⊹Episode 02: Goblet Of Fire

938 92 62
                                    

Harry James Potter;

Dumbledore'un ismimi duyurması ve o kağıt parçası tamamiyen saçmalıktı.
Bu olanlara kesinlikle anlam veremiyordum, hayır...

Ateş kadehi ismimi yazmamama rağmen neden beni seçmişti?
Tanrım neden bunları yaşamak zorunda kalıyordum ki?

Herkes bana kınayan bakışlar atarken yanlarından geçtiğim zaman yüzüme sahtekar diyenler bile oluyordu.

Ateş kadehinden çıkan ve elime düşen parçayla şokun etkisinde kalmıştım resmen.

Üçbüyücü turnuvasında 14 yaşında dördüncü bir kişi...
Bu sefer gerçekten batıracağım!

Zaten Ron'un davranışları iyice sarstı beni.

Anlayamıyorum nasıl böyle bir şey yapabileceğimi düşünür?

O benim en yakın arkadaşım, ölüm riskini sonsuz şöhret için göze almayacak birisi olduğumu biliyor olmalıydı.

Aptal.

Şöhreti umursayacak olsam 'seçilmiş kişi' etiketi varken neden 'sahtekâr'ı' tercih edeceğimi düşünür ki bir insan...
Of her neyse.

Bu aralar yeterince gerildiğimi hissediyorum, bir an önce bu turnuva meselesini halledip üç görevide başarıyla tamamlamam gerek.

Tabi kafamdan Cedric'i atabilirsem.
Bana attığı bakışları, gülümseyişi...
Aklımı kurcalıyor.

Kendimi ona kapılıp giderken yakalıyorum ve dahası o da bana bakıyor.

Bu döngü bir kaç gündür tekrar ederken ben 'turnuvada ya ona bir şey olursa?' diye düşünüp içten içe korkuyla dolup taşıyorum.

Tanrım, bir taraftan Voldemort, bir taraftan Cedric, bir diğer taraftan Ronald, öbür taraftan şu aptal turnuva derken resmen beyin felci geçireceğim!

-

Bu tartışmanın içersinde daha fazla bulunmak istemiyordum.
Mcgonagall turnuvaya katılmamamı savunurken Dumbledore dahil diğer herkes katılmamı uygun bulmuştu.

Kurallar yüzündenmiş peh...

Kesinliği asırlardır var olan kurallardan dolayı benden katılmam istenirken bir yandanda yeni gelen kuralı çiğnemiş olmuyorlar mıydı?

17 yaş kuralını Mcgonagall harici kimse takmıyor anlaşılan.

Beni 'ismini yazdın mı?' diye sorguya çekmeleride cabasıydı zaten.

14 yaşında bir ergen olarak bunu tek başıma basit saptırma büyüleriyle yapabileceğime neredeyse tüm okul ve bâzı yetkililer dahil inanıyordu.

Bu insanlar cidden kafayı yemiş...

Daha fazla dinlememeye karar vererek Gryffindor binasına doğru yürümeye başladım.

Bu yılda pek sakin geçmeyecekti anlaşılan.

Presidents Bath ⊹ Hedric [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin