3.Bölüm

172 18 1
                                    

Multimedia : Neris

Nerısın anlatımından: 

Yine sıkıcı bir okul günü için lanet alarm sesiyle uyandım. Kayra bu gün beni on beş dakika erken alıcaktı. Çabuk hazırlanmam gerekti. Lavaboya elimi yüzümü yıkamaya gittim. Odama geldiğimde ise üstüme beyaz askılı bluz altına gri renkte kumaş pantlon onun üstünede deri ceketimi kombinledim. Multidekikiyafet.Çantamı alıp tam kapıdan çıkıyordum ki yine o iğrenç ses

- Kızım gel aile toplantısı var okulunuda daha çok var gec otur masaya.

Off çok sinir alıyordum bu annemin sesinden sanane be kadın istediğim saatte giderim.

+ He toplantıymış maşallah çok modern bir aileyiz bir toplantımız eksikti onuda yapınca tamız.

- Geç otur masaya

+ Sen kimsin ki bana emir verebiliyorsun bu eve en son gelen kişi sensin ve en son konuşmakta sana düşer şimdi kapa çeneni aptal kadın!! Dedikten sonra kapıyı çarpıp çıktım. Kayra beni bekliyordu. Sanırım biraz gecikmiştim.

- Kayra

+ soruyu direk sorabilirsin hayır gecikmedin beş dakika falan oldu.

-hm özür dilerim.

+ Hadi güzelim atla arabaya yoksa burda durmaktan ağaç olucağız.

Demesiyle arabaya bindim üstü açık kiraz kırmızısı bir arabaydı. Bu arabaya bayılıyordum. Kayra beni erken aldığı için biraz bizim mekana gittik. Tabi ben hala sinirliydim sinirim hala yatışmamıştı bana emir verilmesinden nefret ederdim. Özelliklede onun ah!!

Mekandaki koltuğun birine oturdum ,Kayrada yanıma.

- Sevgilim

+ Efendim

- Noldu sinirin bozuk gibi biri sinirini bozduysa diğer grubu toplayabilirim biliyorsun.

+ Hayır. Gerek yok. Üvey annemle kavga ettim yine kadın tutmuş neymiste aile toplantısıymış modernlikmiş Merak etme senden önce ben boğazlayabilirim hatta iğnelerle delik deşik edicem onu inanabiliyor musun birde bana emir veriyor...

+  Takma o gerizekalıyı. Piskopatlığınıda üvey annenene değil okuldan birini bul ondan çıkar. Çünkü baban biraz düsünmelisin.

Kayra haklıydı. Ben babamı seviyordum. O da öz annemden sonra başka kadına ilk defa aşık olmuştu bu yüzden birşey yapamıyordum sadece bağrışmalarımız vardı.

+ Tamam piskopat sevgilim okula geçelim. Bizim grup bizi bekliyordur şimdi.

- Tamam ama sigara falan almam lazım dolaptan sen arabaya git ben geliyorum.

Kayra' nın sözüyle arabaya gittim. Evet sadece onun sözünü dinliyordum. Çünkü hem grubun başı hemde sinirlenince sonuçları hiç iyi olmuyordu. Açıkcası ondan biraz korkuyordum. Kayra arabaya elinde sigaralarla geldiğinde tam bir tanesini alıcaktım ki. Okuldaki bodrumda içeriz diye elimi çekti. Bende tamam demekle yetindim. Sonunda okula varmıştık.

Okula her girisimizde ya gozler üstümüze dikiliyordu ya da korkup kaçanlarda vardı.

Okula saçlarımı savurarak girdim. Her zaman ki gibi çoğu kişinin gözü üstümdeydi. Kayrayla el ele bizim grubun yanına doğru ilerledik. Cem bizi görür görmez:

- Oo gençler nihayet teşrif ettiniz.

+ Sevgilimle biraz vakit geçirdikte. Dedi Kayra.

- Bu arada okula yeni birileri geldi.

+ Oo ifade almamıza gerek var mı?

- Hayır. Şimdilik normal duruyorlar fakat önceden geldikleri okulda populerlermiş. Onların sayıları beş. Hepsi aynı okuldan gelmişler.

+ E niye hepsi birden gelmiş ?

- Zaten üç erkek kavgaya karıştıkları için atılmışlar.Kızın biride zaten bizim okuldaymış diğeride...

+ Bizim okulda olan kız hangisi?

- Adı Kübra bizim bir alt sınıf çevreden duyduğuma göre sadece kendi bölgelerinde takılırlarmış. Diğeride arkadaşları geldiği için kaydını buraya yaptırmış. Ee şey bide benim önceden şu uzun boylu çocukla kavga etmiştim zaten dikkat ettiysen sabahten beri bana bakıyor. Adı Berk. Bu kadar abi..

+ Valla Cem bunun yerine derse çalıssan yemin ederim filozof  olurdun dedim. Hepimiz gülmüştük. Biz bunları konuşurken zil çalmıştı her zamanki gibi ilk derse girmiyecektik. Kayra yine olayı ciddiye almıştı:

- Bu çocukları bence bi köşeye çekmeliyiz.

+ Ya Kayra yine çok ciddiye aldın ha. Bak zaten bize bişey yapmıyor bir tek Cem'in sorunu var.

- Yo benim canım öyle istiyor.

+ Saçmalamayı bıraksan Kayra biliyorsun bu gün bende sinirliyim ve gereksiz yere kimseye zarar vermiyeceğimize söz verdik hatırlatırım

- Aman be sevgilimimi kırcam ben tamam ama karışırlarsa tutma beni ona göre.

+ Tamam sevgilim seni seviyorum..

Biz böyle romantikleşmeye başlarken Pelin araya girdi:

- Abini görüyor musun Çağatay Bey sevgilisinin sözünden çıkmıyor.

+ Ya abi gidin başka yerde romantikleşin kabak bana patlıyor gördün mü kız gitti.

Biz onların atışmalarını izlerken gülmekten yarılmıştık.Çağatay'da Pelin'nin peşinden koşmutu. Bizde okun bodrumuna geçip sigaraları içtik Elgiz bu sefer içmemisti. Zaten sevgiliside daha tam başlamamışken içmesin diyordu.Elgiz'de Cem'in bu sözünü dinliyordu.

Sonunda zil çaldı. Yeni gelen gruptan gelip Cemle kavga etmis olan çocuk hala Ceme tip tip bakıyordu. Cem tam ayaklanıcaktıkı kavga çıkmasını istemediğim için kimse fark etmeden otutturdum. Daha sonra ders zili çaldı. Ben Cemle sınıfa doğru gittim. Kayra Çağatayla ve Elgizle Pelin aynı sınıflara girdi.

Bu gün neredeyse hiç birşey yapmadık. Okul çıkışında kafeye gidip oturduk biraz kahve içtik. Daha sonra hepimizin telefonuna bir mesaj geldi :

- Hepiniz ölüceksiniz.

Herkes donuk bir şekilde birbirinin yüzüne bakmış hepimiz birbirimize kenetlenmiştik.
Merhaba kitabimi okumaya zaman ayırdığınız icin tesekkurler. Diğer kitabımada bakarsanız seviniri. Ve birde bu kitabimj arkadaslarinza tavsiye edin lutfen onlarda okusunlar :)

Ölüm itiraflarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin