,, Myslím, že máme vše co potřebujem..." oznámil Sapnap po donesení stanu. Bad se taky dostavil před hlavní dveře. Kromě batohu na cestu nesl v náruči Lucy a Dreama. Diablo byl nejspíš u něj...
,, Já se tak těším, až budem večer pozorovat hvězdy na noční obloze ..."
povídá Bad. George se zasmál.
,,Tak jdeme." zavelel Sapnap.
I dnes je počasí pěkné(Jsem ráda že se ti líbí...). Ve stínu se držel chlad. Naši dva psíci se proháněli a my spolu kecali.
Zanedlouho nám na křižovatce tras zkřížilo stádo ovcí vedené pastevcem.
( Le popis: Byl to brunet. Vlasy i ofinou měl zvlněné jako ovce vlnu. Měl na sobě něco podobného valašskému kroji.)
Z poza stáda vyběhla černo- bílá kolie. Ta se přiběhla zčuchnout s Dreamem a Lucy. Ozval se hvízd píšťaly, to pastevec zavolal na psa. Ten naposled pohlédl na Lucy a Dreama. Poté poslušně doběhl ke stádu.
Pohled Bada
Zdá se mi to, nebo mezi těmi ovcemi byla jedna modrá ovce? Ptal jsem se sám sebe. ,,To se ti jen zdálo..." odpověděl Diablo. Víc jsem už neřešil.
~
,,Ten klučina mi připomíná Willa..."
povídá George. Sapnap na něj pohlédl a zasmál se. ,,Co ten by tady dělal?..."
Pokračovali jsme dál lesem. Přes potok byl spadlý široký kmen.
Já a Sap po něm v poho přešli. Nejdřív jsem vzal Lucy. Dream přeskočil potok jedním skokem.Vyšli na louku . Byl zde posed.,,Pojďme nahoru."řekl George a sundal si batoh . Sapnap ho následoval.
,, Já zůstanu tady a pohlídám zatím věci, aby špuňti nic nevyvedli..."oznámil jsem.
Moc se mi nahoru nechtělo. Kluci se už rozhlíželi z posedu.
,, Pojď nahoru Bade!" volali.
,,Tak pojď, jdeme..." řekl Diablo.
Vytvořila se mlha. Když se mlha rozplynula, stál jsem na střeše na samém kraji.
,,Aaah! Diablo! Dej mně dolů!" vyjekl jsem a držel se na střeše.
Ti dva písemnou vykoukli z okna. ,,Hele! BadBoyHalo na střeše ." začal se smát Sapnap. ,, Diablo, prosím... sundej mně dolů...",,No dobře..." Už jsem pochvíli znovu byl pevně na zemi.
Když slezli dolů , George řekl že ještě asi tak hodinu a budem na místě.
Ve smrkovém lese byl klid a ticho, do té doby , než začal Dream štěkat na lišku.Liška si ho všimla a začala zdrhat. Dream za ní do keřů.Voláme na něj, aby se vrátil. Ještě že Lucy za ním neběžela. Po chvilce se vrátí špinavý jako čuník. Po trase má být potok,tam ho umyjem.
ČTEŠ
Pidikámoš
FanfictionKdyž ztratíte přítele a kamaráda , je to těžké...Můj kamarád jednou zmizel beze stop. Rok potom co se ztratil, se objevil malý neznámý tvoreček . Hleděl na mně smutně. Slitoval jsem se nad ním a vzal jsem ho k sobě domů. Nečekal jsem , že se z nás...