Nečkané překvapení

309 40 19
                                    

    Kamarád a Dream vedli skupinu.
Dream seděl Kamarádovi na hřbetě.
Diablo se vznášel po levém boku modré ovce.My šli za nimi.
,,No nekecej! On zas jedl písek!" smál se ze předu Diablo i Dream. Kamarád zabečel. Dream se pořád se smíchem pohlédl po pravém boku. Rohaté štěňotele Lucy nesl Bad v náruči.
    ,,Ty fakt zas žral písek?"zadržoval smích Dream. Zrušil se , jako by čekal na odpověď. Ti tři prodělali další záchvat smíchu.
,,Hej! Čemu se tam smějete?!"zvolal Sapnap. ,, To tě to zajímat zápalko..." odsekl Diablo. Světelné stopy vedle kamaráda zmizely.
     Kamarád je dál vedl lesem. Zde nebyl již les zdoben křišťály. Lesem se nesl zvuk kytary. Zdálo se , že nás asi tím směrem Kamarád vede. Před námi se objevila louka.
V dálce v západu slunce byla vidět něčí silueta. Nejspíš to je ten , kdo hraje na kytaru. Zničehonic přestala postava hrát a najednou jako by se doslova vypařila.
Z lesa po pravé straně se ozval dusot kopyt a řev.
,,Šálí mně zrak, nebo to jsou..." neměl slova George. ,,To jsou pillageři!"

Pohled (asi víte už koho )Já a kamarád prošli lesem, tam kde stanují

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled (asi víte už koho )
Já a kamarád prošli lesem, tam kde stanují. Nikdo mně neuvidí , když se stanu duchem. No občas po mně jdou vidět stopy , ale slabě.
Jeden keř nás dělit. Prostrčil jsem Kamaráda keřem.Vykoukl jsem z keře. Diablo a Dream si mně všimli.
,,No nazdar Kamaráde! Co ty tady?"
přivítal ovci Diablo. Kamarád zabečel na pozdrav. Kluci hleděli na kamaráda.,,Ty nám chceš něco ukázat?"zeptal se Diablo.
Kamarád přikývl a šel mezi stromy jen oháňkou zamával. Sapnap, George Bad se vyndali za ním . A já šel po jeho boku. Dream mu skočil na záda.
,,Ahoj Wille. Jak se daří?" zeptal se Dream.,, Byl jsem včera u Nikky na pláži. Byl to fajnový večer..."odpověděl jsem mu s úsměvem na tváři.
,,A měl si písek?" zeptal se Diablo provokativně. ,,Ne, neměl."
Kamarád nesouhlasně zabečel.,,No nekecej! On zas jedl písek!" smál se ze předu Diablo i Dream. ,,No nekecej! On zas jedl písek!" smál se ze předu Diablo i Dream. Kamarád zabečel. Dream se pořád se smíchem pohlédl po pravém boku.
,,Ty fakt zas žral písek?"zadržoval svůj pisklavý smích Dream.Kdyby nebyl blob, určitě by se smíchy za břicho popadal.,, No tak jo ! Snědl jsem písek. Víte co? Já už půjdu někam jinam. Kamaráde ty víš kam jít..." řekl jsem a šel po předem vyšlapané cestě. Proplul stromy. Na místě jsem byl dřív než oni.
Sedl jsem si na trávu. Do ruk si zhmotnil svoji kytaru a začal hrát Hlídače krav.Nebyl jsem ani v polovině a z keře vyběhl první ravager a prohnal se okolo mně.

Nebyl jsem ani v polovině a z keře vyběhl první ravager a prohnal se okolo mně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
PidikámošKde žijí příběhy. Začni objevovat