יובל
בדיוק התכוונתי לבדוק מה עם ליאב והיא התקדמה לבריכה, ״הנה את״ מלמלתי בחיוך.
״יובל אני כבר חוזרת, מישהו מחכה לי״ היא הייתה מרוגשת אך עצבנית באותה נשימה.
״אין שם אף אחד״
״אתה העפת אותו?״ היא שאלה בעצבים.״מה?״ שאלתי לא מבין, ״למה אתה הורס כל דבר״ היא חתכה אותי והלכה לבקתה שלנו.
הלכתי אחריה, בדיוק שפתחתי את הדלת, היא טרקה את דלת החדר והבנות הסתכלו עליי.
״אז זה לא הלך כמו שתכננו״ מלמלה קוראל, ״טוב תיתן לה להירגע כמה דקות ועוד שעה תהיו מוכנים, האוכל יהיה כבר מוכן״ פז מלמלה.
הן יצאו מהבקתה, השאירו אותי לבד עם התסביכנית הזאת.
פתחתי את דלת החדר, היא בדיוק התפשטה, ״תצא״
״את לא רוצה שנדבר?״ שאלתי, ״על מה?״
״על זה שאתה הורס לי בזמן האחרון כל כך הרבה דברים?״ הוסיפה בשאלה.
״על מה את מדברת?״ שאלתי לא מבין, ״חן רצה שנחזור באותו הלילה, ובגללך אמרתי לו לא, האמנתי שנהיה ביחד בסוף״
״אחר כך נתת לי ברקס והבנתי שאני צריכה לתת לך זמן וניסיתי שוב ואז מה עשית? ניסית להשכיב אותי במיטה שלך!״ היא צעקה.
״ואתמול אחרי שרבנו, רציתי לבוא אלייך ולהגיד שאני מצטערת שאני כל כך דרמטית ויצאה מהחדר שלך בחורה!״ היא נחנקה, מתאמצת שלא לבכות.
״ואני לא מאמינה שעכשיו, הרסת את זה״ היא הצביעה על הקופסה הכחולה והקטנה.
״אני לא מבינה איך אני תמיד נופלת על שחקנים״ היא פולטת, היא הורידה מגופה את ההלבשה התחתונה ונשארה עירומה מולי.
היא התקרבה אליי, ״רק שאתה מסיים לשבור אותי, תשאיר לי טיפ״ היא מלמלה לאוזניי.
״מה נסגר איתך?״ שאלתי, ״אני עוד אחת מהבחורות שלך״
״כדאי שתפסיקי להאכיל את המוח הקטן שלך במה שאת רוצה לשמוע, אבל אם זה עושה לך טוב, אז כן את עוד אחת מהבחורות שלא עומדות בפניי״ טפחתי על כתפה.
״אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלך״ לחשה ודחפה אותי,
״אני חושב שכדאי שאצא מכאן שלא אהרוס לך יותר את החיים״
״עדיף״ יצאתי מהחדר בעצבים.-
ישבתי על הספה, ליאב ננעלה בחדר ולא יצאה ממנו עד עכשיו, אני מקווה שהיא הבינה כמה מטומטמת היא יצאה והיא לא יודעת איך להתנצל.
הבנות ניסו לדבר איתה ולא הצליחו, השעה תכף מתחלפת ל12 בלילה, שנה חדשה עם התחלות חדשות.
YOU ARE READING
Can without you
Romanceליאב השיגה את הכל, את העבודה שעליה חלמה, את גבר החלומות ודירה מדהימה בפלורנטין אבל מה קורה שהגורל שלה מחליט לשנות כיוון והיא צריכה להתחיל הכל מההתחלה? *קללות *תוכן מיני