6.Bölüm(Alışveriş)

10 2 0
                                    

  Media'da Barlas'ın arabası ve Gece'nin alışverişe giderken giydiği kombin var.

  Yeni bölümden merhaba  Gece'nin gökyüzüleriii. İyi okumalarrr.

____________________________________
Daha fazla gözüme gelen güneş ışınlarına  dayanamayıp  gözümü açtım  ve gözlerimi tavana diktim dün olanlar aklıma  akın ediyordu annem gelmeyeceğini  söyledi , evim yandı ve babamla ilgili not buldum içimden bir ses felaketlerin başlayacağını söylüyordu.
Ben bunları düşünürken  Barlas kapıyı çaldı ;

-Gece uyandıysan  gelebilir miyim?

-Gelebilirsin

Dediğimde kapıyı açıp yanıma geldi, yatağın yanına oturup konuşmaya başladı;

-Nasıl oldun dün çok kötüydün?

-En çok ne kadar iyi olunursa öyleyim Barlas

-Biliyorum yaşadıkların çok zor ama sen güçlü bir kızsın ve bunun üstesinden gelebileceğine inanıyorum. Ben senin yanındayım.

Dediğinde şaşırmıştım  daha dün beni tehdit ediyordu ama şuan iyi davranıyordu, kafamı onaylar gibi salladım ve gözlerimi pencereye doğru çevirdim küçüklüğümden beri gökyüzünü çok severdim ruh halim nasıl olursa olsun gökyüzüne dalıp giderdim ve içim huzurla dolardı sanki bütün dertlerim yok olmuş gibi hissederdim.

-Gökyüzünü çok seviyorsun dimi Gece?. Diye sordu Barlas.

-Tek huzur veren yer orası benim için bu yüzden çok seviyorum.

Cevap verdikten sonra ona doğru döndüm bana bakıyordu yabancı iki tane his doğdu içime biri utanmaktı ama  diğerinin adını koyamamıştım o sırada Barlas ayağı kalktı "hadi kahvaltı hazır aşağıda bekliyorum" deyip aşağı indi.

Bende rutin işlerimi halledip aşağı indim mutfağa girdiğimde şaşırmıştım Barlas çok güzel bir masa hazırlamıştı "ooo Barlas Erbay böyle masa hazırlar mı?" diye dalga geçtim çünkü birazcık hoşuma gitmişti böyle bir masa hazırlaması.
"Neyim varmış ki benim, hem beğenmedin mi masayı sert kız?" diye gülerek konuştu ama kurduğu cümledeki  kelime dikkatimi çekmişti  "sert kız " demişti ama benim son zamanlarda pekte sert bir davranışım yoktu bir anda yumuşak bir kız olmuştum daha doğrusu Barlas'a karşı böyle olmuştum ama o da bana karşı yumuşaktı "Barlas sen beni daha dün tehdit ettin ama bu gün bana karşı yumuşadın bunun sebebi ne?" diye sorumu yönelttim " evet seni tehdit ettim çünkü sinirliydim ilk kez bir kız bana kafa tuttu ve kazandı bu da gururumu incitti ama dün kötü olduğun için beni aradın , başkasını da arayabilirdin ama beni seçtin yani bana güvendin bu yüzden aslında senin iyi biri olduğunu anladım sadece kendini korumak için hayatında olmayan kişilere sert davranıyordun. Açıklamam bu." aslında doğru söylüyordu hayatımda olmayan kişilere karşı serttim ama normalde o kadar da sert biri değildim "hayatımda olan biri bana kazık atınca böyle oldum galiba " dedim o da kafasını onaylar bir biçimde salladı ve kahvaltımızı etmeye başladık.

Kahvaltımız bittikten sonra masayı toplayıp kahve yaptık ve içeri geçip oturduk. "Barlas ben burada kalmaya devam edersem sana rahatsızlık vermiş olurum bu gün ev tutmaya gideceğim" dedim çünkü rahatsız olabilirdi "hayır rahatsızlık vermiyorsun ve senin evde tek kalmanı istemiyorum çünkü o adamlar senin peşinde belli ki" beni koruması hoşuma gitmişti "ama böylede rahatsızlık veriyorum olmaz" diye  inat ettim "bir daha rahatsızlık veriyorum gibi cümle ve kelime duymak istemiyorum evet daha 2 gün oldu tanışalı ama ben insanların nasıl biri olduğunu tek bakışı ile anlarım. Sence sen kötü biri olsan ve rahatsızlık versen ben seni eve alır mıydım ?" diye sordu ne diyeceğimi bilmiyordum ama almazdı eve diye düşündüm " hayır almazdın" diye sorusunu cevapladım "bu gün alışverişe gidiyoruz anlaştık ?"  deyip gülümsedi  bende kafamla onayladım.
                                         

     

Kahvelerimizi içtikten sonra odalarımıza çıktık birden kapı açıldı ve Barlas içeri girdi "Gece bunu giyer misin? Kız kardeşimindi " diye sordu "çok güzelmiş ama kız kardeşin kızmaz mı?" diye sorduğumda yüzü asıldı  "hayır kızmaz çünkü o öldü" deyince birden sorduğum için pişman oldum "özür dilerim bilseydim sormazdım" dedim "sıkıntı yok al bakalım bunu, ben aşağıda bekliyorum" dedi ve gitti. Getirdiği tişört göbeği açık beyaz bir tişörttü galiba kız kardeşi ile tarzımız benziyordu.

Fazla oyalanmadan hazırlandım ve çantamın içine telefonumu, cüzdanımı atıp aşağı indim.

Barlas üstüne beyaz tişört ve siyah pantolon giymiş benle uyumlu duruyordu açıkçası , fazla oyalanmadan deri ceketlerimizi ve ayakkabılarımızı giyip arabaya doğru yürüdük Barlasın arabası  siyah BMW 526d idi.

Maksimum 20 dakikalık bir araba yolculuğundan sonra AVM' ye geldik Barlas arabayı park ettikten sonra içeri girdik ve direkt giyim mağazalarından birine girdik.

Alışveriş bittikten sonra arabaya bindik ve eve geldik, saat akşam 6 olmuştu baya zaman geçirmiştik. Yemeğimizi yedikten sonra odalarımıza çıktık. Direkt yeni eşofman takımını üstüme geçirdim  telefonumu alıp yatağa yattım.

1 saat telefon ile oynadıktan sonra telefonu bırakıp bu günün çok güzel olduğunu düşünüp uyudum.
____________________________________

KARANLIĞIN MÜJDESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin