Evet kizlarin birinin dudağı patlamış diğerinin kaşı. Erkeklerdede biraz morluk. Neden boyle yaptıklarından hala hiç bir fikrimiz yoktu. Kaya sigarasını alıp odaya geçti. Bende bu sefer votka aldım. Berk'in yanına gidip, sorguya ilk ben başladım.
- Oo Berk bize bulaşıcak bu cesareti nerden buldun ?
- Kes lan sesini çöz mk ellerimi.
- Sen hayırdır kime küfrediyorsun ?
- Sana lan sana noldu ellerim bağlıyken bana vuracak kadar yürek mi geldi ?
- Bak! Berk Güven. Bize daha önce sizin gibi çok bulaşanlar oldu. Biz bunların sadece 5-6 kisi geldikten sonra arkalarından çıkan mafyalarıda gördük. Bende mafya yok benim sunla sorunum olduğu için geldiysen onunla halledersin. Şimdi eğer adamsan anlat yoksa Ece'ye olacaklardan ben sorumlu değilim !
Eceyle sevgililermis. 3 yıllık ilişkileri varmış. Berk ve Ece birbirlerine karşı aşırı korumacı oldukları için Eceyle tehdit etmiştim. Bu sakin konuşmadan 5 dakikaya geliyorum diyip Çağatayla Pelini odaya girdirip ,odadan çıktım. Kayra'nın yanına gittim. Her zamanki gibi elinde sigarası vardı ve aşırı sinirliydi bende biraz yanına yaklaşıp oturdum. Elini omzuma attı bende beline..
- Güzelim iyi misin ?
+ Evet iyiyimde sen pek iyi görünmüyorsun birşey mi oldu ?
- Yok canım bişey olmadı sadece şu son zamanlarda olan olaylar beni fazla yoruyor.
+ Nasıl yani pek anlamadım.
- "Bak canım. Bize gelen mesajı hatırlıyorsun dimi ? Hepimize aynı anda gizli numaradan gelmesi tesadüf mü sence ? Tabiki hayır o mesajın ertesi günü bizim okula bu tip çocukların hepsinin aynı gün içinde gelmesi ve birinin bizim okuldan çıkması sence normal mi bu? Tesadüf olucağınıda pek sanmıyorum. Bizim mekanı daha önce basan çetelerin arkasından kimler çıktı çok iyi biliyorsun. Bunlar eğer bizi ikinci gün gelip aniden bastılarsa mutlaka bir dayanakları vardır. Bunların hepsi tesadüf değil."
+ Hımm haklısın. Peki bunlar için ne yapmayı düşünüyorsun ?
- Sadece şimdi sakince sorguya çekicem konuşmazsa işkencelere başlarız artık.
Kayra sakince konuşuc demisti fakat pek sanmıyorum. O ne zaman böyle dese sinirden kudurmuş hale gelip kendini sakinleştirmeye çalışırdı. Onun sinirlenmesinden çok uyuşturucu almasından korkuyordum fazlasıyla alırdı. Tamam belki bende alıyor olabilirim ama o çok aşırı alıyordu. Ona biraz sarılıp bir süre öyle kaldık. Biraz rahatlayınca odaya geçtik. Kayra hala sinirine hakim olmakta zorluk çekiyordu. Umarım onlar anında konuşurlar yoksa düşünmek bile istemiyorum..
- Merhaba gençler! Ben Kayra Ulusoy. Şimdi öyle uzun malca konuşmalardan bulunmayacağım. Sadece tek bir soru sorucam ister cevepla ister cevapla. Arkanızda kim var ?!
Kayra'nın sesi çok sakinmiş gibi davranmasına rağmen kızgınlığı her halinden belliydi. Berk daha fazla dayanamayıp sessizliği bozdu.
+ Bak Kayra biz bunu size söyleyemeyiz yoksa biz hepimizi baştaysa ailemiz ölür.
- Hım sizin durumunuz anlaşıldı. Şundan emin ol ki biz sandığından daha büyük çete çökerttik. Şimdi odadan çıkıcağız başınızda senin seçebiliceğin tek birini bırakıcağız. Beş dakika düşünme süreniz var.
Kayra bu sefer çok sakindi. Aslında bu biraz normaldı çünkü onların arkasındaki adamlardan korktukları çok belliydi. 5 dakika süremix dolmuştu. Yanlarına gittik Kayra tam ağzını açıcak gibi oldu ama açmadı Berk konuşmaya başladı.
- Kayra yalnız size söyliyeceklerimi kimseye söylemeyin yoksa ölürüz. Berk diğerlerine bakış atıp onay aldıktan sonra konuşmaya başladı;
Berk'in Anlatımından;
Umarım Ece'ye zarar gelmez aslında pek kararlı değildim ama Ece'ye birşey olmayacağından emindim. Diğerlerinede bakış atıp onay aldıktan sonra konuşmaya başladım.
- Bizi buraya gönderen Soyçar çetesi. Galiba aranızdan biri Soyçar çetesi başkanının babasını öldürmüş. Bunun babasıda aranızda en büyük çeteymiş. Siz 2. Sırada yer alıyormuşsunuz. Sizin gücünüz onlardan güçlü olsada maddi bakımdan sizden yüksek oldukları için sizden öne geçmişler. Sizde bunu kendinize yediremeyip o babalarını öldürmuşsünüz. Biz kendi okulumuzda popülerdik. Sürekli her okul kavgasında kendimizi bulunurduk. Bunlarda bizi çağırdılar size istediğiniz.eğitimi,parayı vercez dediler bizde bunlara inandık ilk biraz tereddüt etsekte kabul ettik. İlk başta istediğimiz herşeyi yaptılar anlaşılan burada gözümüzü boyadılar. Daha sonra kendilerinde para kalmadığını onlardan borç alıp istediğimiz zaman ödememizi teklif ettiler yine kabul ettik. Aşırı derecede fazla borç aldık en sonunda ödeme zamanınız geldi ödeyin dediler. Biz paranın bir kısmını karşıladık. Daha sonra bizi baya sıkıştırdılar Ece'yi kaçırdılar. Bizde ne isterseniz yapocağız dedik. Onlarda size musallat olmamızı söylediler. Nedenini sorduğumuzda söylemediler sizi çökertirsek bize istediğimiz herşeyi yapacaklarını hatta çete başları olacağımızı söylediler. Buny kabul etmesek bile bizi tehdit ettiler. Bizde mecburiyetten size bulaştık..
- Peki bize bulaşmadan önce Cemle olan kavgan neydi ?
- o kavgayı bilerek çıkradık size bulaşmamız lazımdı. KAYRA ANLATIMINDAN;
Aynen tahmin ettiğim gibiydi. Soyçar çetesi daha öncede bizim okula yeni öğrencileri sokup bizim sırlarımızı öğrenmeye çalışmışlardı ama hâla o mesajı atanın kim olduğunu bilmiyordum. Şu anda tek bilidğim şey Berkleri korumaktı. Çünkü soyçar çetelerinin anında herşeyden haberleri oluyordu bu bodrumdaki mekanımızdanda heberleri vardı ama anlaşmaya göre buraya giremeyecekleri için çok rahattık. işimiz bittikten sonra Berklerin elini çözdük. Berklerle biraz oturup ailevi hayatlardan bahsettik tek sorunlu olana Berk ve Cenkmiş ama abartılıcak birşey değildi. Mekanımızda bulunan bilardo masasında biraz oyalandık. daha sonra okul çıkışına yakın okuldan çıktıık. Avm"ye gittk.Arkadaşlar burada kitaba biraz ara vermek zorundayım.
2. bundan sonra her bölümü tek bir kişi anlatıcak ki karakterleri daha iyi tanıyabilesiniz
3. Benim tatlımı tatlı "Nuran" aşkıma ithaf ettiğim bir bölümdür
4. sizce berkler ve kayralar grup mu yoksa düşman mı olamalı ?
5. AVMye gittiklerinde neler olmasını istersiniz?
6. iTHAF isteyen varsa bana özelden mesaj atabilir :
7. VE SON OLARAKTAN LÜTFEN VOTE VERİN VE YORUMLARINIZI BELİRTİN TEŞEKKÜRLER SONUNA KADAR OKUYAN OKUYUCALRIM :D :D :D :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm itirafları
AventuraBirbirlerini çok seven piskopat ikiliyi kim ayırabilir? Ölüm mü? Galib evet...