Boj s démonem

409 46 40
                                    

     Ticho v okolí se dalo krájet... Démon znovu zařval a vrhl se k nám. Sapnap vytáhl mačetu. Bad a já uchopili dva silné klacky ze země.  Kroužil okolo nás s příšerným škleben na místě , kde se předpokládala tvář . Nastavili jsme naše zbraně  do bojové pozice. Přelétl  přes nás. Klacky nic neudělaly,prostě jím propluly.
   ,, To jsme v pěkně v řiti..." poznamenal George. Bad by normálně napomenul každého s vybraným slovníkem. Ale teď ne... ,,Pozor!" vykřikl Bad. George se rychle otočil tím směrem.
Démon se začal sápat k Sapnapovi. Byl v půli cesty k němu. Vtom Bad skočil mezi Sapnapa a démona.

,,Bade! Nééé!" zakřičel Sapnap a George. Pozdě. Démon vnikl do Bada. Tím nárazem  Bad padl na Sapnapa a povalil ho na zem. Bad se začal třepat. ,,Bade, Kámo?" strachoval  se Sapnap  a já.

Chudák se pro nás obětoval a leži tu v bolestech. ,,Jak mu mužeme pomoct?" vyhrkl jsem.

,,To sakra netuším..." odpověděl. 
Najednou Bad zčernal, a to doslova. Obklopila ho černá mlha. Sapnap a George odskočili. Z mlhy se ozval hrůzostrašný smích.
Ta se rozplynula a odhalila.
         

    Démon posedl Bada

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    Démon posedl Bada.
Bad teď vypadá , jako jeho skin v minecraftu. Doufám, že nemá meč....
      ,, Pojďte si hrát !" zařval nelidský Bad. My se rozhodli pro útěk.
Dream a Lucy někam zmizeli, snad se jim nic nestane...
Měsíc pomalu vycházel. Běželi lesem. Vyhýbali se stromům a větvím.
,, Mně neuteče!" vykřikl Bad , který se z mlhy zformoval před nimi. Zachechtal se . Vyndal z pochvy na zádech meč.

Neříkejte , že vám v hlavě nehraje Dududud....
   Běželi do kopce. Bad za nimi. Přeskočili potůček. Bad za nimi .
Když doběhli do jiné části lesa ,  báli se , kdy se Bad objeví.

Když doběhli do jiné části lesa ,  báli se , kdy se Bad objeví

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

   ,,Kam utíkáš ?"ozvalo se z póza jednoho stromu.
Pod krkem mě držela temná chladná ruka.
,,Bade...ne..." sípal George. Hleděl na něj vystrašeně. Bad si  nachystal chladné ostří meče.Jeho stisk náhle povolil.Odtrhl se od George.
Chytl se za hlavu a začal se povaloval na zemi.
       ,,Gogyho né!"ozval se pravý Bad. Pro něj probíhal vnitřní boj s démonem .(Nebo spíš rozhovor.)
Z pohledu Bada
        ~,, Jak pošetilé...obětovat se..."
  ,, Kdybys měl přátele, které máš rád, tak bys to pochopil..."když se objevil v nekonečné temnotě.  
Démon zamručel a vzdech . Pohlédl na mně bílima očima.
,, Já neměl žádné přátele... nevím jaké to je..." přiznal se.
,, Vážně?"
,, Démoni jsou většinou samotáři, ale v jednotě je síla...Ale málokdy uvidíš skupiny démonů." Chudáček démonek.
,,Hele, měl bych pro tebe nabídku.."
,, Poslouchám..."
,, Pokud mně pustíš, můžeme být kamarádi.
,, Myslím, že možné to je."
,, Mám jen dotaz. Co právě provádíš s mým tělem?
,,Nic moc extra nedělám. Jen je trochu proháním , chceš se podívat?" řekl démon . ~
     Poté co se černá mlha  rozptýla, zjistil jsem , že stojím na stromě a v ruce jsem držel meč v kožených rukavicích šedé barvy. Démon pohnul mojí pusou a vydal strašlivý smích.
Pohlédl dolů. Uviděl jsem totálně vystrašeného George a Sapnapa. Byli bílí jako stěny.
      George vyhodil mým směrem klacek. Minul, jelikož mě démon přemístil za ně.
,,Kam zmzel?" zeptal se Sapnap. Rukami jsem jim zaklepal na rameno.
Nevím co mi to udělal s obličejem, ale bylo to něco jako velmi strašidelný úsměv.
    

(Přibližně tohle oba viděli)     To už jsem nevydržel , nechci aby někdo ubližoval mým kamarádům

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Přibližně tohle oba viděli)
     To už jsem nevydržel , nechci aby někdo ubližoval mým kamarádům.
,, Už s tím prosím přestaň!" dostával jsem se zpět k vládě.
,, Teď jsem se dostával k tomu nejlepšímu...." pofňukl si démon.
,,Ne, už dost..."rozhodl jsem pevně
,, Dobrá příteli. Možná jsem to trochu přehnal. Najdu si zde nějaké zákoutí , kde budu přebývat...."dozněl jeho hlas.
     Konečně mi dál prozatím pokoj.
Chudačci. Ti se museli bát.
Chvíli jsem jen tak tiše stál na místě  , hleděl do blba a přemýšlel , co se to stalo.
,,Bade? " zamával mi George před obličejem. Překvapeně jsem zamrkal.
,,Jsi v poho?" zeptal se Sapnap.
,,Co se to se mnou stalo..." pronesl jsem tiše se smutným pohledem.
     ,, Určitě víš , jak vypadá tvůj skin v minecraftu..." začal Sapnap.
,, Neříkej to..."přerušil jsem ho. Hmátl jsem si po obličeji. Brýle mi zmizeli. Když jsem se dostal k vlasům, zjistil jsem , že mám rohy.
,, Já jsem BadBoyHalo..."dostal jsem ze sebe.
,,To my víme." odpověděli kluci.
,, Mimochodem, jak je to s tým démonem?" zeptal se George.
,, Zatím máme dohodu." odpověděl jsem.
,,Kde je Lucy a Dream?"ptal jsem se.
     ,, Musíme je najít, stejně jako můj batoh..."odpověděl Sapnap.
,, Zdá se mi to, nebo začíná svítat zeptal se George. My jsme též netušili, že začal nový den, až když vytáhl mobil a zkontroloval dnešní datum.
   ,,Ten ocas ti sluší." začal se usmívat Sapnap. ,,Co?" a šáhl jsem si na pozadí. Nojo, ocas jak vyšitý.
     Schodli jsme se, že to je záhada.
,,Lucy!Dreame! Kde jste!" volali jsme v lesi. Pochvíli se objevil první nález. Sapnapův batoh. Znovu  jsme zavolali.
V keři se něco šustlo. Poté vykoukly dvě hlavičky. Našly jsme špunty.
     Oba ze začátku na Bada vrčeli, ale když je oslovil, přišli blíž.
,,Démone?"zeptal jsem se.
,,Ano?" ozval se  mi v hlavě.
,, Jak si vrátím  původní vzhled."
,,Takhle..."
    Cítím jsem  jemné brnění . Víc jsem ho cítil na hlavě a na zadnici. Sledoval jsem odhalenou část ruky. Šedivá kůže jako by se odlupova na drobný dým. Zůstalo mi oblečení, které jsem dostal od démona.
    Už jsem to byl znovu já. Sundal jsem si kapuci. Ti dva hned ke mně přiběhli. Trochu mě očuchali .
,, Zapomněl jsem ti vrátit oblečení..."
Na to jsem měl to, co na začátku.
,,Asi se shodneme, že toho bylo dnes dost, co se událo..." řekl jsem.
Pokývli. Dream štekl na souhlas.
Tak začla cesta zpět.
    Po příchodu každý hned zaparkoval do postele, či na gauč.

(916 slov)

Co si myslíte, o tom že se z Bada stál z části démon? Jak by mu mohl říkat?
Otázky, odpovědi a názory pište zde nebo soukromě.
(Doufám, že jsem to napsala dostatečně...)

PidikámošKde žijí příběhy. Začni objevovat