/9/

7 1 0
                                    

Multi:Berke

İyi Okumalar

2 HAFTA SONRA

2 Hafta boyunca Deniz'den köşe bucak kaçmıştım. O gün beni öptükten sonra bana aşık olduğunu benden hoşlandığını söylemişti. Ve sonra da okula gelmemişti. Kendimce hislerimi anlamaya çalıştım bütün bir hafta boyunca. Ona aşık mıydım mesela? Ondan hoşlanıyor muydum? Düşmanım olan bir kişiyle yapabilir miydim? Hiçbirine cevap bulamadım. Sabaha kadar oturdum düşündüm, şimdide kızlarla okula gitmek için hazırlanıyorum. Hava çok soğuktu siyah kot pantolonumla kırmızı kazağımı giydikten sonra merdivenlerden inmeye başladım.

"Günaydın yakışıklım." Deyip abime sarıldım.

"Günaydın güzelim" deyip o da bana sarıldı.

"Abi bugün evde kahvaltı yapmayacağım, kızlarla okulda bir şeyler yerim sana afiyet olsun." Deyip mutfaktan çıkacaktım ki abim durdurdu.

"Aleyna günlerdir doğru düzgün bir şeyler yemiyorsun, n'oluyor abicim?"

"Bir şey olduğu yok abi geç kalıyorum okula hadi görüşürüz" deyip evden çıktım. Kızlarla sitenin güvenliğinin orda bulaşacaktık. Servis de oraya geliyordu zaten. Güvenliğin oraya doğru gittiğimde kızlar daha gelmemişti, orda beklerken buraya taşındığımızdan beri burda çalışan Serhat Abiyi gördüm.

"Serhat Abi nasılsın?"

"İyiyim Aleynacım sen? Kızları bekliyorsun galiba." dediğinde kafamı olumluca salladım.

"Bende iyiyim. Evet kızları bekliyorum." dediğim an arabasının yanında bekleyen Deniz'i gördüm, kafasını çevirdiğinde göz göze gelmiştik. Buraya doğru geliyordu.

"Serhat Abi kızlara sokağın başında beklediğimi söylersin olur mu? Sana kolay gelsin." deyip koşar adımlarla siteden çıktım. Hızlı bir şekilde yürüdükten sonra sokağın başına gelmiştim. Kızları beklerken biri bileğimden tutu. Tabiki Deniz başka kim olabilirdi ki?

"Aleyna nereye kadar kaçacaksın benden?" dediğinde bileğimi elinden kurtarmaya çalıştım.

Sessiz kalırken kurtarıcım olan kızlar geldi.

"N'oluyor burda" dedi Aslı.

"Bir şey olduğu yok hadi gidelim" dediğimde Deniz;

"Kızlar biraz bize izin verir misiniz?" dedi

"Hayır izin falan veremeyiz.  " dedi Buse.

"Kızlar siz gidin ben geliyorum biraz sonra." dediğimde kızlar tereddütte kalmışlardı.

"Hadi gidin." dediğimde yanımızdan ayrılmışlardı.

"Evet söyle ne konuşmak istiyorsun benimle?" desem de ne diyeceğini çok iyi biliyordum.

"Benden niye kaçıyorsun Aleyna? O gün sana sevgimi açıkladım ona bile hiçbir şey demedin, o gün bile kaçtın."

"Deniz ben bu iki hafta boyunca çok kararsız kaldığım için senden kaçtım. Ne düşündüğümü, ne hissettiğimi bile bilmiyorum ki. Açık konuşmam gerekirse daha tanışalı üç hafta bile olmayan bir insan bu kadar kısa sürede bana nasıl aşık olabilir? Düşmanım olan birisiyle birlikte olabilir miyim? En önemlisi ben sana aşık mıyım? Bütün bir hafta bunları düşündüm ama hiç birine cevap bulamadım. Ve biraz daha kafamı dinlemeye ihtiyacım var. Kendimin ne hissettiğini anlayınca seninle gelip konuşurum zaten."

" Konu kalp olduğunda kısa süre olsa bile birine bağlanabiliyorsun ya da sevebiliyorsun. Biz düşman olsak da ben seni seviyorum. Sana saçma gelebilir ama evet kısa süredir tanıdığım sana aşığım ben."

ALESYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin