Baekhyun yanına oturan arkadaşına gülümsedi.
"Nasılsın Baekhyun?"
"İyiyim, Soo. Sen nasılsın?"
Kyungsoo başını salladı yalnızca. Fazla konuşmayı sevmiyordu, en azından sevgilisi dışındaki kişilerle. Baekhyun'u sevmesinin bir sebebi de sessiz bir kişiliğe sahip olmasıydı zaten.
"Jongin yok mu?"
"Hasta olmuştu, peşimden ayrılmayınca eve kilitledim ben de."
Baekhyun gülümsedi, ilişkilerini seviyordu. Jongin Kyungsoo'nun yanından bir saniyeliğine dahi ayrılırsa dünyanın sonunun geleceğine inanıyordu. Şimdi eve kilitlenmiş olması muhtemelen fazlasıyla kötüydü onun için.
"Geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen."
"Tabii. İki dakikada bir arıyor zaten, açtığımda söylerim."
Dersin hocası içeri girdiğinde konuşmaları da sonlanmıştı. Baekhyun dikkatle dersi dinliyor ve düzgün notlar almaya çalışıyordu.
*****
'Hayatımın bebeği, bir plan yaptım ve sen planıma göre hareket etmek zorundasın.'
"Ne?"
'Junmyeon aradı beni bu arada, konuştuk anlaştık. O da bize yardım edecek çünkü sözümü dinlemeyeceğini biliyorum inatçı kuşum benim.'
"Bae, ne diyorsun?"
'He, planımı anlatayım. Planın ismini söylememi ister misin?'
"Kısa kes, başım ağrıyor."
'Çok kabasın.. Neyse, Aptal Chanyeol'ü Güzel Baekhyun'a aşık etme planımı anlatıyorum şimdi. Ön-'
"Ne? Ne saçmalıyorsun Baehyun?"
'Söz vermiştim, onu tutuyorum. Ayrıca sözümü kesme Baekhyun, sinirlenmemi istemezsin.'
"..."
'Aferin güzelime. Şimdi, yarın Junmyeon'la buluşuyorsunuz ve alışverişe gidiyorsunuz. Sonra kuaföre gidiyorsunuz, saçlarını boyatacaksın çünkü. Bu kadarını bilmen yeterli şimdilik, Junmyeon zaten biliyor ne yapacağını.'
"Saçlarımı boyatmayacağım."
'Aynen yavrum, şimdi uyku vakti. Güzel uykularrrr.'
"Boyatmayacağım de- Baehyun? Şerefsiz."
Baekhyun yüzüne kapatılan telefonu yatağının üzerine attıktan sonra yüzünü yastığına gömdü ve fazla ses çıkarmamaya çalışarak çığlık attı.
Telefonuna gelen bildirim sesiyle çığlığını yarıda kesmek zorunda kalırken ekranda gördüğü mesajla kaşlarını çattı.
kimjunmyeon:
Yarın 10 gibi alırım seni, bekletme.
Cevap vermeden telefonu tekrardan bıraktı ve çığlık atma işine geri döndü Baekhyun. İkizinin sözünü dinlemezse, yapacakları kesinlikle iyi şeyler olmazdı ve Baekhyun biliyordu ki onun sözünü dinlemek zorundaydı.
Hissettiği çaresizlikle gözlerini kapattı Baekhyun, yarın belki de her şeyi değişecekti. Baehyun'a güven olmazdı çünkü sınır kelimesi onun kitabında yer almıyordu.
****
"Saat 10'u 2 geçiyor Baek, geciktin."
Junmyeon muhtemelen fazlasıyla pahalı olan kol saatine bakarken söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get You Alone / Chanbaek
FanfictionOkulun inek öğrencisi Baekhyun ve iki yıldır aşık olduğu, okulun havalı çocuğu Park Chanyeol.. Baekhyun Chanyeol'ü etkilemek için ikizi Baehyun'dan yardım almaktan başka bir yol bulamaz.