Jednou se stalo - prolog

1.1K 66 4
                                    

      Je to už skoro rok , co se můj nejlepší kámoš ,dobrodruh, vydal na na výpravu  a nevrátil se... Chtěl jsem jít sním, ale on řekl: ,, Je to nebezpečná výprava...Nechci tě ztratit..." Můj kámoš nebyl odjakživa dobrodruh. 

     Týdně jsme spolu hráli hry na počítači , až do doby než mu někdo začal posílat nabídky na expedice do různých koutů světa. Ze začátku jsem mohl jezdit sním , ale později jezdíval sám. Posílal mi drobnosti z kraje ve kterém se nacházel. Poslední expedice , při které zmizel byla Bucegeji. Výprava dosáhla vrcholu.

      Můj kamarád chtěl vyfotit  selfie při západu slunce. Z ničeho nic se zem rozpohybovala. Ostaní účastnění se rozutekli, ale mého přítele země pozřela a znovu  se uzavřela. Vyděšení lidé zkontaktovali různé vědce, ufology . Později se na to místo vydali i zájemci o paranormální jevy.Nikdo nic nenašel. Můj přítel zmizel beze stop...

     Zpráva o jeho zmizení se ke mně dostala týden po tragédii. Byl jsem i jsem stále  nešťastný ze ztráty mého kamaráda Claye...




(166 slov)

Nový příběh začíná... Jaké dobroružství nás očekává na dalších stránkách knížky? Já tuším, že to bude určitě zajímavé. Začatek je tajemný...Další kapitola záhadou.

Snad se vám bude líbit, jelikož je to mnou vymyšlený příběh. Možná budu prolog mněnit...

PidikámošKde žijí příběhy. Začni objevovat