פתחתי את הדלת וחייכתי שראיתי את יובל לבוש במכופתרת לבנה ומחזיק בידו זר ורדים אדומים מולי.
״יום הולדת שמח תינוקת״ הוא נשק לשפתיי, לקחתי את הזר מידו ״תודה לולי״
״לכי תתלבשי״ מלמל ונשק למצחי, ״לאן הולכים?״
״תתלבשי יפה, תהיי כוסית כהרגלך״ גלגלתי את עיניי ונכנסתי לחדר ארונות, מושכת שמלה כסופה מהמתלה ומתלבשת בה, הבטן שלי לא הייתה הכי גדולה בעולם לבטן בחודש שישי.
חושבים שאני עדיין בחודשים המוקדמים שלי, כנראה שהגנים שלי באו לטובתי.
השמלה הייתה עם כתפיות דקות, גב פתוח, מחשוף עמוק ושסע ברגל ימין. יובל יעוף על השמלה יותר משהוא יעוף עליי.
נעלתי סנדלי עקב שתאמו לשמלה, התאפרתי מעט ועשיתי קוקו נמוך.
יצאתי מהחדר, לקחתי את הטלפון מהשולחן ודפקתי על חלון הגינה בכדי להוציא את יובל מהשלווה ששקע בה. ״וואו״ מלמל וחייכתי.
״גם אתה נראה טוב לולי״ נשקתי לשפתיו.
״יצאנו?״ שאל והנהנתי ״יצאנו״
הוא בחן אותי שוב וליטף את בטני בזהירות, ״איך היה לך היום
בעבודה?״ שאלתי שיצאנו.״הפרויקט החדש באשקלון מתחיל בעוד שבועיים ובעזרת השם הפרויקט שאני עובד עליו בסן פרנסיסקו כמו פסיכופת יקבל אישור ויתחילו לפעול״ חייכתי.
״מתי נטוס לשם?״ שאלתי שאחזתי בידו, ״אני מבטיח שאקח אותך לשם אחרי הלידה״
-
נכנסנו למעלית וכמו תמיד, אני ויובל נכנסים לסרט שאנחנו חיים בו ועושים פוזות במראה כאילו אנחנו מדגמנים לקלווין קליין כמו סלין ועומרי ביר(הערת הכותבת; הייתי חייבת)
״חיה בסרט״ יובל מלמל והתחלתי לצחוק, ״אמרתי את זה בקול?״
״אנחנו יותר יפים מהם״
״על מה אתה מדבר, הם מושלמים וראית את הילדים שלהם?״ שאלתי ופתחתי את האינסטגרם של סלין.״כל אחד יצא מקטלוג אחר״
״ושלנו יצא מהקטלוג הכי יפה״ הוא הזיז קצוות שיער שהציקו לו בעין מאחורי אוזני.חייכתי ונשקתי לשפתיו, המעלית נפתחה ונשמעו צעקות של השיר המוכר והידוע.
הסתכלתי על החברים שלנו שמחאו כפיים וצחקתי, ״משוגע״ הדפתי אותו קלות והוא נשק למצחי.
״מזל טוב כוסית״ הבנות קפצו עליי בזהירות ונשקו ללחיי, הבני זוג שלהם הפציצו אותי בנשיקות ושנדבר על חברים של יובל?
המסעדה הייתה במגדל יוקרתי בתל אביב והיינו במתחם משלנו, אז יכולנו להיות גסי רוח.
התיישבנו בשולחן והתחלנו להזמין לאכול, ובאיזה שלב פשוט הסתכלתי על הבטן שלי ועל הידיים שלי ושל יובל שהיו על הירך שלי.
YOU ARE READING
Can without you
Romanceליאב השיגה את הכל, את העבודה שעליה חלמה, את גבר החלומות ודירה מדהימה בפלורנטין אבל מה קורה שהגורל שלה מחליט לשנות כיוון והיא צריכה להתחיל הכל מההתחלה? *קללות *תוכן מיני