Zelenáč

290 36 21
                                    

      Zelenáč nemeškal a vrhl se na prvního pillagera před sebou. Pillager se nestačil divit a už se rozplynul na mlhu. Další pillager  na něj vystřelil šíp z kuše.Vykryl ho štítem. 
    I všimli si nepřátelské jednotky nového protivníka a vrhli se naň. Zelenáč se nato začal stavět pomocí cobblestonu  věž. To vše se stalo za ani dvě minuty.
       Překvapení hoši, přestali na něj hledět a vrhli se do boje. Sapnap  házel svižně oheň na nepřátele.
Démon dvojice  nezůstala po zadu.
Pillageři , co neuhořeli ,  rozsekali ti dva  mečem. A Gogy? Ten pořád nic nenašel, s čím by se mohl  zapojit do boje a pomoct kamarádům.
Pohled George
     Nemůžu se tu jen tak schovávat, když moji přátelé bojují společně s zelenáčem , který se nečekaně vystavil pomocí cobblestonu nad pillagery. Kdyby nezažil to co jsem zažil, vy víte co tím myslím, tak bych tomu nevěřil, ale už si začínám zvykat. Mimochodem , kam zmizel? Vždyť byl před chvílí na sloupě z cobblestonu.
    ,, Nechceš jim pomoct?" ozval se někdo za mnou. Docela mně vylekal , ale otočil jsem se. Za mnou stál kluk v zelené mikině.
Člověk vždy u osoby  prvně hledí do obličeje. V tomto případě to bylo nemožné, jelikož má zelenáč přes obličej bílou masku s úsměvem. Něčím mi připomínal Dreama...
   ,, Nehled na mně jako hňup a chop se meče."  řekl zelenáč  a v ruce se mu objevil diamantový meč. Z  ohromeným údivem jsem uchopil meč. Byl pohodlný do ruky.
,, Kupředu!" zavelel a zvedl svoji sekeru a štít do bojové pozice.
   Žila asi  tak půlka nepřátel .
Vůbec netuším, kde jsem se naučil s mečem. Pillageři přidali na síle. Střelci na jejich straně střílely šípy. Zelenáč si toho všiml.
   ,, Hoši! Chytnete!" a hodil naším směrem tři hnědé pláty. Ty se nečekaně v letu změnili na štíty, podobně tomu , který sám nesl.
Sapnap chytil štít vpohodě.
Diablo ho chytl za skoku.
Než jsem stihl zareagovat, rozplácl jsem se na zem díky nárazu do letícího štítu.
   ,,V pohodě?" zeptal se zelenáč, kryjící útok od ravagera. ,,Jo!"křikl George a hned vstal a připojil se do útoku. Nevím jak dlouho boj trval. Zbyli jen dva ravageři a dva pillageři.Ti se rozhodli stáhnout.
Z lesa vyšel pillager v dlouhé černé róbě.

Z lesa vyšel pillager v dlouhé černé róbě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Zelenáče

      Už to začlo. Kamarád neslyšně odešel z místa úkrytu. Já mu seděl na hřbetě. Má příjemnou vlnu na dotek.
Šel okolo keře. O jednu větývku se mu lehce zachytl kousek vlny.
Došli jsme asi sto metrů od místa boje.
Před námi se zjevil Willbur.
      ,, Jak se jim daří?" zeptal se Will.
,,Jde jim to , ale půjdu jim pomoct. Diablo si zatím s nima pořadí"řekl jsem a seskočil z Kamaráda na zem.
"Puff"
    ,,Byl si víc roztomilej, když si byl malej ." pronesl Will. Pousmál jsem se.
,,Pff...To neříkej. Kamarád bude žarlit."řekl jsem a z opasku u kalhot jsem si odepnul svoji masku s usměvavým smajlíkem. Nasadil si ji a přehodil zelenou kapuci přes bloňdatou hlavu.
,, Už nejsem  tak roztomilej, ale nebezpečněj."pronesl jsem s úsměvem na tváři ( který nemohl vidět) a jsem vytáhl svoji věrnou sekeru .
    ,,Hej! Ty tam!"okřikl mně z dálky známý hlas. Byl to George.
,, Nejvyšší čas zmizet..." řekl Will a společně s Kamarádem rozplynuli do ztracena. George se blížil mým směrem. Rozhodl jsem se běžet okolo lesem a doběhnout za Badem a Sapnapem na bojiště.
   George se držel za mnou. Zastavil jsem a otevřel inventář. Z jednoho okénka jsem vytáhl černo, fialový bavlněný pytlík s ozdobným zdobením znázorňující End.
   Z pytlíku jsem vylovil jednu enderperlu. Parádní věcička, jen sní musí člověk umět. Rozpřáhl jsem se pravačkou a vyhodil směrem mezi ravagery a pillagery. Ještě zahlédl jsem George běžícího ani né deset metrů ode mně. Než jsem se pomocí perly přesunul, vytáhl jsem svůj štít.
     Perla dopadla s cinkotem na zem. Netrvalo dlouho a už si mně všichni všimli.
Kluci na mně hleděli jak na Boží zjevení.
     Zelenáč se oháněl sekerou a kryl se štítem pod náporem jednoho z ravagerů. Z inventáře vytáhl cobblestone a začal stavět sloup deset bloků výsoký.

PidikámošKde žijí příběhy. Začni objevovat