Multi: Aleyna-Deniz , Buse-Berke , Aslı-Emre. Bu editi yapan canım okuyucuma teşekkür ederim, sağol kuzum 💚 Bu arada fark etmedim değil Berke karakterini ben pinterestden bulmuştum ama o eski halleriymiş şimdi çok değişmiş 🤧. Bu bölümde sizinle bir şey konuşmak istiyorum bir yazara yapılan saygısızlıkla alakalı bölümün sonunda , bu bölüm biraz geciktiğinden dolayı bu konuyu sizinle konuşmak için geç kaldım ama önemli değil bence, neyse ben çok boş yaptım şimdi bölüme geçin.
İyi okumalar :)
Gözüm sınıfın kapısına kaydığında kahverengi bir çift gözle göz göze geldim ve bir kez daha böyle bir şansım olduğu için içimden küfretmeye başladım. Nasıl onunla aynı sınıfa düşebilmiştim daha doğrusu onlarla.Arkamdaki Aslı'ya baktığımda büyük ihtimalle o da içinden küfrediyordu, Buse'ye baktığımda onunda bizden farklı bir hali yoktu.
"Nasıl bunlarla aynı sınıfa düşebildik ya ?Hiç mi şans olmaz bizde." dedi Aslı
"Kanka bizde Ada'da olan şansın yarısı bile yok." Buse'nin dediğine gülmemek için kendimi çok zor tuttum.Ada bizim bir arkadaşımızdı ve dünyanın en şanssız kızı olabilirdi. Hocanın bağırışıyla yerimde sıçradım resmen.
"Neden geç kaldınız?Benden önce sınıfa girilecek demedim mi size?"
Tarih dersini severdim ama bu hocanın tavrı şimdiden beni korkutmayı başarmıştı, nasıl bir bağrıştı o ya. Kadında öyle bir ses vardı ki o ses kimsede yok. Hocanın bu tavrına karşı Denizler hiç bir cevap vermeden yerine oturdular. Ama hoca söylenmeye devam etti.
"Saygısızlar sizi."Hocayı delirtmeyi başarmışlardı. Hoca tam derse dönecekken Deniz konuşmaya başladı.
"Yerinizde olsam hiçbir öğrenciye böyle davranmam hocam." Hoca sabır dilenip Deniz'le hiç oralı olmadan derse devam etti. Bizde o arada kızlarla dedikodu yapıyorduk ki hoca görene kadar.
"Bir sizin sinirimi bozmadığınız kalmıştı sizde konuşun dersi kaynatın tam olsun"
"Ama hocam bizim bir suçu-
"Sus Aleyna! Suçluyum özür dilerim demiyorsunuz da üste çıkmaya çalışıyorsunuz" Hocaya acayip sinir oldum ya.
"Hocam size çok saygısızlık yaptılar bence disipline vermelisiniz." Emre'nin bu dediği çok saçmaydı ona noluyordu ki onu ne ilgilendiriyordu.
"Ya sana ne seni ne ilgilendiriyor asıl siz hocaya saygısızlık ettiniz. Sizin derdiniz ne ya bizimle." Aslı çok sinirlenmişti ve Emre'yi dövmesine çok az kalmıştı.
"Yeter! Aleyna, Aslı, Emre ve Deniz dördünüz de müdüre gidiyorsunuz. Çabuk!" Ne?! Bu kadın ne saçmalıyor ? Niye suçsuz yere -ayrıca okulun ilk günü- müdüre gidiyoruz ki biz? Ben kendi kendime düşüncelerimle savaşırken Buse de kankalık görevini yerine getirmesi gerektiğini düşünüp bizi yalnız bırakmamak için -büyük ihtimal Denizlerin grubunda olan kızla- Eda'yla kavga etmeye başlamıştı ve topluca müdürlük olmuştuk.Bakalım başımıza daha neler gelecek.
"Buse ve Eda sizde gidiyorsunuz."
"Hocam bensiz olur mu?" deyip Berke de hocanın deyimiyle suçlular grubuna dahil oldu.Şimdi siz diyeceksiniz ki sen bunların ismini nereden biliyorsun, kesinlikle (!) aralarında konuşurken duymadım.Daha sabah tanıştığımız ama yıldızlarımızın barışmadığı grupla beraber sınıftan çıktık.Tam ilerleyecekken birden Emre durdu.
"Biz hala tanışmadık.İlk önce tanışmalıyız bence."
"Bence tanışmamalıyız." gerçi biz onların isimlerini biliyorduk ama onların bunu bilmesine gerek yoktu. Berke
"Peki belki ileride tanışırız bu arada soldan gidicez" dedikten sonra ilerlemeye başladı.Müdürün odasına tam geldiğimizde kapıyı çalacakken Deniz direk odaya daldı bu hareketine karşı gözlerimi devirdim, nasıl olsa babasının odası direk dalıyor odaya. Deniz girdikten sonra hepimiz girdik.
"Deniz kaç kere böyle odama dalamazsın diye seni uyardım."
"Bende seni dinlemeyeceğimi söyledim." deyip Müdürün masasının önündeki koltuğa oturup yayıldı. Saygısız ya, hadi büyüklerine saygın yok bari babasına saygısı olur insanın.
"Bu konuyu seninle daha sonra konuşacağız şimdi neden ders saatinde yanıma geldiğinizin hesabını verin, yine ne yaptınız? Bu arada bakıyorum yeni gelen kızlarla çok çabuk arkadaş olmuşsunuz." deyip sanki 'hayırdır' der gibi bir bakış attı Deniz'e. Deniz'e attığı bakıştan sonra Berke konuşmaya başladı
" Yusuf amcacığım kesinlikle bu sefer bizim bir suçumuz yok her şey bu yeni kızların suç-
Berke'nin sözünü Buse sinirli bir tavırla böldü
"Birincisi bize asla yeni kız deme, ikincisi bizim hiçbir suçumuz yok asıl sizin suçunuz var." Buse haklı der gibi başımı salladığımda adının Yusuf olduğunu öğrendiğim Müdürümüz bana döndü ve "Kızım olanları sen anlatır mısın? Senin doğru anlatacağını düşünüyorum." Dedi ve ben bütün olanları en başından başlayarak anlatmaya başladım sonra müdürümüz konuşmaya başladı.
" İki tarafın da suçu var tabiki kızlar şimdilik size bir ceza vermeyeceğim Eda kızlar dediğime bakma sen hariç, ama Eda, Deniz, Emre ve Berke bu sizi kaçıncı uyarışım siz iyi bir cezayı hak ediyorsunuz. Şimdi çıkabilirsiniz ben hocalarınızla görüşüp cezanıza karar vericem."
Müdürün dediklerinden sonra suratıma alaycı bir tavır takınarak Deniz'e döndüm, tabiki onun suratı asılmıştı. Kızlarla birlikte odadan çıktıktan sonra Denizlerde odadan çıkmıştı. Tam sınıfa doğru ilerleyeceğim zaman biri bileğimden tutup gitmemi engelledi, tahmin edin kim tabiki Deniz başka kim olabilir ki?
"Bu sizin yanınıza kalmayacak sinirli kız." deyip arkasında kızgın ve düşünceli bir ben bırakarak ilerlemeye başladı. Ne demek istemişti şimdi bu?
Bölüm Sonu
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Düzenlemeden hemen atıyorum bölümü o yüzden hatalarım varsa şimdiden özür dilerim.LÜTFEN OKUYUN!!!!!!
Şimdi geldik sizinle konuşmak istediğim konuya bu konuyu instagramdan aslında sizinle paylaşmıştım ama tahminimce bu olaya sebep olan insanların beni takip etmediğini düşündüğüm için özellikle onların okuması için buradan da yazıyorum, umarım bir daha böyle bir şey yapmazlar. Şimdi size olayı kısaca özetliyeyim. Deein deniz diye benim çok sevdiğim bir yazar ve çok sevdiğim bir ablam onun da wattpadde yazdığı kitaplardan biri dağ başında aşk geçen hafta benim çok sevgili bazı takipçilerim yüzünden final yaptı niye diye sorarsanız şöyle açıklayayım. Gümüş abla (deein deniz) normalde her çarşamba 21.00'da bölüm atar ama kadın resmen tam 21.00'da bölüm atmadı diye çoğu okuyucu ona küfretmiş ve bende gördüm o kişilerin yazdıklarını. Gecikme sebebide gayet geçerli bir sebep Gümüş abla bölümü düzenlerken oğlu yanlışlıkla telefonuna çarpmış ve telefon yere düşmüş bölümün yarısı silinmiş. Sırf bu yüzden bölüm geç geldi diye küfredenler kadına söylemediğini bırakmayanlar olmuş ve bunun arasında benim takipçilerimde var. Hayır ben sizi anlamıyorum bu kadına gareziniz ne? Ya kadının babaannesi öldü allah rahmet eylesin kadın bölüm atmadı morali bozuk olduğu için kadına yine demediğinizi bırakmadınız, yine bir sürü olay oldu ve yine aynı şeyi yaptınız. Arkadaşlar kendinize gelin bu kadın size bölüm yetiştirmek zorunda değildi onun da bir özel hayatı var ama o bizim için her şeyi yapmayı seçti siz bu kadına böyle davranamazsınız. He eleştirmeyin demiyorum tabiki eleştirmeye hakkınız var kalp kırıcı, kötü sözler olmadığı sürece ama siz kadına demediğinizi bırakmadınız.Gümüş ablaya kötü davrananlara sesleniyorum amacınız ne? AMACINIZ NE YA!? MUTLU MUSUNUZ SEVİNEBİLİRSİNİZ DAĞ BAŞINDA AŞK 27 ARALIK DA FİNALİNİ VERDİ. Şimdi son bir cümle daha söylüyorum ben hiçbir takipçimin gidip başka bir yazara kötü laf söylemesini istemiyorum bu kadar. Umarım bunu yapan takipçilerim bunu okur ve bir daha böyle bir şey yapmaz.Bir sonraki bölümde görüşmek üzere canlarım ❤️ Hepinize şimdiden iyi yıllar, umarım hepimiz için iyi bir yıl olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALESYA
RomanceBaşı hiç beladan kurtulmayan Aleyna en yakın arkadaşları Buse ve Aslı ile birlikte okudukları liseden atılır, başka bir koleje başlarlar. Bu kolejin sahibinin oğlu ve onun çetesiyle birlikte aynı sınıfa düşeceklerinden habersizlerdir.Kim bilir belki...