~ 1 ~

2.2K 69 8
                                    

Fatıma 20 yaşında genç ve çok güzel bir kız dı. Herkes onun güzelliğine hayran dı. Bazı erkekler erkenden işe gidiyordu sırf Fatıma yı bikere görebilmek için. Oysa bunun ne kadar günah olduğunu bilseler kör olmak isterler. Fatımayı tanımayan yoktur Balıkesir de. O hep süslenir geceleri de diskolara giderdi. Keşfetmediği bir mekan yoktu. Ve bu durumdan gayet mutluydu. Ama bir şeyi eksik hissediyordu. O parçayı bulsa rahatlıcak. Ama nafile..

- Kızım bari bugün gitme. Kandil kandil ne partymiş bu.

- Biliyorum anne. Gitmek istemezdim ama bugün ki çok önemli. Arkadaşım Dumanı eve çağırcak.

- Kızım nolur yapma böyle. Bak çok pişman olucaksın. Ama çok geç olcak. Allahın rızası baban üzerinden gecer ve baban sana kızım demekten bile utanıyor.

Fatıma bir an düşünmeye başladı. Ne kadar gafletin içine düşsede birazcık Allah korkusu vardı içinde ama ne yazık ki bu yetmedi. Dumanı kaçıramazdı.

- Anne tamam affet. Bugün son. Sonra gerçekten bir daha hiç gitmicem. Söz.

- Kızım bu kaç bininci sözün.

- Anne geç kalıyorum hemen çıkmam lazım.

Fatıma mini eteğini giyerek, kırmızı dudak boyasını sürerek hemen dışarı atıldı. Sefa zaten Fatımayı bekliyordu dışarda.

- Kızım nerdesin ya. Iki saatir ağac oldum burda. Ne hazırlanmak bu zaten bir şey giyinmiyosun. Iki parça kumaş var üstünde.

Fatımanın ne kadar zoruna gittiysede belli etmemek için konuyu değiştirdi hemen.

- Tamam geldim işte. Eeeh hazırmısın. Kaan Tangözle tanışma vaktı.

- Tanımadığın bi o vardı.

Fatıma alışmışdı Sefanın bu hallerine. Artık sesini çikarmiyordu. Anlamda veremiyordu bu hallerine. Bir billseydi Sefanın onu ne kadar sevdiğini .. Sefa Fatımayı çok kıskansada giyimi ve hareketleri sefanın nefsinin hoşuna gidiyordu. Geldikten sonra fatıma önden sefada arkasından villa ya adımlarını atıyorladı. Sefa fatımanın arkasından onu baştan aşağa süzüyordu. Fatıma bunun farkına varmıştı ve çok hoşuna gitmişti.

- Saahhraaaa aşkımmmm çok heycanlıyımmm nerdeeeeeee

- Fatıma inanmicaksın ama içerdeeee. Birşeyler ikram ettim az sonra bir kaç parça söylemeye başlicaklarrrrr

- Sahraa hadii gidelim tanışalım onlarlann

- Tamam gelll

Fatımla Sefa odaya girdi ve grub hemen ayağa kalktı. Onlarda Fatımanın güzelliğine hayran kalmışlardı.

- Mer - mer - merhaba, şey ehmmm

- Fatıma siz olmalısınız. Sahra bahsetmişti. Anlattığı kadar güzelmişsiniz ..

Fatıma herkesle tanışırken sefa ortamdan bunalıp hava almaya çıkmıştı. Fatıma için dünyayı karşısına alabilirdi ama fatıma ona bakmazdı ki. O aşka inanmayan birisi idi. Bir kere aldatıldığı için hiç kimseye güvenmiyordu artık. Erkeklerin hepsini aşağılık olarak görüyodu. Sefa tam arkasını dönerken yine hayal kırıklığına uğramıştı. Kaanın eli fatımanın belinde. Ama sefa alışmıstı buna bir iki gün sonra fatıma onları tanımamazlıktan gelirdi. Nolursa olsun zoruna gitmişti ama.

- Eeehh party den sonra bana gecelim mi fatıma?

- Yuh. Bu kadar da fazla. Fatıma hiç bir yere gitmiyor.

- Sanane sefa. Zaten annemler bu akşam yokluğumu fark etmezler. Sadece dua ederler namaz kılarlar umrunda olmam onların.

- Fatıma ! Fazla oluyosun !

-  Kardeşim sen Fatımanın nesi oluyosun. Babasımi abisimi. Sanane ya. Kız kalmak istiyor. Sanane !

Fatıma hiç sesini çikarmadı. Bu sefa için çok oldu ve sefa kötü bakışlar atarak gitti. O akşam fatıma sefayı daha görmedi. Herkes içip eğlendikten sonra eve gitme vakti geldi. Saatler iki yi gösteriyordu kaanla fatıma çıkarken. Otele vardıktan sonra kaanın beş dakkalığına bir işi çıktı. Salonda fatımanın beklemesini istedi. Salonda herkesin gözü fatımanın üzerindeyi. Sonra içeri birisi girdi. Uzjn boylu delikanlı çokta yakışıklı biri. Fatımanın hoşuna gitmişti bu adam. Ama hiç fatıma ya bakmıyordu. Onu görmesi için fatıma elinden geleni yapıyordu ama o hiç bakmıyordu. Oysa herkesin gözü onun üzerindeyken .. Kaan hemen geldi ve yine elini fatımanın beline attı. Yukarı çikarken o uzun boylu adama çarptılar.

- Dikkat etsen kardeşim !

- La havle bide bu sarhoşlar mı başıma bela olcak ..

- Ne dedin sen ?!

- Yürü git uğraşamam seninle dedim.

- Bana bak ağzını topla yoksa çok fena olur

- Vallah işim var bi çekil !

Bu sözden sonra Kaan adama bir yumruk geçirdi. Adam tutamadı en sonunda kendisini ve oda kaanı dövmeye başladı. Fatıma araya girmek istedi ama korktuğu için geri kaldı. Kaan yerde yatarken adam kaana konuştu.

- Bana bak. Şimdi önemli bir işim olmasaydı çok fena ederdim seni ama neyse.

Diyerek arkasını döndü ve odasına yol aldı.

- Seni şikayet etcem. Sen kim oluyorsun da Kaani dövüyorsun !

- Fatıma yardım edermisin ..

Kaanın yardım istiyişiyle adam arkasını döndü ve fatıma ile göz göze geldi.

- Beni şikayet etmeden önce sen bi adına layik olmaya çalış .

~ Aşk ile Imtihan ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin