Mé druhé já

408 49 25
                                    

Pohled Bada:
    Když jsem ráno vstal, nikdo kromě mně už v pokoji nebyl. I Lucy s Dreamem se někam poděli.
Démon v jeho hlavě be like :

      ,,Jsem si myslel, že to byl jen sen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

      ,,Jsem si myslel, že to byl jen sen..."
,,Ne, tohle je realita ."odpověděl.
No když se teď bavíme o démonech, včera jsem se pořádně nepodíval, co se mnou udělal.  ,,Tak se pojď podívat do toho zrcadla naproti..."pobídl démon.
      Pohlédl Bad do zrcadla. Oblečení se změnilo na černou kápí s červeným lemováním. Černá mikina a černé gatě s červenými pruhy.Zahlédl i záblesk démona v zrcadle , což mně trochu vylekalo.

Zahlédl i záblesk démona v zrcadle , což mně trochu vylekalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( Lidi . Tohle jsem teď opravdu já?...)
    ,,Sleduj..."  řekl démon. Okolo Bada se vytvořila černá mlha.
Sledoval jsem moji proměnu v zrcadle. Kůže mi sešedla, brýle jako by se rozpadly. Když jsem mrkl, moje oči byli mléčně bílé.
   ,,Pokračujem..."  cítil jsem tlak a brnění na čele a u kostrče. To byl ocas a rohy. Řeknu vám , je to divný, strašidelný a zároveň fascinující podívaná.

 Řeknu vám , je to divný, strašidelný a zároveň fascinující podívaná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    ,,Finito.(Prozatím)"  mé prsty jsou víc jako drápy. Uši mám špičaté , jako černý elf. Ocas s trojúhelníkem na konci mi dosahuje po kotníky , jsem zvědav, jak se sním naučím zacházet...
    ,,Se naučíš..." odpověděl démon.
,, Máš nějaké jméno?"zeptal se Bad.
,,Ne, nemám. Jsem prostě démon bez názvu."
,,To abych ti nějaké vymyslel..."
,, Chceš něco ukázat?"ptal se démon bez jména.
,, Dobře, můžeš." souhlasil Bad.
    Okolo Bada vznikla nepropustně černá mlha. Chvíli jsem necítil podlahu. Když se mlha rozplynula, nacházel se v obývacím pokoji.
Pohled Sapnapa
    Ráno jsem vstal o deváté hodině. George byl v koupelně. Bad spal jako nemluvně ( a taky proč né po včerejší události). Převékl jsem se do šedé mikyni, pod ní bílé tričko, černé džíny a pár ponožek. Sapnap vyšel z pokoje a potkal George na chodbě.
    ,, Dobré ráno."pozdravil jsem. George si promnul oči. ,, Dobré. Jdeš do koupelny?"zeptal se.
,, Až později..." odpověděl Sapnap.
,, Dobrá. Půjdem chystat snídani?"tázal se Gogy.,, Proč ne? Bad zatím ještě spí. Nejspíš ho to unavilo víc než nás dva..." řekl jsem. Společně s Georgem šli do kuchyně.
     George napustil do konvy vodu na kafe a na čaj. Já chystal chleba a další potřebné věci.Z patra přiběhli Dream a Lucy. Ti začali šmejdit něco dobrého.
    Vzal jsem plátek šunky a nastavil ho tak, aby ho oba viděli. Dream hned plátek  sebral , snědl a dělal na mně psí oči. I dál jsem každému po půl plátku ( Badovi to neříkejte, tomu by to vadilo). George vyndal tři hrnky a nachystal dva čaje a jednu kávu.
     Mezitím mi bílá veverka ukradla plátkový sýr a  s chocholem zalezla  za chlebník, jen jí bílej chochol čouhal.
Poté jsme vše hotové přenesli na stůl.
Venku slunce pěkně svítí  a hřeje. Prostě fajn počasí na stanování venku. Když já a George pojedli a uklidili po sobě , i drobotina dostala svůj příjem .
      Lucy dostala granule a čistou vodu. A Dream? Ten kradl ze stolu. Sebral i kostku cukru , se kterou utekl do obýváku, kde si ji pod stolem hlodal.
George šel za ním a já ho následoval.
     ,,Doprdele! Bade tohle už nedělej!" vykřikl jsem , když se přede mnou zjevil démon z černé mlhy. George byl k němu zády , ale trhnul sebou, když jsem vyjekl.

PidikámošKde žijí příběhy. Začni objevovat