bbhyun:
Bildin gerizekalı
(bbhyun kişisi tarafından engellendiniz)
*****
Sonraki iki gün sessizdi. Chanyeol hala aldığı itirafın, ki ortada itiraf yoktu, şaşkınlığını üzerinden atamamıştı. Baekhyun ise.. Olanları hatırladıkça daha zeki birine aşık olmadığı için kendini tokatlıyordu.
Şimdi ise Sehun'un sürüklemeleri Baekhyun'u okulun arka bahçesine getirdiğinde Baekhyun hala ders çalışmak istediği hakkında bir şeyler zırvalıyordu.
"Lütfen sus Baekhyun, güzelsin diye küfür etmiyorum ama kapa çeneni."
"Beni kitaplarımla bıraksaydın susmama gerek kalmazdı."
Uzun olan derin nefesler alarak sakinleşmeye çalışırken Baekhyun'u Junmyeon'un üzerine itmiş ve kendini de çimenlerin üzerine atmıştı.
"Hayvan mısın Sehun?"
"İki saniye iletişim kur şununla, anlayacaksın sinirimin sebebini."
Junmyeon göz devirdi ve Baekhyun'a döndü. Dağınık beyaz saçlarını düzeltirken burnunun ucundaki gözlüğü parmak ucuyla yukarı ittirmişti.
"Sehun ters tarafından kalktı, takma onu."
"Beni kitaplarımla baş başa bıraksaydınız kimseyi takmak zorunda olmazdım. Sınavım var sınavım."
"Zaten biliyorsundur konuları, sonra gözden geçirirsin notlarını."
"Çalışmak istiyorum diye ağlamam mı gerekiyor illa? Keşke sürüklemeseydiniz beni, çalışacaktım.."
"Baekhyun gerizekalı mısın sen evladım ne bu ders aşkı?"
"Bari kitabımı yanıma almama izin verseydiniz.."
"Sehun.." Junmyeon hayal kırıklığıyla Sehun'a döndü ve omzunu sıvazladı. Şimdi anlıyordu onun bu sinirli halini.
"Dedim sana, ters tarafımdan kalkmadım."
"Haklısın bebeğim.. Bu biraz hava alsın, sen de gel."
Sehun'u dizine çağırdığında diğeri memnuniyetle kabul etti ve dizlerinin üzerinde birkaç adım attıktan sonra Junmyeon'un kucağına oturdu.
Baekhyun onlara iğreniyormuş gibi bakarken arkasından gelen sahte öğürme sesiyle herkes o yöne bakmıştı.
"Canlı porno izlemek için mi çağırıldım buraya? Bilseydim 18 yaşından küçüğüm seçeneğine tıklardım.."
"Chanyeol özür dileriz sen flörtten ileri gitmeyi beceremediğin için amına koyayım."
Baekhyun herkesin dikkati başka yöndeyken kaçmayı denese de kulağından sertçe çekildiğinde tekrardan yerine oturmuştu. Chanyeol ile ne konuşması gerektiğini bilemiyordu, onunla konuşmamak için iki gündür her saniyesini ders çalışmaya ayırıyordu zaten.
Dumb dumb dumb dumb dumb dumb!
Sessizliğin ortasında yankılanan telefon sesi üçünün de Junmyeon'a dönmesine sebep olduğunda Junmyeon gelen aramayı gülümseyerek yanıtlamış ve telefonu hoparlöre almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get You Alone / Chanbaek
FanfictionOkulun inek öğrencisi Baekhyun ve iki yıldır aşık olduğu, okulun havalı çocuğu Park Chanyeol.. Baekhyun Chanyeol'ü etkilemek için ikizi Baehyun'dan yardım almaktan başka bir yol bulamaz.