05. Can I breathe the way I want?

2.3K 162 48
                                    

– Kurwa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

– Kurwa.

Pięści Taehyunga zaciskają się na pościeli, kiedy Jungkook pieprzy go od tyłu.

– Pieprzona dziwka.

Chłopiec próbuje robić jak najmniej hałasu, ale nie może powstrzymać jęków, które wydobywają się z jego ust, gdy Jungkook dotyka swoim penisem jego prostatę.

– Wciąż mnie nienawidzisz, co? Ale założę się, że kochasz tego pieprzonego kutasa.

Ręce mężczyzny wbijają się w jego biodra, kiedy porusza nimi, osiągnąć jeszcze szybsze ruchy, przez co oddech Taehyunga zatrzymuje mu się w gardle. To go przytłacza, cofa za każdym razem. I właśnie dlatego Jungkook to robi.

– Kurwa, daj spokój, mała dziwko, zaciśnij swoją małą dziurkę wokół mojego kutasa. Zaciśnij.

Taehyung dochodzi, płacząc, gdy jego orgazm uderza w niego ogromnymi drżącymi falami, powodując, że automatycznie zaciska się wokół penisa.

– Kurwa. – Jungkook wychodzi z niego, a chłopiec czuje, jak ciepły strumień spermy brudzi jego pośladki i dolną część pleców. Oboje zatrzymują się, ich oddech jest urywany i głośny w ciemnej sypialni. Potem Jeon jak zawsze klepie go w tyłek, wstaje i idzie do łazienki.

Taehyung czeka, uważnie nasłuchując, aż mężczyzna włączy umywalkę lub prysznic. Kiedy słyszy prysznic, wzdycha i wyciąga się na brzuchu, rezygnując z czekania na swoją kolej. Kiedy Jungkook tylko włącza zlew, oznacza to, że po prostu myje ręce i odświeża się, zanim znowu wyjdzie. Ale kiedy włącza prysznic, oznacza to, że szykuje się do pójścia do łóżka, przez co chłopiec musi odczekać dobre dziesięć lub piętnaście minut, zanim będzie mógł sam się umyć i pozbyć się uczucia rąk Jungkooka na skórze,a także plam jego spermy.

Nie ma mowy, żeby wziął prysznic z Jungkookiem i jak dotąd mężczyzna - dzięki Bogu - go o to nie prosił.

Taehyung był dla Jungkooka przez cały tydzień ekskluzywną prostytutką i już ustalili swego rodzaju rutynę. Mężczyzna wysyła mu SMS-y każdego wieczoru na telefon, który dał Kimowi, mówiąc mu, kiedy wróci do apartamentu, jak chce, aby na niego czekał i w co ma się ubrać.

9:30 - Czerwone stringi z jedwabiu. Pończochy w kolorze czarnym. Dupa do góry, na łóżku.

11:00 - Różowe majtki koronkowe. Pończochy w kolorze czarnym. Klęcząc na podłodze przed łóżkiem.

Polecenia są krótkie, ale na temat. Taehyung po prostu odsyła emoji brzoskwini, aby potwierdzić, że otrzymał wiadomość (pomysł Jungkooka, a nie jego), a następnie oblicza, ile czasu ma, zanim będzie musiał wyjąć wtyczkę analną i przygotować się. Ku swemu całkowitemu upokorzeniu i zażenowaniu, Jeon podarował mu korek do tyłka dzień po ich katastrofalnej kolacji i powiedział, że ma go użyć do wcześniejszego rozciągnięcia się, aby był "gotowy do wejścia". Tak więc piętnaście minut przed przybyciem Jungkooka, chłopiec zmienia swoje spodnie dresowe i koszulkę w wybraną bieliznę, którą mężczyzna mu podyktował, żeby założył tej nocy, nawilża korek i wkłada go w siebie. Następnie, aby dopełnić swe upokorzenie, czeka na łóżku, leżąc na czworakach, wystawiając swój tyłek w powietrze jak kot w rui. Cóż, zwykle trochę oszukuje i po prostu kładzie się na brzuchu, grając w Candy Crush na swoim telefonie, dopóki nie usłyszy, że drzwi do apartamentu się otwierają, przez co szybko blokuje urządzenie i układa w wybranej pozycji. Potem wchodzi Jungkook, wyjmuje wtyczkę i pieprzy go. Zawsze od tyłu, zawsze w pełnym ubraniu i zawsze trwa to około dziesięciu minut. Taehyung absolutnie nienawidzi tego, że mężczyzna tak długo to robi.

Kill to Kiss You | taekook auOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz