Harry James Potter;
"Hey Harry!" Bana yetişmeye çalışan Cedric'i görmem ile duraksadım.
"Cedric?" Dedim ona doğru dönerek.
"Em... Nasılsın?"
"Fena değil." Dedim dudaklarımı büzerek.
Aklımda altın yumurta ile ne yapabileceğim vardı.
"Um, Dinle. Ejderhalar konusunda tüyo verdiğin için sana doğru dürüst teşekkür edemedim."
"Hiç sorun değil sende olsan aynısını yapardın."
"Kesinlikle." Dedi gülümseyerek.
"Beşinci katta ki sınıf başkanları banyosunu biliyor musun?"
Kafamı salladım onaylarcasına.
Kulağıma doğru eğildi ve konuşmaya böyle devam etti...
Evet.kesinlikle.rahattım."Yıkanmak için hiçte fena bir yer sayılmaz."
Ne dediğini anlamaya çalışarak ona baktım.
"Yumurtayı çözebilmek için gece yarısı başkanlar banyosunda ol.
Seni orada bekliyor olacağım."Suratında oluşan sırıtmayla bana göz kırpan Cedric'e aval aval bakarken yüzümün yandığını hissettim.
Gitmişti...
-Yazar- Esta Evelyn;
Harry kendisini bekleyen Cedric'e doğru yürüdü ve yumurtayla birlikte karşısına geçti.
Cedric'te sadece altındaki havluyla duruyordu tıpkı kendisi gibi.
Harry altındaki havlunun üzerinden çekilmesiyle ne olduğunu anlayamadan kendisini elindeki yumurtayla birlikte havuzun içinde bulmuştu.
Gözleri suyla temas ederken refleksle kapandı ve yumurta açılırken kısa sürede suyun yüzeyine çıktılar.
Harry suyun içerisindeyken yumurtanın ipucunu anlamıştı.
İkili soluklandıklarında onları izleyen Myrtle kıkırdadı.
"Kim bilebilirdi ki yaşarken tanık olamayacağım anlara ölü bir hayaletken şahitlik edeceğimi."
Harry utanç ve panikle çırpınırken Cedric kahkaha attı ve Myrtle'a gitmesini rica etti.
Ve Myrtle'da onun ricasını kırmayıp uzaklaştı.Cedric Harry'nin çenesini nazikçe kendisine çevirip onu öpmeye başladı ve ikili suyun sesiyle nefesleri birbirine karışıp oksijenleri bitene kadar dudaklarını tükettiklerinde Harry nefes nefese kendisini tadına doyamadığı dudaklardan ayırdı.
Sonunda havuzdan çıktılar ve hızlıca giyinip geç olduğu için yakalanma ihtimalini göze almayarak ihtiyaç odasına gittiler.
İhtiyaç odası normal bir yatak odasına dönüşürken içine girdikleri anda duvar kapanmaya başladı.
İkili yatağa uzandı ve Cedric Harry'i kendisine çekti.
Harry başını Cedric'in göğüsüne yaslayıp kısa bir süre içerisinde uyuya kaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Presidents Bath ⊹ Hedric [Tamamlandı]
Fanfiction"Yumurtayı çözebilmek için gece yarısı başkanlar banyosunda ol seni orada bekliyor olacağım." ⊹ʜᴇᴅʀɪᴄ⊹