The Neighborhood-Sweater Weather
Gözlerini araladığında hissettiği sıcaklıkla uyuşukça gülümsedi Baekhyun. Nerede olduğunu, nereye yattığını ve neye sarıldığını fark ettiğinde ise gülüşünden eser kalmamıştı.
Chanyeol'ün eline yasladığı yanağı, koluna sarılışı ve bileğini tutuşu Chanyeol için sevimli olsa da Baekhyun kendine kızıyordu içten içe.
"Günaydın." Uzun olan uyuşan elini kendi iradesiyle kaldıramayınca diğer elinden yardım aldı ve bileğini güçlükle hareket ettirdi.
"Özür dilerim.. Neden uyandırmadın?"
"Sorun değil, fark etmemiştim bile uyuştuğunu. Ders bitince uyandırırım diye düşünmüştüm."
Yalandı. Chanyeol Baekhyun uyanana kadar o şekilde bekleyebilirdi, elinin acısının artması önemsizdi ayrıca. Baekhyun dersin hala bitmediğini gördüğünde huysuzca gözlerini ovuşturdu. Boynu ağrıyordu fakat bu pek de önemli sayılmazdı, dert etmesi gereken başka bir şey vardı çünkü.
"Uykun varsa uyu yine."
Baekhyun başını iki yana sallasa da esnemişti sevimli bir şekilde. Chanyeol ona gülmemeye çalışırken önüne dönüp dersi dinliyormuş gibi yapmaya başladı.
"Ehem.."
Kısa olanın boğazını temizleme çabası diğerini ona döndürmüştü. Baekhyun narin elleriyle oynarken başını eğdi hafifçe. "Dersten sonra konuşabilir miyiz?.."
Chanyeol onu sessizce onayladı, bakışları elleri ve sevimli yüzü arasında gidip geliyordu.
*****
Ders bittiğinde Baekhyun söylediği şey için çoktan pişman olmuştu. Her geçen saniye daha fazla geriliyordu, hem ne diyecekti ki?
"Dersin kaçta?"
Kendisine yöneltilen soruyla düşüncelerinden sıyrıldı. Telefonundan saate baktı ve tekrardan karşısındaki uzun bedene döndü. "Üç saat sonra."
"Güzel, o halde çıkalım okuldan. Bazen burada durmaya tahammül edemiyorum."
"Okulu sevdiğini sanıyordum?"
"Kedimi de seviyorum ama her saniye onu öpemem, değil mi?"
Baekhyun onun yaptığı garip benzetmeye güldü ve başını salladı. "Kedinin ismi ne?"
"Byu." Chanyeol gururla cevapladı ve sınıfın kapısını Baekhyun için açık tuttu.
"Neden Byu?"
"Küçükken yavru kedilerin miyu yerine byu dediğini sanıyordum.."
Kısa olan sesli bir şekilde güldü, minik Chanyeol'ün kedi sevişini aklında canlandırırken kalbi hızlanmaya başlamıştı.
"Gülme.. Ne yapayım, öyle gibiydi. Ortaokulda ablam 'onlar byu demiyor kendine gel' dediğinde hayal kırıklığına uğramıştım. Ama aştım şimdi o olayı."
"Chanyeol bu çok tatlı.."
Chanyeol ani iltifata karşı ne söyleyeceğini bilemedi. Kısa olanın adımlarına ayak uydurmaya çalışırken ikisi de susuyordu. Baekhyun'un çalan telefonu ikisine de yardımcı olmuş gibiydi, vakit kaybetmeden cevapladı bu yüzden.
"Bae, efendim?"
'Uyumamana sevindim bir tanem, müsait misin?'
"Müsait miyim.. Chanyeol yanımda."
'O kim ya?'
"K diyorum, devamını getir."
'Amanın kepçe! Ne yapıyorsunuz, yalnız mısınız?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get You Alone / Chanbaek
FanfictionOkulun inek öğrencisi Baekhyun ve iki yıldır aşık olduğu, okulun havalı çocuğu Park Chanyeol.. Baekhyun Chanyeol'ü etkilemek için ikizi Baehyun'dan yardım almaktan başka bir yol bulamaz.