,, Doufám , že jste připraveni. Tohle easy nebude..."pronesl chladně zelenáč. Wither zahrčel a vystřelil první hlavu naším směrem. Tak tak se vyhli. Po hlavě zbyl na zemi menší kráter.,, Umíš s lukem?" zeptal se Zelenáč George.
,,To netuším...jednou jsem to zkoušel na pouti." odpověděl Gogy a vyhnul se další hlavě.
,, Hoď nám jeden!" zavolal Diablo nebo Bad, šlo to těžko poznat.
Zelenáč vytáhl další dva zářivé luky.
,, Máji na sobě Infinity , né a byste je zničili..."předal v rychlosti luky.
Wither zatím naháněl Sapnapa.
Hlava letěla přímo na něj. Zakryl se štítem. "Bum" narazila do štítu.
Tlaková vlna položila Sapnapa na zem. Tím pádem ho omráčila.
Pohled zelenáče
,, Doprčic!" zaklel zelenáč a běžel k němu. Klekl k němu. Díky bohu, jen ho omráčila. Není to nic vážného , coby healing potion nezpravil...
Z inventáře jsem vytáhl splash potion
a mrštil s ním o zem. Rudé výpary začali mizet. Sapnap se probral.
,,Stávej! Tady ležet a spát nebudeš!" řekl rázně Zelenáč. Sapnap plně funkční vstal a přidal se do boje.
Luky neměli jen Infinity , ale i Power V.
Vyhíbali se hlavám jako na vybíjené v rozdílu , že míč vám pod nohama vybouchne.
Boj s Wither byl podobný jako v minecraftu s rozdílem že se odehrával v realitě. Podle neonového pruhu na nebi witherovi moc nezbývalo.
Všichni naraz vystřelili projektily. Whiter ale nezmizel v prach, jak se dalo očekávat. Začal se formovat do velkého černého mraku.
,, Witherstom..." zalekli se. Z mraku hleděli tři masivní hlavy a z nich hleděli tři velké fialové oči.Pohled Techna
,,Bruuh, to jsem nečekal... Mizíme odtud." řekl jsem při pohledu na velkou potvoru. Phil se zasmál typem já to čekal. ,,Tak jdeme hoši..." pronesl.
Phil mávl rukou . Předním se vytvořil portál skládaný z šedé mlhy a vraních per. Všichni (Phil,Techno, Wilbur) prošli.
Objevili jsme se v Snowchesteru.
Byl tu neobvyklý klid. Něco nebo někdo tu chyběl... Děcko zmizelo...
I začli ho hledat. Prohledali celou chatu i okolní louku zasněženou bělavým sněhem.
Nikde ho však nenašli. Na prkéné podlaze na verandě našli jen barevné kočičí tlapky směřující do bílé stěny.
,, Určitě bude v pohodě. Snad si neublíží, tam kam se dostal miší dírou ..." řekl klidně Phill při pohledu na tlapky. Není to poprvé co jí prošel.
,,Jak znám Tommyho, nevězí z toho většinou nic dobrého když si jen tak zmizí... " pronesl Will. Kamarád se mezi nás vtlačil. Will si ho vzal a šel sním ven.Phill šel zkontrolovat farmy. I já šel za svým milovaným Stívíkem.
ČTEŠ
Pidikámoš
أدب الهواةKdyž ztratíte přítele a kamaráda , je to těžké...Můj kamarád jednou zmizel beze stop. Rok potom co se ztratil, se objevil malý neznámý tvoreček . Hleděl na mně smutně. Slitoval jsem se nad ním a vzal jsem ho k sobě domů. Nečekal jsem , že se z nás...