10 Ve Final

1.2K 110 70
                                    

Cascada-Every Time We Touch (Piano slow version)

"Yani, tam olarak ne oldu?"

"Size ne oldu asıl?"

"Bize ne olmuş?"

"Ne demek ne olmuş? Bize ne olduğunu sormadan size baksana."

"Ne olduğunu söylesenize."

"Ne olmuş?"

Sehun pes etti ve başını sertçe Junmyeon'un dizlerine yasladı. Junmyeon'un parmakları sevgilisinin saçlarını bulurken bakışları hala karşısındaki bedenlerdeydi.

"Cidden, bir şey söyleyin artık."

Baekhyun bağdaş kurduğu bacaklarını sallarken Chanyeol ellerinden destek alarak geriye yaslamıştı oturduğu yerde. İkisi de kısa süre birbirine baktıktan sonra Baekhyun istemeden gözlerini kaçırmıştı.

"Sevgiliyiz."

"Ne?"

"Yuh."

"Sevgili değiliz." Baekhyun net bir şekilde karşı çıktığında bu kez bakışlar ona dönmüştü.

"Ne demek sevgili değiliz?"

"Teklifini kabul ettiğimi hatırlamıyorum Chanyeol."

Sehun onların garip tartışmasına anlam veremediği için onları dinlememe kararı almıştı kendince. Junmyeon ise onun aksine büyük bir ilgiyle dinliyordu karşısındakileri.

"Teklif etmedim ki Baekhyun."

"Bildin, ben de ondan bahsediyordum."

Chanyeol zaten iri olan gözlerini biraz daha irileştirdi Baekhyun'a bakarken. Teklif beklediğini, böyle bir şey istediğini bilmiyordu.

"Ciddi misin?"

Baekhyun onu geçiştirmek adına elini salladı ve karşısındakilere döndü.

"Siz söyleyin şimdi, ne oldu?"

Junmyeon omuz silkti. Boynundaki tırnak izlerini veya morarmaları umursuyor gibi durmuyordu.

"Sert zevklerimiz var, bu kadar."

Chanyeol'ün şaşkınlığı daha da büyürken Baekhyun istemsiz bir kahkaha attı. "İyi misin Junmyeon?"

Sehun hızlıca doğruldu ve kaşlarını çatarak Baekhyun'a baktı.

"Junmyeon mu? Tişörtümü çıkartmamı istemezsin Baekhyun. Onda hiçbir şey yok çünkü, inan bana."

Junmyeon dudaklarına gururlu bir gülümseme yerleştirip Sehun'un ince belini okşadı. Doğruydu çünkü, Junmyeon'un boynundaki izler Sehun'unkilerin yanında hiçbir şeydi.

"Size inanamıyorum.. Okulun Tanrı diye bildiği adama bak, canava-"

Sehun onun sözünü eliyle kesti ve dramatik bir tavra büründü. "Junmyeon Tanrı'dan daha fazlası."

"Sizin +18 anılarınızı dinlemek istemiyorum, lütfen susun."

Baekhyun'un uyarısıyla Junmyeon güldü ve ona doğru uzanıp saçlarını karıştırdı.

"Baehyun'a anlattın mı sen?"

"Bugün konuşacağım.. Korkuyorum aslında."

Chanyeol Baekhyun'un omzuna yaslanmadan hemen önce nazikçe yanağını öptü. "Niye korkuyorsun?"

"Seni süründürmemi istiyor çünkü."

"Doğru, süründürmelisin."

"Bence de süründür Hyun, onun için değişirken ne kadar çaba harcadığını ben gördüm çünkü.. Hem ondan öncesini bilmiyoruz bile, iki yıl sevdiğini söylüyorsun, az değil. Chanyeol seni epey kırmış olmalı."

Get You Alone / ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin