Harry James Potter;
Çok sitresliydim Cedric ve kendim için.
Ejdarhadan yumurtasını alacak olmak son derece zor bir görevdi ve ölüm riskimiz vardı.
Yine de sakin kalmak zorundaydım.
Kendimi panikleterek işleri daha fazla çıkmaza sürüklemek istemiyordum açıkcası.Ellerimle ilgilenip öylece dolaşırken bir yandan da Cedric'e odaklanmamaya çalışıyordum.
Bir ejderhayla nasıl baş edebileceğimle ilgili herhangi bir fikrim yoktu.
Ne yapmalıyım bilmiyorum...Sitresimi minimum seviyeye indirmeye çalışırken "Pişt, pişt." Diye birinin seslendiğini duydum ve sese doğru ilerledim.
Gelen kişi Hermione'ydi.
"Harry sen misin?" Dedi sessizce.
Kısıkta olsa duyduğum sesle gelenin Herm olduğuna emin oldum.
Onu özlemiştim ve burada olması beni biraz bile olsa rahatlatmıştı."Evet."
"İyi misin Harry? Nasılsın? Önemli olan konsantre olmak. Ondan sonra yapman gereken-"
"Ejderhayı yenmek." Diyerek cümlesini tamamladım.
"Evet." Dedi ve üstüme atladı.
Birbirimize sıkıca sarılıyorduk dürüst olacağım onu çok özlemişim...
Aniden patlayan flash sesiyle kısa çaplı bir şok yaşarken hemen ayrıldık.
Çatlak kadın yine tam zamanında geldi.
"Genç aşıklar. Ah ne kadar ımmm... etkileyici.
Eğer bugün işler yolunda gitmezse çocuklar baş manşet bile olabilirsiniz."Heryerden çıkıp durmasan olmazdı zaten.
"Sen buraya giremezsin. Bu çadır şampiyonlar ve arkadaşları için."
Krum bizi savunurken ona minnettar bakışlarımı yolladım.
Bu bir nevi konuşmadan 'teşekkür ederim' demekti.O çatlak Krum'u süzerek "Vay canına... Sorun değil biz istediğimizi elde ettik." Dediğinde gözlerimi devirdim.
Lafını bitirir bitirmez Albus Dumbledore ortama giriş yaptı.
"İyi günler şampiyonlar, toplanın lütfen.
Beklediğiniz ve merak ettiğiniz an işte nihayet geldi.
Bu anı en iyi siz dördünüz takdir edebilirsiniz- burada ne yapıyorsunuz bayan Granger?""Eee bende zaten gidiyordum."
Lafı gergince ağzında geveleyen Hermione'ye gülmemek için kendimi sıkıyordum.
"Barty torba."
"Şampiyonlar şöyle dizilin. Bayan Delacour buraya. Bay Krum buraya.
Ve bay Potter sizde böyle geçin."Dumbledore hepimizi etrafına dizdikten sonra bay Barty torbayı sırasıyla çekmemiz için bize uzattı.
Günün Sonunda Yayımlanan Manşet Haberi;
"Golden Egg (Altın Yumurta), ejderha yumurtası boyutlarında, altın renginde büyülü bir eşya ve aynı zamanda üçbüyücü turnuvası'nında ilk göreviydi.
Bu görev için altın yumurtalar dişi ejderha yumurtaları ile birlikte alınması oldukça zor bir noktaya bırakıldı.
Viktor Krum, Fleur Delacour, Cedric Diggory ve Harry Potter'a verilen görev doğrultusunda bulunması istenen yumurta, büyücüleri fazlasıyla zorladı.
Hem bildikleri büyülerin yetersiz olması, hem de bu göreve sadece asaları ile gitmeleri işlerini zorlaştırsa da başarılı bir sonuç elde edildi ve hepsi altın yumurtayı alarak ilk görevlerini başarıyla tamamladılar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Presidents Bath ⊹ Hedric [Tamamlandı]
Fanfic"Yumurtayı çözebilmek için gece yarısı başkanlar banyosunda ol seni orada bekliyor olacağım." ⊹ʜᴇᴅʀɪᴄ⊹