7. Kulaç

143 10 1
                                    

Stüdyoya vardığında bir Güney Kore komedi programında ne aradığını sorguluyor ve somurtup duruyordun.

Lise üniforması altına normal baldırda biten çoraplardan giymiştin. Ama menajerine söylemediğin bir ayrıntı da eklemiştin. Bir jartiyer.

Geri kalan her şey uslu bir sporcu öğrenci imajındaydı. İçten içe gülümsemeni sağlamıştı bu.

Kırmızı saçlarını ilk kez tüm dünyaya gösterecektin bir de.

***

Çekim ekibi ayarkamaları tamamlayınca rogramdan bir görevli gelip, seninle birlikte çıkacak olan ünlünün değiştiğini söyledi. Önceki kişiyi de tanımadığın için yenisi de umrunda olmamıştı.

Makyajını kontrol ettikten sonra aynaya bakıp bir choker taktın aksesuar olarak. Seni zorla soktukları bu cici kız imajını yıkmak istiyordun. Geldiğin ülkede de birilerine boyun eğmek zorunda kalıyordun. Bu saçmalık sona ermeliydi.

Çekim başladığında kapının hemen arkasındaki yerini aldın. Son halindeki senaryoya bakarken bir isim dikkatini çekti. Sorgulamaya fırsat bulamadan yanında beliren kırmızı saçlı çocuğa baktın. Bir şekilde yanındaki varlığı tanıdık gelmişti.

Gözgöze geldiğinizde Jooheon sana gülümseyerek baktı ve senin dilinde sana selam verdi. Tansiyonun düşüyor gibiydi.

Ne var ki seni bırakıp giden ve hiçbir şekilde iletişim kurmayan birine sırf için gidiyor diye boyun eğecek değildin.

İçeri gireceğiniz sözü söylediklerinde kapıyı çaldın ve kapıyı açtın.

"Merhaba, ben değişim öğrencisiyim. Gelebilir miyim?"

Programdakilerin çoğu orta yaşlı erkekler oldukları için ayakta karşılayıp kürsüye dek eşlik etmeye çalıştılar. Kibarca gülüp onlara uydun.

Son saniye değişen konuk da Jooheon çıkmıştı. Kapıda şovmenliğini yapıyor ve şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Şey... ben de değişim-"

Heechul ayağa kalkıp kapıyı kapatmıştı. Jooheon'ın sinirinin bozulacağını bilsen de anlamamış gibi hikayeyi takip etmeye devam ettin. Zaten Heechul de kısa süre sonra kapıyı açtı.

Kendinizi tanıtma sekansına geçtiğinizde yüzücü olduğunu söylediğin an tezahüratlar havada uçuştu.

"Sen çok cici örnek bir kızsın" denmesine gülüp, teşekkür ettin. Kameraya sinsi sinsi bakış atmıştın.

***

Jooheon bir müzik grubundaydı anlaşılan. Yeni şarkıları da epey popülerdi.

Onun promosyon sırası gelince dansının örneğini gösterdi. Herkes onu alkışlarken sen pek tepki vermemiştin. Biri sana neden suratının asık olduğunu sordu.

"Yeni albümü için tebrik ederim. Ama bu hareketler pek de zor gelmedi bana." Dedin.

Herkes meydan okuma sandıkları bu sözün karşılığında senden kareografiyi sergilemeni bekler olmuştu.

Jooheon'a dönüp bir daha göstermesini istedin. Sadece nakarat kısmını göstermişti. Eğilip kalkmalı, bacak atmalı bir hareketler zinciriydi bu.

Tek görüşte aklında kalan hareketleri aynen yaptın. Fakat yaparken jartiyerin olduğu gibi görünmüştü bir an. O da kameraya değil, o taraftaki kişilere doğru.

Heechul masanın üstüne çıkıp gözleri kapalı halde çuğlık atmıştı. Jooheon ise ne tepki verse bilemiyor, yüzünü kapatıp duvara yaslıyordu.

Güldüğün için de kayıt kesilmemişti. Ve beklediğin şeyi duymuştun:

"Gündüzleri örnek öğrenci olan bir sporcu ama geceleri yasadışı bahisler arasında eğlenen bir kötü kız... çok yönlü kadınlara hayranım. Size saygı duyuyorum Yoora. Üstüme basın"

Bu Heechul bekar mıydı acaba?

***

Menajerin fenalıklar geçiriyordu.

Birazdan sen de ona eşlik edebilirdin. Kulise döndüğünde sana ait olan makyaj masasında bir demet papatya vardı. Sana en ucuz çiçeği mi layık görmüşlerdi?

Aynen çöpe atmıştın.

Jooheon seninle görüşmek istese de kabul etmemiştin. Kayıt tamamlanınca doğrudan oteline döndün.

Olacaklardan habersizdin.

**

Deniyorum... Jooheon'ın gamzeleri aşkına, çabalıyorum!

Sağlık, sadakat ve iyi şans dileklerimle,
D.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Poolside |  (Jooheon OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin