6 İşte

1.1K 122 41
                                    

Aerosmith-I Don't Wanna Miss a Thing

Baekhyun Chanyeol'ü engeller engellemez telefonunu tekrardan cebine sıkıştırdı. Ön yargılı insanlardan nefret ederdi, Chanyeol'den nefret etmek ise imkansıza yakındı. Yalnızca kızgındı bu yüzden.

Okula dönemezdi, Chanyeol'ü gün içinde bir daha görmek istemiyordu çünkü. Kafeye dönmeyi düşünüyordu Baekhyun, ta ki camdan içeriye baktığında Sehun ve Junmyeon'u tabiri caizse, yiyişirken görene kadar. Yüzünü buruşturup evine dönmeye karar verdi ve hızlı adımlarını evine yöneltti.

*****

Aradan iki gün geçmişti ve Baekhyun hala engeli kaldırmamıştı. Kaldırmaya niyeti vardı tabii ama henüz değildi.

Junmyeon'dan gelen kafeteryaya gel konulu mesajı okurken yeni tanıştığı arkadaşına veda etti ve onların yanına geçti.

"Beni kurtardığın için teşekkür ederim.."

"Ne kurtarması?"

"Bir tane çocuk geldi yanıma, senden hoşlanıyorum ama seni kıskanmak istemiyorum o yüzden arkadaş olalım mı diyip kendi kendine bizi arkadaş ilan etti.. En son teyzesinin ona neden karpuzum dediğini anlatıyordu."

Sehun gereğinden fazla sesli bir şekilde gülerken Junmyeon Baekhyun'un haline acımıştı.

"Güzel olmanın bazı bedelleri var sevgili Baekhyun.. Yanıma hoş geldin."

"Aramıza değil miydi o?" Chanyeol sonunda dudaklarını araladığında Junmyeon ona ters bir bakış attı. "Sizlik bir durum yok, alınma."

Chanyeol göz devirdi ve Sehun'un bilgisayar oyunundaki başarılarını dinlemeye devam etti.

Baekhyun belli etmemeye çalışsa da gergindi, Chanyeol onu geriyordu. Sehun'un aniden yükselen sesiyle herkes ona döndü.

"Junmyeon artık ilişkimizi açıklamalıyız."

"İlişkimiz olsaydı açıklardık."

"Var işte.."

"Hayır, yok."

Baekhyun ikilinin anlamsız konuşmasına daha fazla tahammül edemiyormuş gibi araya girdi.

"İlişkiniz hayırlı olsun. Sevgili Junmyeon, kafenin orta yerinde Sehun'u yerken oldukça ilişki içindeydiniz, yanılıyor muyum?"

Chanyeol zaten iri olan gözlerini iyice irileştirdi ve şaşkınlıkla masadakilere baktı.

"Yazıklar olsun.. Derse giden aklımı sikeyim ya o anı görmem lazımdı benim.."

"İkisi de gayet memnundu halinden, ayrıca Junmyeon'un gizliden Sehun'un göğüs ucundaki piercingi ellediğine yemin dahi edebilirim."

"Yuh sevişselerdi bari."

"Belki onu da yapmışlardır, pek tahammül edemeyip kaçtım oradan üzgünüm."

"Kesin yaptılar..."

"Junmyeon naz yapmadıysa kesin zaten."

"Yapmaz, tanıştıklarından beridir gözleriyle yiyor Sehun'u."

"Ve artık gözleri dışındaki yerleriyle yiyor."

"Kapatalım konuyu.."

"İğrenç, değil mi?"

Hem Chanyeol, hem de Baekhyun aralarında geçen bu anlamsız derecede uyumlu olan konuşmayı sesli birer nefes alarak ve başlarını sallayarak bitirmişti.

Get You Alone / ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin