\5\

30 4 0
                                    

Multi:Aslı
İyi Okumalar 🌺

Spor salonunu burdan da görebiliyordum, keşke şu an gördüğüm şey gerçek olmasa. Şimdi sıçtın işte Aleyna . Karşıdan buraya doğru Deniz geliyordu. Ne yapıcam ben, nasıl engelleyeceğim onu acaba. Yanıma geldiğinde durdu. Ve konuşmaya başladı.

"İzin verirsen geçeceğim Aleyna.Hem sen niye burda dikiliyorsun ki?" deyip beni ittirmeye çalıştı. Ama ben tekrar onun önüne geçtim ve geçmesine izin vermedim. Sonra bana 'hayırdır' dercesine bir bakış attı. Tekrar beni kapının önünden ittirmeye çalıştı ama başarılı olamadı. Daha sonra ben onu kapıdan uzaklaştırmaya çalışırken ters etki oldu ve ben kapıdan uzaklaştım. Deniz tam kapıyı açacakken birden bağırdım.

"Dur!Sana bir şey itiraf etmem gerekiyor." dedim ama ne söyleyecektim ki ben. Birden ağzımdan kaçmıştı işte. Of Aleyna of! Şu ağzıma hakim olsam şaşırırdım zaten.

"Ne söyleyeceksin güzelim bana aşık olduğunu mu? Tabiki sende her kız gibi cazibeme yenik düştün." deyip saçlarını karıştırdı. Of böyle çok yakışıklıydı ya. Ne düşünüyorum lan ben? kendine gel Aleyna!

"Ne alakası var be ! Ben mi senin o cazibene pardon olmayan cazibene yenik düşmüşüm? Senin tipin bile yok." dedikten sonra çarpılmayı bekledim. Tam o anda beni duvarla arasına aldı. Noluyoruz be çüş amk. Hep benim başıma gelirse oğlanların ağzına sıçarım diye düşünmüştüm , şimdi başıma geldi ama bana da kal geliyor. Sıcak mı bastı ya beni, bir sıcak mı oldu burası? Evet şimdi size halimizi anlatmak istiyorum. Deniz bana gittikçe yaklaşıyor ve ben şu an tırstım açıkcası. Evet öperse ilk öpücüğümü almış olmazdı. Neyse biz konumuza geri dönelim. Şu an Denizle aramda 1 cm bile yoktu. Burdan kalbimin sesini duyabiliyorum. Deniz tam bana yaklaştı ve artık tamam bitti burda öpecek derken dudağımın tam kenarından öptü ve

" Evet kesinlikle cazibemden etkilenmedin, kalbinin sesini duyabiliyorum" diye fısıldadı. Tam da o anda soyunma odasının kapısı açıldı. Ve bir bağırış duyuldu.

"Laaan!" Bu tabiki de Yağız'ın sesiydi. İşte şimdi çok ciddi ciddi sıçmıştık. Hemen Deniz geri çekildi ve ikimizinde bakışı Yağız'a döndü.

"Aleyna?" dedi Yağız.

"Yağız?" dedim.

"Deniz?" dedi Yağız.

"Aleyna"dedi yine Deniz.

Bu böyle devam ederken Yağız "Yeter lan! Salağa çevirdiniz beni." deyip Deniz'e doğru yönelmeye başladı.

"Anaaam gül gibi çocuk gidiyor, valla da gidiyor. Komşular yetişin!" diye bağırmaya başladım. Deniz ve Yağız bana 'salak mısın?' bakışı attı. Bende onları orda bırakıp soyunma odasına doğru ilerlemeye başladım. Yesinler birbirlerine orda, banane ya. Soyunma odasına girdiğimde kızların hepsi hazırlanmıştı.

"Ama hepiniz hazırlanmışsınız bir ben kaldım hazırlanmayan, e benim işim en az yarım saat sürer."

" Bir şey olmaz kankacım sen git hemen hazırlan sonra bize neler olduğunu anlat." Dedi Aslı

"Ay kızlar bu söylediklerime inanamayacaksınız ama. Deniz beni az kalsın öpüyordu hatta öptü sayılır.

"NE!" Dedi Aslı ve Buse aynı anda.

Onlara her şeyi anlatmaya başladım.

" ... sonra onları bırakıp buraya geldim. Birbirlerini yesinler hiç umrumda değil valla."

"Hala inanamıyorum, gerçekten öyle mi oldu?" dedi Buse

"Kızım benim sana yalan borcum mu var?" dedikten sonra dolabıma gittim. Yedek kıyafetlerimi aldım sonra soyunma odalarında olan duşa girdim ve bende sonunda hazırlanınca soyunma odasından kızlarla birlikte çıktık. Yağız koridorda muhtemelen sinirli bir şekilde bizi bekliyordu.

ALESYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin