said to Manik - Manik what are you doing ap mujhe sabke samne aise utha kar kyun laye.
Manik said - tum weakness feel kar rhi thi to maine utha liya.
But Manik sab kya soch rhe honge - nandini said.
Kuch bhi soch rhe ho I don't care. Apni wife ko apni god mein uthaya hai kisi stranger to thodi na - Manik said.
Nandini see him with disbelief . Then she notice that Manik not take her of his room. She is confused and asked - Manik ap mujhe kaha le ja rhe hai.
Manik said in casual tone - room mein aur kahan.
But Manik ye mere room ka way nhi hai- nandini said.
But Manik did not said anything and take to her of his room.
Seeing this nandini said - Manik ye to apka room hai ap mujhe yaha kyun laye hai.Nandini ye mera room hai aur tum meri wife ho so unfortunately ye tumhara room bhi hua hai na- Manik said.
But Manik - nandini is about to say but Manik stop her and say - I know maine tumhe is room mein ane se mana kiya tha. But aaj main tumse keh rha hoon ki aaj se meri life par aur is room par tumhara pura right hai.
Nandini see him with tearful eyes and hug him. Then Manik said - Acha ab bahut emotional batein ho gyi chalo rest karo.
After this nandini is sleep.At night
Nyonika comes tk nandini with food.
Seeing food nandini makes faces and said - mom mujhe na bilkul bhook nhi hai abhi apko rakh dijiye main baad mein kha lungi.
Listen this Nyonika smiled and said - Nandini koi bahana nhi chalega khana to tumhe abhi khana Padega. Chalo eat.
But nandini again denied. Manik comes to room and asked Nyonika - what happen mom
Dekho na Manik main kab se try kar rhi hoon but nandini khana hi nhi kha rhi hai - Nyonika said
Then nandini said - Manik mujhe ye boring and tasteless khana nhi khanaManik smiled and said - it's Ok mom agar nandini khana nhi khana chahti to koi baat nhi rehne dijiye.
Listen this nandini is getting happy.
Nyonika is about to say but said - mom it's Ok aur waise bhi main nandini ke chocolates laya tha jisse use dinner ke baad kuch accha taste mil jaye. But ab nandini khana nhi Kha rhi hai to koi baat nhi main ye chocolates Cabir ko de deta hoon woh kha lega.Listen chocolates nandini immediately said - mom ap itne pyar se mere liye dinner layi hai main mana kaise kar sakti hoon.main kha leti hoon.
And nandini eat dinner with make faces . And Manik and Nyonika smiled seeing this.
After complete dinner nandini said - maine dinner kar liya ab chocolates.
Chocolates kon si chocolates - Manik said.
Are wahi jo ap mere liye laye the - nandini said.
Ha woh chocolates woh to main tumhe batana bhul gya woh to Cabir ne le li- Manik said with hold his laugh.
Listen this nandini make crying face.
Seeing nandini Nyonika said - in Uf Manik bahut pareshan kar liya tumne meri beti ko.
Listen this Manik laugh and give basket full of chocolates
Seeing this nandini is getting very happy.Dinner for nandini
Chocolate basket
आप पढ़ रहे हैं
Beautiful Feeling
FanfictionIt's a story a girl name nandini and a boy name manik who is tied a unwanted relation called marriage.phir kaise hoga in dono mein pyar.