Harry James Potter;
Ron'dan güç bela bir şekilde öğrendiğim bilgiyi söylemek için Cedric'i ararken şu lanet olası 'Dandik Potter' rozetlerine sövüyordum.
Sahi bu salak rozetlerde neyin nesiydi?
'Komik' olduğunu zannediyorlarsa hayır, bence çok ergence.Takan salaklar yerine ben utanıyorum onlar adına ve neredeyse tüm okulun takıyor olması kesinlikle acınası...
Tanrım tüm aptallar neden beni buluyor?Gerçi yaşadığım kavga türü saçma bir olayla bu cringe fikirin aptal Draco Malfoy'dan çıktığını öğrenmiştim.
Yine kendisinden beklenilen bir hareket ve hiç şaşırtmadı nedense.Ah her neyse sonunda Cedric'i bulmuştum.
Arkadaşlarıyla sohbet ediyordu ve o diğerlerinin takmasına rağmen rozeti takmamıştı.
Çok düşünceli ve kibar biri.Gülümsediğimi fark edip kendime hafif bir tokat attım ve yanına doğru adımladım.
O sırada Cedric bir arkadaşının dizlerine uzanıyordu ve ben tam karşısına geçerek konuşmaya başladım.
"Cedric biraz konuşabilir miyiz?"
Yerinde doğrulurken gülümseyerek beni cevapladı.
"Tabi." Ardından kalktı ve birlikte uzaklaşmaya başladık.
Çalılıkların yanında durduğumuzda ise hızlıca konuya girdim.
"Ejderhalar, ilk görevimiz bu ve hepimiz için bir tane var.
Dikkatli olup kendini hazırlamalısın."Benim konuştuğum sırada ise tanımadığım bir arkadaşı gelmesi için Cedric'e seslenmişti.
"Emin misin?"
Sorusuna karşılık olarak sadece başımı sallamakla yetindim.
Ardındansa yanından ayrılmak için yürümeye başlamıştım ki tamda bu esnada kolumdan tutup beni kendisine çekti ve durdurdu.
"Rozetlere gelince... onlara takmamalarını söyledim ama-"
Hemen araya girerek Cedric'e sorun olmadığını söyledim ve gülümseyerek yanından ayrıldım.
Tanrım, kıpkısa bir süre boyunca bile yakınında durmak kalbimin ritimlerini bozarken daha fazlasına dayanamazdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Presidents Bath ⊹ Hedric [Tamamlandı]
Fanfic"Yumurtayı çözebilmek için gece yarısı başkanlar banyosunda ol seni orada bekliyor olacağım." ⊹ʜᴇᴅʀɪᴄ⊹