Cesaret

820 35 5
                                    

Köşkün Görünümü

Sabah uyandığımda hemen telefonu şarja taktım.Dünki mesajların ne anlama geldiğini merak ettim.Fakat üzerinde çok durmayıp aşağı indim.Teyzem kahvaltıyı hazırlamıştı."Dün uyuyakalmışım tatlım kusura bakma geldiğini duymadım.Ee anlat bakalım yeni arkadaşların nasıl iyi anlaştın mı?

"Yani evet anlaştık sayılır.Bu arada teyze ben az sonra Yarenlere gideceğim."

"Tamam canım."

Kahvaltımı yapar yapmaz Yarenlere gittim.Yaren beni görünce çok şaşırdı."Hoşgeldiin geçsene."

"Yok teşekkür ederim denize gidelim mi dicektim aslında mesaj atacaktım ama telefonun yoktu".

"Tamam gideriz.Ben diğerlerine haber veririm."

Eve telefon numaralarımızı alıp öyle döndüm.Eve varınca direk odama çıktım.

Telefonumdan interneti açıp köşkü ile ilgili birkaç bilgi bulurum diye düşündüm.Yazlığın internet sayfasını açınca köşkü şansıma gördüm.Yazlıktaki bir evin arka tarafındaydı.Fakat Burak'ın dediği kadar ürkütücüydü.Hemen o sayfadan çıktım.Öğleden sonra güneş kremimi havlumu alıp denize gittim.Hepsi gelmişti.Fakat Selim erken ayrıldı.Bu çocuğada çok sinirlenmeye başladım.Sürekli uzak.Belkide ondan hoşlanıyorumdur ama onun bu hareketleri yüzünden nefret etmeye başlayacağım.Denizden çıktıktan sonra Burak "akşam köşke gitmeye ne dersiniz?" dedi.Zeynep ve Yaren sanki çoktandır istiyormuş gibi hemen evet demeye başladılar.Açıkçası ben biraz ürktüm ama Burak "noldu Derin yoksa gelmeyecek misin" diyince "Yoo tabikide geliyorum" dedim.Burak "sakın Selim'e söylemeyin yoksa gidemeyiz ne yapar ne eder bize engel olur.Saat altıda herkes yazlık çıkışında olsun."

Eve döndüğümde dinlenirken birden telefonuma mesaj geldi.Tanımadığım bir numaraydı.Fakat altına kim olduğunu yazmıştı ve o ismi okuyunca çok şaşırdım

Mesaj Selimden'di.Anlaşılan telefonumu Yaren'den almıştı.Mesajda " Akşam buluşalım mı"  yazıyordu.Bu mesaja evet demeyi çok ama çok istiyordum.Fakat köşke gideceğimizden işim olduğunu ama başka zaman buluşabileceğimizi söyledim.Tabiki Selim'e köşke gideceğimizi söyleyemedim sadece işim var dedim.Fakat cevap gelmedi.

Buluşacağımız saat yaklaştığı için hazırlanmaya başladım.Sarı yırtık pantalon ve üstünede lacivert bir bluz giyindim.Tam merdivenlerden aşağı indim ki birden teyzemi telefonla konuşurken duydum.İçeri geçecektim ama önemli bir şey konuşuyor gibiydi.Birilerine "hayır , hayır bu gece gitmeyeceksiniz sakın"  diyordu.Sonra telefonu kapattılar.Teyzem arkasını dönüp birden beni görünce donakaldı.Sonra hemen kendini toparlayıp "ne zaman geldin sen" dedi."Merak etme teyze şimdi geldim bir şey duymadım" dedim.O ise hiçbir şey demeden gitti.Bende hemen çıkıp buluşacağımız yere doğru gitmeye başladım.Vardığımda herkes gelmişti.Yaren "hazır mıyız" dedi.Hepimiz hiç emin olmayarak başımızı salladık.Sonra siteden çıktık.Yavaşça yürümeye başladık.Birkaç ev geçtikten sonra ıssız bir yere geldik.Köşkte tam karşımızdaydı.Önünde küçük sarı bir bisiklet vardı.Çok ürkütücüydü.Hepimiz birbirimize baktık.Ama merakımıza yenik düştük.Sanki cesaret gelmişti.Burak tam kapıyı açacakken biri "sakın" diye  bağırıyordu.Arkamızı döndüğümüzde ise gördüğümüz kişi bizi çok şaşırttı.

Esrarengiz YazlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin