/10/

7 1 0
                                    

İYİ OKUMALAR

Gökyüzündeki bulutlara daldığımda gözlerim kapanmak üzereydi.Gözümü titreyerek açtığımda hava kararmıştı. Kaç saat uyuduğumu bilmiyordum. Yerimden doğrulduğumda kendime gelmek için biraz bekledim. Hava baya soğumuştu üstümdeki monta daha çok sarıldım, o sırada biri yanıma gelip oturdu. Kafamı çevirdiğimde abimi gördüm. Bir süre ikimizde hiçbir şey söylemedik. Artık sessizlikten sıkılmış olmalı ki konuşmaya başladı.

"Ne olduğunu biliyorum, hatta ilk önce sana çok kızdım, nasıl böyle bir şey yapar diye ama sonra ben kardeşimi tanıyorsam böyle bir şey yapmaz dedim. Doğrusunu anlatmak ister misin?" dediğinde ona sarıldım ve kafamı göğsüne koydum. 

"Biraz böyle kalsak eve gidince anlatsam." dediğimde

"Olur ama burda biraz daha durursak hasta olabiliriz." dedi. 

"Boşuna mı tıp okuyorsun sen iyileştirirsin." dediğimde gülmeye başladı.

"Haklısın." dedikten sonra ikimizde konuşmadık. Bir süre öyle durduktan sonra biraz daha öyle kalırsak donacağımızın kanaatine varıp eve gitmeye karar verdik. Abim ayağa kalktıktan sonra bana elini uzattığında elinden destek almadım yoksa bileğimin morardığını anlayacaktı ve anlarsa çok kötü şeyler olabilirdi. Arabaya doğru yürürken havanın gerçekten soğudunu bir kez daha anlamıştım. Eve geldiğimizde üstümü değiştirmek için yukarı çıktım. Kalın pijamalarımı giydikten sonra aşağı indim. Abimle kendime sıcak çikolata yapmaya karar verip mutfağa doğru ilerledim. Sıcak çikolatayı yaptıktan sonra yanına dün yaptığım kurabiyelerden koydum. Egoistlik gibi olmasın ama çok güzel yemek yapardım, abimde öyle. Hazırladıklarımı tepsiye koyup yukarıya abimin odasına doğru ilerledim. Kafamı kapıdan uzatıp

"Girebilir miyim?" dediğimde

"Gel." dedi.

Yatağın üstünde oturuyordu. Tepsiyi  yatağının üstüne koydum.

"Ellerine sağlık." dedi abim.

Bende yatağa oturup sıcak çikolatamı elime aldım. O arada abim bardağı elimden aldı.

"Kolunu uzat bakıyım." dediğinde morluğu gördüğünü anladım.

"Neden? Yok bir şey." dediğimde pijamamın kolunu iyice aşağı çektim.

"Aleyna." dediğinde sesi sert çıkmıştı.

"Peki" deyip kolumu uzattığımda pijamamın kolunu yukarıya çekti.

"Kim yaptı bunu?" dediğinde sesi çok sert çıkmıştı.

"Kimse yapmadı okulun bahçesinde düştüm, kafamı çarpmamak için elimi koyduğumda bileğim çarptı." dediğimde inanmadığı belliydi.

"Aleyna beni kandırma kim sıktıysa o kadar sıkmış ki parmağının izi çıkmış resmen." dedi.

"Ya boşver acımıyor işte" dediğimde sabrının sonuna geldiğini anlamıştım.

"Son kez soruyorum Aleyna kim yaptı?" dediğinde

"Tamam kimin yaptığını söyleyeceğim ama sende sakin olup baştan sona dinleyeceksin." dediğimde kabul etti.

"Deniz" diye mırıldandım. Abim sinirle ayağa kalktığında gözlerinden alev fışkırıyordu zaten.

"Abi bak söz vermiştin." dediğimde 

"Tamam sakinim ama ilk önce bileğine krem sürelim." deyip aşağı indi. Elinde krem ve sargı beziyle geri geldiğinde getirdiklerini yatağa bıraktı.

"Abi sarmana gerek yok krem sürsen yeter, çok ciddi bir şey değil zaten." dediğimde bakışlarıyla artık susmam gerektiğini anladım. Kremi sürmek için dokunduğunda acıdığını çaktırmamaya çalışsam da yüzümden anlıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALESYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin