פרק 7

761 59 14
                                    

״מה את עושה?״ שאל יובל שיצא למרפסת, ״מחפשת טיסה״

״לבד?״
״אולי עם הבנות, אני רוצה לחגוג בתאילנד או במלדיביים את זה שאני מזדקנת״ הוא צחק.

״תטוסי לאמסטרדם״ מלמל, ״לא מתלהבת מעוגיות חשיש ובירה״
״אז ממה כן?״ הוא הרים אותי והושיב אותי בין רגליו.

״משיזוף ונוף ואולי קצת ישבנים״ הנחתי את המחשב על הכיסא ליד והסתובבתי על הבטן.

הנחתי את ראשי על בטנו החשופה וחייכתי, ״אני יודעת שהתחת שלי יפה, תפסיק לבהות בו״ הוא צחק.

״את רוצה שהבנים יראו אותך ככה שהם יגיעו?״ שאל.
״לא אכפת לי שליאל יזיל ריר ותום יגמור במקום״

״אתמול היה מדהים״ הוא בחן את פניי, ״תספר את זה לאקס שלי״ קרצתי לו והורדתי את המשקפי שמש בחזרה לעיניי.

״שחצנית״
״לא, אני פשוט מודעת למהלכים שלי״ חייכתי.

הסתובבתי בחזרה ומשכתי את המחשב אליי, ״אני תכף פותח את הקשרים של הבגד ים שלך״

״בלי איומים לא מאיימים ומיותרים״ הוא צחק ונשק לראשי, ״לך תפתח את הדלת״

הוא קם שנשענתי קדימה והמשכתי לחפש במרץ טיסה טובה ליום הולדת שלי, אני יודעת שמאיה ופז לא יזרמו אבל אולי קוראל תרצה קצת חופש.

התקשרתי לקוראל, ״היי בובה״
״איפה את?״ שאלתי, ״מארגנת את הדירה החדשה קצת״

״טוב, שימי בגד ים ובואי״ לחשתי, ״יש חתיכים ואלכוהול?״
״אכן כן״

״בדרך״ ניתקה וצחקתי, המרפסת נפתחה ויצאו החוצה שלושה גברים, ״היי אני ליאב השותפה של יובל״ הנחתי את המחשב בצד וקמתי ללחוץ את ידם.

״הראל, מאור וג׳וני״ חייכתי ובחנתי את מאור שמשך את עיניי, הוא היה ברונטי עם עיניים כחולות בהירות על גבול הזכוכית.

״אם הייתי יודע שזאת השותפה שלך, הייתי מקדים את הטיסה״ ג׳וני מלמל וגלגלתי עיניים.

״שתיקה שווה זהב אז שתוק״ חייכתי והתיישבתי בחזרה בעוד הם צחקו עליו, מרימה את המחשב ומניחה אותו על ברכיי.

״אמרתי לקוראל לבוא״
״יותם כנראה גם מגיע״ יובל אמר ופתחתי את עיניי בהפתעה.

״מה הוא קשור אליכם?״ שאלתי בהפתעה, ״הייתי מפקד בגדוד שלו ביחד עם יובל״ ג׳וני ענה לי והתיישב מולי.

״חשבתי שאתם מכירים מהלימודים או משהו כזה״ מלמלתי בהפתעה לעבר יובל, ״אז אתם גם מכירים את קוראל״

״אחלה בחורה הוא תפס״ הראל לחש לעברי, ״אז בת כמה את ליאב?״ מאור שאל.

״27״
״קטנטונת״ לחש וקרץ לי.

כשבאתי לענות לו דלת המרפסת נפתחה וליאל נכנס ביחד עם תום, ״לא מאמין לך״ ג׳וני קרא וקפץ על ליאל.

Can without youWhere stories live. Discover now