Evet o gelen mesaj üzerine herkes birbirine bakıyordu. Kimse birşey anlamış değildi.
Hepimiz bir anda gülmeye başladık. En sonunda Kayra bizi susturup konuşmaya basladı.
- Arkadaşlar şu saçma hareketlerinizi bırakın. Bu olay ciddi olabilir ya da biri bize eşşek şakası yapıyordur. Ben büyük ihtimalle ciddi olduklarını düşünüyorum. Her ne olursa olsun tedbirimizi almalıyız ama bunun bize büyük bir oyun olduğunu düşünüyorum. Ona göre hiç birşeyi şakaya almayın.
Bunun üzerine Çağatay araya atıldı:
- Aynen Kayra haklı arkadaşlar o zaman yarın mekanda buluşalım. Yalnız kızlar gelmesin. Çünkü biz erkek erkeğe konuşucağız. Diğer çeteyide çağırabiliriz sizin erkeklerin arasında olmanızı istemiyorum
Elgiz: Peki biz o sırada ne yapıcağız?
Cem: Canım sizi başka bir mekana götürüceğiz. Çünkü eve bırakamayız annenler seni o saatte okulda sanıcak şüphelenmesinler.
-Elgiz: Peki canım.
Şimdiden diğer çeteye haber vermişlerdi. Herkes yarın saat 10 da mrkanda buluşucaklardı. Bizde normal okula gidicektik. Daha sonrasında buluşup bişeyler yapıcaktık. Daha planlamamıştık. Şimdi ise okulun bodrumunda her zamanki gibi sigara içiyorduk ayrıca birada almıştık yani Elgizle Cem'in vazgeçilmezlerini... Çağatay ve Pelin köşede yiyisiyorlardı. Elgizle Cem ise sadece bira yudumluyoardı. Sanki Cem'in morali bozuk gibiydi ne olduğunu merak edip kaş göz işaretleriyle dışarı çıkmasını bekledim.
- Efendim Neris
- Cem sanki senin birşeye moralin bozulmuş gibi birşey mi oldu Elgizle küs falan mısın?
- Yok ya bişeye bozulmadım. Bi an dalmışım içim geçmis.
- Hmm emin misin ?
- E- e- evet eminim
- peki ozaman hadi içeri girelim hocalar görmesin diyip elimi boynuna attım. Kayrada bizi görünce bir an ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.
- Noluyo lan burda o el ne kızım ?
- Hoop yavas Kayra ne olcak ya kardesimin omzuna attım yani ne var bunda
- Çek lan o eli!
- Kayra yeter ya dikkat ettiysen çocukluk arkadaşın bu elimide çekmiyorum. Ya sabır ya.
Benim öyle dememle Kayra Cem'i kenara itip benim kolumu sıkıca tuttu. Sürüklüyordu ya bodrumun kenarındaki küçük bir gizli odaya sürükledi. Ve yine başlıyoruz. Aman tanrım ne kadar güzel!
- Kayra ne var ne saçmalıyorsun sen ya manyak mısın ?!
- Evet lan manayağım var mı ?! Ben senin manyağınım. O yanında her kim olursa olsun bir daha o elini omzuna atmıyacaksın. Kıskanıyorum lan anladınmı kıs-ka-nı-yo-rum!
Kayra çok sinirlenmişti beni bu kadar çok kıskanıcağını düşünmemiştim ama hosuma gitmişti. En sonunda dayanamayıp ona sarıldım.
- Ben seni asla bırakmam Kayram asla. Ben sadece öyle şakasına atmıştım ama yapmam bir daha. Dememle yüzü yumuşak bir hal almıştı biraz hafifte sırıtıyordu. Hosuma gitmişti. Bana karsı farklı gülüyordu. İçim huzurla doluyordu. Hala sarılıyorduk. Kafamı kaldırıp hafifce ona baktım o da bana baktı
- Kayra
- Efendim güzelim
- Ben artık hep Cem'e sarılıcam
-Ne !
- Sen beni böyle kıskanırken çok tatlı oluyorsun bu yüzden hep Cem'e sarılıcam diyip kaçmaya başladım. En sonunda Cem'in arkasına geçtim. Kayra 'da ordan haykırıyordu:
- Lan Cem siktirtme belanı geç kenara
- Abi ben napıyorum ya o geliyor arkama napim !
- Lan daha bir de napi diyor geç kenara
Onlar böyle atışırken bende haykırıyordum ki Cem birden kenara geçti , Kayra 'da beni tutmak isterken beraber koltuğa düşmüştük. Kayra bir süre bana bakıp o da gülmeye başlamıstı. Tüm herkes gülerken içeriye birden bir kac kisi daldı. Bunlar Berklerdi. ( hani su okuldan atılanlar ).
Berk bağırdı " Noluyor lan burda hadi siktirin çıkın şuradan" Cem Berk'e çok sinir oluyordu Kayra kalkarken Kayra'yı otutturmustu ve o sinirle o da Berk'e bağırdı
- Sen kimi kimin mekanından kovuyorsun lan defol al su it sürünüde çık yoksaa..
- Ne yaparsın lan döver misin ? Hah güleyimde boşuna gitmesin bari. Dedikten sonra onun grubundaki herkes gülmeye başladı. Çağatay ise direk gidip Berk'e geçirdi. Berk biraz geriye doğru sendeleyip onların peşinden buraya kaydını yaptıran Ece'nin üstune düştü. Bu sefer bi kahkaha attık. En sonunda karşı tarafın ( Berk, Cenk, Burak , Büşra,Ece ) hepsi birden bize doğru gelmeye başladı. Bizimkiler direk o üçünü ele aldılar. Cem Berk'i -Kayra Cenk'i- Çağatayda Burağı. Diğer kızlar ise bize saldırmaya başladılar. Bizim okuldan olan kızı Elgizle Pelin' i aldı. Aralarında top gibi oynuyor sopayla vuruyorlardı. Evet biz böyleydik hiç bir zaman kimseye acımazdık. Bize vurdukları an onların isi bitmis demekti. Bende Ece'yi yere yatırıp önce saçından sürükledim sonra kaldırıp duvara ittim. O hıncımla yere düşmüştü. Daha sonra da kalkıp benim saçımı çekmeye başladı. Çembe takıp yere düştükten sonra harleyimle ağzına geçirdim. Agzı kanamaya başlayınca bodrumdaki özel yere götürüp bağladım. Tekrar bodruma döndügumde bizim kızlarda Büşra'ı halletmişlerdi. Onu da götürüp geldikten sonra elimize birer sopa alıp karşı taraftaki erkeklerin kafasına geçirdik önce Cenk sendeleyip Burağın üstüne düştü. Berk ise kaya gibi hala ayaktaydı. Cenk ve Burak düşünce ben Elgizle beraber Burağın üstüne çöktük. Tabi elimizde sopalarla. Tek başıma döveceğimizi pek sanmıyordum. Burakta biraz baygın hale gelince kalktık ve Çagatayın yardımıyla onuda bağladık. Çağtay ve Pelin bağladıktan sonra yanlarında oturmaya başladılar. En sona Berk kalmıştı ki o da iyice harap hale gelmişti. Onu da alıp bağlayıp odaya koyduk. Hepsini uzak bölgelere koymuştuk.
Artık sorgu zamanı gelmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm itirafları
Phiêu lưuBirbirlerini çok seven piskopat ikiliyi kim ayırabilir? Ölüm mü? Galib evet...