Už se těším na zítřek. Věci nachystané mám. Jen mám možná jeden problém. Co udělám s Dreamem. Tady ho nechat nemohu...
Dalšího rána mi zavolá Sapnap že už je skoro u našeho domu.
Rozhodl jsem se přenést svůj batoh, kurf + brašnu s notebokem. Když jsem přišel Dream v pokoji nebyl. Vzal jsem si batoh. Něco v něm písklo.
Sundal jsem batoh a koukl dovnitř. Kdo by to čekal. V batohu se mi skovával Dream. Ten na mně hleděl, že jsem ho odhalil.
,,Takhle tě v batohu nenechám. Mohlo by na tebe něco zpadnou v kufru. Radši dělej mrtvého brouka."pověděl jsem a vyndal ho ven. Položil jsem Dreama na zem. Hned padl jak hruška k zemi.
,,Tak pojď ty komediante." a zvedl jsem ho a šli společně před dům.
Zachvíli přijel bílý Hundai. Auto zastavilo před garáží. Z auta vyskočil Bad a za ním se objevila Lucy , fenka maltezáčka.
,,Ahoj Gogy!" pozdraví Bad.,, Čau Bade." pozdravil jsem.,,Aww . Ten je roztomilý..." všiml si Bad Dreama , kterého jsem držel.,,Kdo ti ho poslal?"
,, Fanoušek. Nenapsal adresu ani jméno. Taky jsem názoru, že je roztomilý..."
,,A mně nic nikdo neposlal." ozval se Sapnap.,, Nazdar Sape!"pozdravil George. ,,Ahoj Georgi."pozdravil.
,,Nebude vadit, když půjdu Lucy vyvenčit do parku ? Zachvíli budu zpět."Souhlasili jsme , jelikož kdybysme náhodou zůstali v zácpě na dálnici, tak by nebylo fajn mít psí bobek na podlaze.
,, Ješte že se vybavil výbavou na převoz Lucy , protože bych nerad měl psí chlupy všude.Jinak je fajn."prohodil Sapnap. Otevřel kufr.
,, Můžu ti ho podržet?" zeptal se. Jelikož jsem si chtěl kufr s batohem sám uložit, tak jsem Sapnapovi Dreama podal.
Ozvalo se písknutí, za kterým jsem se hned ohlédl.,, Zajímavý plyšák." poznamenal a podal mi zpět Dreama.
Chvíli jsme spolu jen tak kecali. Po deseti minutách došel Bad.
,, Už jsme tady!" oznámil .,, Jaká byla procházka?"zeptal jsem se.
,, Měli jsme spolu super procházku. Potkali jsme Willa. Měl sebou kamarád. Na chvilku mi ho i půjčil. Voněl neskutečně krásně." poznamenal Bad a začal se mazlit s Lucy.
Rozloučil jsem se s našima. Kluci byli už v autě. Sapnap řídil .Bad byl vepředu s Lucy na klíně. Sedl jsem si dozadu za Sapnapa.Dreama jsem měl u sebe. Zatím je to šikula. Auto se rozjelo a my opouštěli město.
Cesta byla obehnána místy lesy, místy loukami. Někdy se objevila řeka .
,, Zastavíme u Walmartu." oznámil po dvou hodinách Sapnap. Zastavili auto na parkovišti.,, Půjdu s Lucy se projít. Podívejte se tam sami . Já mám vše co zatím potřebuji."oznámil Bad. přinul Lucy vodítko. ,, Přinejhoršim , je kousek od chaty smíšené zboží." prohodil Sap. Vzal jsem sebou Dreama, i když se Sapnap tvářil podiveně ( nejspíš si říkal , že jsem blázen) ,ale já ho beru sebou , jelikož chci mít nad ním dozor, aby nic neprovedl v autě.
Každý si vzal vozík ( takový menší co se vozí před sebou- malé černé z kauflandu např.) Rozhodli jsme se za půl hodiny setkat u pokladen.
Nic jsem nepotřeboval , ale chtěl jsem se tu jen podívat. V jedné uličce se bavili dva muži. Jeden měl na sobě vojenský oblek a dýchací masku . Druhý měl červené triko , bílej šátek na hlavě a ústa si kryl šachovnicovým šátkem.
,, Něco ti kamarád moj ukážu..." řekl ten s maskou s ruským přízvukem. ,,Tak ukaž kamaráde." pobídl ho muž Američan. ,, Hleď . Tohle je RPV( Rocket propelled vodka)" vytáhl něco jako raketomet s vodkou místo nábojnice. Doufám že je to jen model a né prává zbraň. Hleděl jsem nejspíš divně.
Rusák si mně všiml.Skoval svoje RPV. Vstanul přede mně (byl o hlavu větší). Koukl mi do očí a řekl:,, Nič si brat neviděl." nato hned odešel se svým společníkem. Nevím co ti dva tu provádí, ale jsou to podivíni.
Našel jsem uličku se sběratelskými předměty. ,,Podal bys mi prosím chlapče támhle tu plachetnici?" poprosila mně starší paní. Položil jsem Dreama do vozíku, jelikož plachetnice byla ve vyšším regálu , použil jsem štafle , abych na ní dosáhl.
Paní mi poděkovala a pokračovala dál svým směrem. Koukl jsem se , jak je na tom Dream.
Zhrozil jsem se. Dream ve vozíku nebyl. Kontroloval jsem okolí , ale nikdo poblíž nebyl a i kdyby odhopkal , byl by slyšet.
,,Hihihi" hiňal se někdo z rozhlasu. Potom se ozval ženský hlas.,, Žádáme majitele plyšáka ve tvaru kuželky, aby se pro něj dostavil na informace." Jak se mohl dostat na informace , které jsou na druhé straně obchodu ,za ani né dvě minuty ( dojít trvá 5 min a Dream by to cca dohopkal za 10 minut). Vydal jsem se k informacím.
Zde mně uvítala černovláska. Na sobě měla modré triko Walmartu s jmenovkou Misty a na krku měla purpurový psí obojek s p packou.,, Dobrý den. Přišel jsem si pro svého plyšáka." řekl jsem. Odešla do zadní části infokoutku. Přinesla Dreama.
,,Jeden klučina ho našel a přinesl. Dávej té si na něj pozor , ať se to příště nestane. Ať neuteče bez dozoru." s těmito slovy mi ho vrátila.
Byl už čas se vrátit. Sapnap už čekal.
,,Tys sis nic nevzal?" zeptal se.,,Ne nic nepotřebuji." odpověděl jsem. Sapnap si svůj nákup vyložil na pás a zaplatil.
Vyšli jsme ven. Z jiného východu šli ti dva z uličky. Tentokrát sebou neslo velkou láhev vodky (velikost velké plynové bomby) a přejde ke staré Ladě. Práskne do kufru . Hodí XXL vodku do kufru a usedne za volant auta. Neskutečně rychle vyjedou z parkoviště ( udělají hodiny + guming).
Bad s Lucy také došli k autu. Vyložili jsme nákup do auta a vyjeli jsme.
,, Pamatuje té si , jak nás přepadl déšť , když jsme šli lesem po strmém kopci?" vzpomněl si Bad.,,Byli jsme jak zmoklé slepice a George si to požárníci šinul z kopce , jelikož mu to ujelo?" začal se chechtal Sapnap . Bad se k němu přidal. I zezadu se někdo přidal ,ale já to nebyl.
To se Dream zasmál.Oba se podívali mým směrem. Prvně jsem nevěděl co říct, ale pak mně napadlo:,,To jsem vám neřekl , že se umí smát..." Nejspíš mi uvěřili, že je to jen plyšák s mluvítkem ( nevím jak nazvat).
Později byla vidět naše chata v lese.Sap zaparkoval v garáži pod chatou. Vystoupili jsme a začli vynášet věci z kufru do vnitř. Vzal jsem Dreama a dal ho na schody ve vnitř.Bad pustil Lucy. Já šel pro svůj batoh.
Když jsem šel zpět vběhla dovnitř Lucy. Nikdo jiný ve vnitř nebyl. Odtamtud se ozval smích zrovna , když jsem společně s klukama vcházel dovnitř.,,Ono to žije?!" ozve se ode dveří Sapnap.
Pokračování příště....
(1064 slov.)
Jsem ráda , že se Vám můj příběh líbí. Sice někdy nemám moc čas na psaní , ale vždy myslím na vaši radost z další kapitoly...
ČTEŠ
Pidikámoš
FanficKdyž ztratíte přítele a kamaráda , je to těžké...Můj kamarád jednou zmizel beze stop. Rok potom co se ztratil, se objevil malý neznámý tvoreček . Hleděl na mně smutně. Slitoval jsem se nad ním a vzal jsem ho k sobě domů. Nečekal jsem , že se z nás...