Filmin 4. Serisini fice göre düzenliyorum.
-Yazar- Esta Evelyn;
Harry yaz tatilinin bir kısmını Dursley'lerde geçirdikten sonra arkadaşı Ron'un daveti ve ısrarları üzerine yaz tatilinin geri kalanını kovukta geçirmeye karar verdi.
Kovukta Weasley'lerle geçirdiği birkaç mutlu günün ardındansa Weasley ailesi ile hep birlikte Quidditch Dünya Kupasını izlemeye gittiler.
Lucius Malfoy'la karşılaşan Weasley ailesi ve Harry ufak bir laf dalaşının ardından yerine geçip tuttukları takımı destekleyerek maçı en tepeden coşkuyla izlemeye başladılar ve ölüm yiyenlerin muggle'ları terörize ettiği, Voldemort'un kara işaretinin yapıldığı olaylı bir gecenin ardından Harry Hogwarts'a geri dönmenin daha iyi bir fikir olduğuna karar verdi.
Hogwarts'a vardığında ise Dumbledore'un açıklaması üzerine bu yıl Hogwart'sın çok önemli bir büyücülük turnuvasına ev sahipliği yapacağını öğrendi.
Söylenenlere göre; '19. yüzyılın başından beri düzenlenmeyen üçbüyücü turnuvası Dumbledore'un çabaları sonucunda Hogwarts'da tekrar düzenlenmiş' ve turnuvayla ilgili var olan bilgilere göre, kökenlerine kadar korku dolu olan ve nam salmış bu turnuvanın bir benzeri daha yoktur.
Turnuvanın tarihinden ise yaklaşık 700 sene önce, Avrupa'nın 3 büyük sihir okulu Durmstrang, Beauxbatons ve Hogwarts arasında 5 senede bir gelenek haline gelen, bir metre ötelerinde bir ejderha ile kafayı yemek üzere olan büyücülerin zekalarını ve cesaretlerini konuşturduğu bir yarışma olarak bahsedilir.
Zamanında yaşanmış birtakım olaylar yüzündende turnuvalar yasaklanmış. Ancak turnuva iki yüz yıl sonra 1994'te Üç okul tarafından ekstra önlemler alınarak tekrar hayata döndürülmüştür.
Turnuvada yarışmacılara sadece üç tane görev verilir ve hepsinden hayatta kalması istenilir.
Kurallara göre ise ateş kadehi adı verilen sihirli bir nesnenin her okuldan seçtiği bir öğrenci turnuvada okulunu hayatı pahasına temsil etmek zorundadır ve 17 yaşının altında olan kimse bu turnuvaya katılamaz.
Ancak 17 yaşının altında olmasına rağmen Hogwarts'ı Cedric Diggory'nin, Beauxbatons'u Fleur Delacour'un, Durmstrang'i Viktor Krum'un temsil ettiği yarışmaya Harry Potter'da Deli Göz Moody kılığına girmiş Barty Crouch Jr.'ın yaptığı şaşırtma büyüsü yüzünden katılmak zorunda kalır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Presidents Bath ⊹ Hedric [Tamamlandı]
Fanfiction"Yumurtayı çözebilmek için gece yarısı başkanlar banyosunda ol seni orada bekliyor olacağım." ⊹ʜᴇᴅʀɪᴄ⊹