פרק 3

776 53 20
                                    

לפני שש שנים-

״תפסיק להסתכל עליי ככה״ הזזתי את פניו בכף ידי והוא צחק.
״את האישה הכי יפה בעולם בולי״

״אני אוהבת אותך״ נשקתי לשפתיו ברוך.
״תשארי ככה״ הוא נעמד ומשך את המצלמה מכף ידי.

״השקיעה ואת, אלוהים שישמור״ הוא נשך שפתיים וחייכתי.
הוא התרחק ממני, הגלים שטפו את רגליי והסתכלתי על הים ועל הגבר שממלא לי את הלב באושר.

הוא הוריד את המצלמה והראה לי את התמונות, ״תודה שבאת איתי״

״את חושבת שהייתי נותן לברזילאים לקחת את הבת זוג שלי?״ חייכתי וקמתי על רגליי, מושיטה את ידי אליו.

״שק קמח קדימה״ טפחתי על גבו שהוא נעמד. קפצתי על גבו והוא נתן לי את המצלמה.

לפני שלושה חודשים השתחררתי וזה היה ידוע מראש שאת הטיול שלי לדרום אמריקה אני ממש לא הולכת להחמיץ.

קוראל חתמה קבע, יותם קצין צהוב ופז ומאיה משתחררות רק בעוד חודשיים והן מצטרפות אליי ואל חן.

אומנם חן עשה את הטיול שלו לפני שלוש שנים לצפון אמריקה, ומבלי לחשוב פעמיים הוא רץ על המציאה של חצי שנה בדרום אמריקה ושלושה חודשים נוספים במרכז אמריקה.

אני עדיין לא מאמינה שהגבר הזה כבש את ליבי בגיל 14 ויש בנינו כל כך הרבה הערכה, אהבה וכבוד.

״גדל לך התחת מהבוריטו שאת רק אוכלת״ מלמל וסטרתי לראשו, ״אתה אוהב אותי כמו שאני״

״מתחתיי בעיקר״ הוא זרק אותי על המיטה שהייתה במרפסת שלנו, ״אה כן?״ חלצתי את המכופתרת מגופו.

״איך נשרפת ככה אשכנזי אחד״ ירדתי עליו והוא חייך, הוא טפח על ישבני בחוזקה.

ובכל פעם אני שוכחת שזאת נקודה רגישה, הוא שונא שאני יורדת עליו שהוא אשכנזי.

״בולי מצטער מאוד״ מלמלתי בקול שהוא הכי אוהב לשמוע ונשקתי לו.

הוא עצם את עיניו וחייך, ״על מה אתה חושב?״ שאלתי שליטפתי את שערו.

״על החתונה שלנו, עוד קצת ששנינו נהיה מוכנים, את תהיי ליאב כץ״
״זה מכבה, אני מעדיפה אלבז״ צחקתי.

״גם אני״ הוא הוציא לי לשון ונשכתי אותה, ״את יודעת מה אנחנו חוגגים מחר?״

״תספר לי כי שנינו יודעים שהזיכרון שלי גרוע״ הוא חייך, ״שש שנים שאת לצידי״

Can without youWhere stories live. Discover now