Habár a karácsonyi bál óta már hetek is elteltek, mindketten igyekeztek úgy tenni, mint ha az égvilágon semmi sem történt volna közöttük. A korrepetálások alkalmával szigorúan csak a tananyagra koncentráltak, így a korábbi laza beszélgetések mennyisége hirtelen a nullára redukálódott. Miért is kellene felhoznia a témát, győzködte magát makacsul a lány, hisz lényegében... a szó fizikális értelmében... valóban semmi említésre méltóról nem lehetne... sőt talán nem is kellene a lányoknak beszámolni, habár kétség kívül akkor, ott szinte szikrázott a levegő. Mivel az eset óta Lucas részéről az érdeklődésnek még a nyomát sem látta, így a bizsergető emléket meghagyta hát magának és igyekezett csak elalvás előtt gondolni rá.
Mi törtét odaát? A fiú már aznap éjjel osztott és szorzott, majd arra a következtetésre jutott, hogy elég nagy a korkülönbség is, pénzt kap azért, hogy közösen tanuljanak, nem hasonló a természetük, szomszédok is, a szülei is kedvelik ezt a kislányt, hatalmas gondok fakadnának abból, ha komolyan bevetné magát, szóval gyorsan ki kell vernie a fejéből az egészet. Tagadhatatlan, hogy a tánc megtörtént, sőt előtte még egy lánymentésnek álcázott indokolatlan féltékenységi rohamot is sikerült produkálnia, de mindössze ennyi volt az egész. Jó, persze az is igaz, hogy ha Mr. Revier nem indul el lánya keresésére, akkor egy pillanattal később megcsókolja a lányt, de még az is lehet, hogy nem állnak meg ennyinél. Akkor pedig mostanra igencsak nagy bajban lenne... talán hosszú távon még nagyobba is, mint ha simán lebuktak volna.
STAI LEGGENDO
Két élet
FantasyA történetben négy fiatal életét ismerhetitek meg. Két szerelmespárét, akiknek megadatott, hogy nem csak egy, hanem két különböző létezésben is találkozzanak egymással, majd sírig tartó szerelembe essenek.