״את חושבת שהוא זיהה?״ קוראל שאלה, ״יש לי הרגשה שכן״
״היית בת 18, השתנת מאז״
״אני לא יודעת אבל מה שחשוב שיובל לא ידע״ לגמתי מהמים הקרים, ״למה לא?״
״כי זה בעבר״ מלמלתי, ״ועכשיו את בונה את ההווה והעתיד שלך, יובל סיפר לך את כל הסיפור חיים שלו״
״הוא לא צריך לדעת וזהו״
״מה אני לא צריך לדעת?״ נשמע קולו מאחורי.הסתכלתי על קוראל מבוהלת, ״אני צריכה ללכת, כיף לראות אותך גיסי״ היא קרצה לו והוא צחק בעודו מחבק אותה.
״אני שונאת אותך״ קראתי שהיא שלחה לי נשיקה באוויר, היא הלכה והשאירה אותי לבד עם יובל.
״מה קרה?״ שאל, ״בוא תשב״ טפחתי על הכיסא שיזוף שלידי.
״אני מצטער שהתנהגתי ככה אתמול, זה לא היה במקום וביקשתי מאמא שלי סליחה״ הוא התגונן.
״תאמין או לא, הצדקתי אותך בסיטוציה הזאת, הוא הגבר שהרס את הבית שלכם״ ליטפתי את ידו.
״אתמול גיל וליאל שמעו בפעם הראשונה על הבגידה״ הוא מלמל באכזבה.
הכל היה מדהים אתמול, אמא שלו מדהימה וגם אחים שלו, במהלך הארוחה בעלה הצטרף והכל התפוצץ.
העצבים של יובל התפוצצו, הוא ירק את כל מה שהיה תקוע בזכרונו, כאב לי עליו כל כך.
אותו הגבר הרס בית, את יובל ואת האחים שלו ובעיקר את אבא שלו. והבנתי אותו. הבנתי מאיפה נובעת השנאה והכעס כלפיו.
״זה לא קשור לזה״ יצאתי מהמחשבות שלי שנזכרתי בארוחה אתמול.
״מה קרה תינוקת?״ נשקתי לכפות ידיו שהוא הושיט אותן אליי.
״כמה ימים לפני שחגגתי יום הולדת 18, התנפחתי בצורה לא שגרתית, וזה היה מאוד מוזר, כי אני אוכלת בכמויות ולא עולה יותר מגרם״
״זאת הייתה תקופה שהייתי לוקחת גלולות באופן קבוע וגלולות משפיעות על מצבי רוח, השמנה וכל המסביב ובנוסף לא הייתי מקבלת מחזור כי אתה יודע״ מלמלתי מבלי להסתכל עליו.
״אמא שלי וחן ממש פחדו ואמרתי להם שזה כלום וכנראה שרק פספסתי גלולה ואני הולכת לקבל מחזור, אבל אז עברו עוד כמה ימים ובסוף היום הולדת שלי הגיעו כאבים לא שגרתיים ברמה שצרחתי בכל הבית ופה אמא שלי החליטה לקחת אותי לבית חולים״ עצרתי את עצמי והורדתי את עיניי מיובל.
״גילו שאני בשלב מאוד מתקדם של הריון, חודש חמישי״ הרגשתי את המבט שלו שורף אותי. ואני יודעת שיובל לא ישפוט אותי בחיים. אלה השריטות עוד מהתקופה עם חן.
״עברתי לידה שקטה, והמיילד היה גיל, זאת הסיבה שהיינו מוכרים אחד לשנייה״ סובבתי את מבטי אליו.
YOU ARE READING
Can without you
Romanceליאב השיגה את הכל, את העבודה שעליה חלמה, את גבר החלומות ודירה מדהימה בפלורנטין אבל מה קורה שהגורל שלה מחליט לשנות כיוון והיא צריכה להתחיל הכל מההתחלה? *קללות *תוכן מיני