4 Falan

1.1K 127 85
                                    

Sia-Unstoppable

Pazartesi sabahı Baekhyun her zamankinden erken uyanmıştı çünkü ilk defa gerçekten hazırlanması gerekiyordu.

Junmyeon'un yaptığı kombinlerden birini giydikten sonra aynadaki yansımasına baktı, siyah pantolonu bacaklarını tamamen sarıyordu ve biraz garip(?) hissettiriyordu.

Baekhyun saçlarına şekil vermeyi bitirdikten sonra uzun süredir kullanmadığını fark ettiği makyaj malzemelerini aldı ve doğal bir makyaj yaptı gözlerine. Dudaklarına nemlendirici sürdükten sonra zorlansa da lenslerini taktı ve kendine son kez baktı, gergin hissediyordu.

(Medyadaki halinin üzerine deri ceket ve piercing ekleyin işte <3)

Okul yolu boyunca dudağındaki halkayla oynamış ve deri ceketinin fermuarına işkence etmişti.

Okulun önünde Junmyeon'u bekliyordu şimdi de, paşa torunu öyle istemişti çünkü.

Duyduğu ıslık sesiyle o yöne döndü, Junmyeon ellerini ceplerine yerleştirmiş onu süzüyordu.

"Bence boşver sevdiğin kişi her kimse, bu kadar güzel olmanı hak ettiğini düşünmüyorum. Sana beni ayarlayalım?"

Baekhyun gülümsedi. "Ben de hak ettiğini düşünmüyorum ama, kalp sevince seviyor işte."

"Kitap okuyup mu geldin? Bu alışkanlığını azaltman lazım bebeğim." Junmyeon gülerek söyledi ve kolunu Baekhyun'un omzuna attı.

Okula girdiklerinde, tıpkı son çıktıklarındaki gibi neredeyse herkes onlara bakıyordu.

Bakma sebepleri:

1- Junmyeon okula gelirken gülümsüyor ve yanında Sehun harici biri var.

2- Okulun en ineklerinden Byun Baekhyun tanınmayacak halde.

3- İki alakasız insan bir anda nasıl böyle yakın oldular?

4- Baekhyun bu kadar kusursuz birine döneşebilecek kadar güzelse bugüne kadar niye inek olarak takıldı?

5- Baekhyun'un kafasına taş mı düştü? Bir anda değişmeyi isteme sebebi neydi?

Binadan içeri girecekleri sırada Sehun Chanyeol'ü de beraberinde sürükleyerek onların önüne çıktığında ikisi de irkilmişti.

"Chanyeol, yeni kocamla tanış."

"Ne?"

"Ne?"

"Ne?"

"Baekhyun.. O kadar güzelsin ki, kocam olmaktan başka şansın yok."

"Seni öldürürsem kocan olmama gerek kalmaz Sehun, saçmalama."

"Üzgünüm Sehun ama.. Baekhyun ben tarafından kapıldı."

"Junmyeon.. Baehyun istemeseydi yüzüne bakmazdım kardeşim."

Junmyeon ve Sehun aynı anda göz devirdi. "Güzelleşince agresif birine dönüşmen hoş olmadı."

"Ben hep böyleydim, benimle konuşma zahmetine girseydiniz değişmediğimi anlardınız."

Baekhyun'un bakışları Chanyeol'e kaydığında daha fazla orada durmak istemiyormuş gibi içeri adımlamıştı. Chanyeol gözlerini bir kez bile kırpmadan Baekhyun'u izliyordu. Şaşırdığı her halinden belliydi, belki güzelliğine, belki de onun gerçek bir inek olmadığına..

*****

Baekhyun gün boyu her zaman yaptıklarını yapmıştı. Derslerini dinleyip not tutmuş, notlarını sınıf arkadaşlarıyla paylaşmıştı.

Sehun ve Junmyeon birbirleriyle uğraşmakla meşgul olduğu için onun yanına gitmemişlerdi, Chanyeol ise tüm gün uyumuştu.

Baekhyun okuldan çıkacağı sırada okulun biricik çiftini görmesiyle duraksadı. İkisi de ıslık çalarak ona yaklaştığında Baekhyun utanmıştı.

"Okula yeni bir fıstık gelmiş.."

"Fıstık?.. Jongin, iyi ki beni tavlarken böyle kelimeler kullanmadın."

Jongin omuz silkti ve Baekhyun'a döndü. "Çok güzel olmuşsun, eski halin de güzeldi gerçi ama saçların falan yakışmış işte."

"Harika görünüyorsun Baekhyun. Bir anda ne oldu da değiştirdin tarzını?"

"Size birinden bahsetmiştim ilk tanıştığımızda.."

"Kepçe?"

Baekhyun gülümsedi ve devam etti. "Evet, kepçe. Ona mesaj attım ve pek hoş olmayan bir tavır sergiledi bana karşı. İkizime anlattığımda biraz sinirlendi, tarzımı değiştirmem gerektiğini söyledi falan filan.. Ve bu hale geldim."

"Eğer rahat ve mutluysan, biz de mutluyuz Baekhyun. Umarım kepçe ne kaybettiğini anlar."

Bir süre daha konuştuktan sonra Kyungsoo Jongin'le işleri olduğunu söylemiş ve okuldan ayrılmıştı sevgilisiyle beraber.

Baekhyun bir kez daha okuldan çıkmaya yeltendiğinde onu durduran bu kez tanıdık biri değildi. Belki de daha önce görmediği bir çocuk numarasını istiyordu. Baekhyun onu kibarca reddetti ve çocuğun cevap vermesine fırsat vermeden okuldan çıktı.

Eve girdiğinde ilk işi ikizini aramak olmuştu, telefon çok geçmeden açıldığında Baekhyun derin bir nefes aldı.

"Bae.. Hiç yapmasaydık keşke bunu."

'Neden güzelim? Biri bir şey dediyse ilk uçakla oraya gelebilirim, biliyorsun değil mi?'

"Öyle değil.. Herkes olumlu tepkiler verdi, hatta iki kişi numaramı istedi. Ama bilmiyorum, çok garip hissediyorum. Chanyeol karşımda durduğu halde bir şey söylemedi bana. Gerçi yine tersleyecek diye korkup kaçmış olabilirim biraz. Yine de öylece suratıma baktı."

'Bence sana vuruldu, aşık oldu. Aptallığına yansın şimdi.'

"Tabii Bae, bak Johnny Depp de numaramı istiyor şimdi."

'Dalga geçme beyaz papatyam, ciddiyim. Hem planın ikinci kısmına geçiyoruz. İyi dinle.'

"Ne ikisi? Bae, yeter bence bu kadarı."

'Dinle dedim bir tanem, dinle. Chanyeol'ü görürsen, görmezden gel. Yazarsa, geç cevap yaz. Bir şey sorarsa geçiştir. Tamam mı? Sehun muydu.. O Chanyeol'ün arkadaşıydı zaten. Sehun'la falan takıl, yavşağın teki belli ki. Sana Chanyeol'ün yanında yürüsün biraz, sen de gül geç. Kalan şeyleri Jun'la konuşurum ben.'

"Ben uzaktan izleyip severken iyiydim.."

'Tabii bebeğim, şimdi kapatıyorum. Dediklerimi sakın unutma. Öpüyorum seni en kocamanından.'

Baekhyun telefonu kapattı ve gözlerini rahatsız eden lenslerini çıkarttı vakit kaybetmeden. Üzerini değiştirip yüzünü temizledikten sonra sevdiği şarkıları açarak yemek yapmaya başlamıştı.

Şarkılara eşlik ederken fazlasıyla eğleniyordu. Yaptığı yemeğin tadına her beş saniyede bir baktığı için doyduğunu hissettiğinde etrafı toparlayıp mutfaktan çıktı ve hoparlörü kapattı.

Odasına girip su yeşili sweatinin fermuarını çenesine kadar çekti ve yatağına uzandı. Telefonundaki bildirimlere bakarken göz devirdi.

"Saçımı boyatıp gözlüklerimi çıkardım diye farklı biriymişim gibi muamele ediyorlar resmen.. Aptal insanlar."

Baekhyun takip isteklerini tek tek silerken üst kısımdan gelen bildirim telefonu yüzüne düşürmesine sebep olmuştu. Dudağının acısıyla gözleri dolduğunda kanayıp kanamadığına bakmak için yatağından indi Baekhyun, en azından kanamamıştı.

Tekrar telefonu eline aldığında bildirimin üzerine tıklamamak için kendiyle savaşıyordu.

pcy_loey:

Teklifin hala geçerli mi?
(2:54 pm)

bbhyunie:

Hayır.
(3:27)

Get You Alone / ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin