Korkunç Cinayet

611 33 2
                                    

Birkaç bölüm sonra Selim'i yayımlamayı düşünüyorum.Umarım beğenirsiniz iyi okumalar..

Yaren'e hemen bir bardak su getirdim.Koltuğa oturtup sakinleştirdim.Sonra yavaş yavaş anlatmaya başladı:

"Sizinle denizden döndükten sonra evde dinleniyordum.Birden bağrışmalar duyduk.Annemle sesin olduğu yere gittik.Sesler Mualla teyzenin evinden geliyordu.Evin önünde polisler vardı.Hemen ne olduğunu öğrenmek için eve doğru koştuk.Mualla teyzenin kızı Hülya abla ağlıyordu.Bizi görünce birden anneme sarıldı ama konuşamıyordu bile.Fakat olayları anlamak için onun anlatmasına gerek yoktu.Evin içinden Mualla teyze üstü örtülmüş bir şekilde çıkarıldı.Annemde ağlamaya başladı.Bende donakaldım daha sonra kendimi toparlayarak olayın nasıl olduğunu anlayabilmek için polislerin yanlarına gidip sordum.İçlerinden biri "Mualla Hanıma 2 el kurşun sıkılmış.O sırada kızı marketteymiş.Döndüğünde ise annesini yerde kanlar içinde görmüş.İçerde arkadaşlar hala çalışıyor yalnız bir şey bizi şaşırttı.Katil banyodaki aynaya "herkesin bir gün hesabı sorulur" yazmış.Bu cümleyi neden yazdığını anlayamadık."

Polislere teşekkür ettikten sonra hemen sana geldim.Kim neden yapmış olabilir bunu diye düşünüp duruyorum.Şimdi arkadaşlarla sahile gideceğiz.Bunu konuşacağız sende gel"

Yaren'le beraber sahile gittik.Herkes gelmişti.Burak "çok şaşırdım bu sitede hiç böyle şeyler olmazdı.Katili nasıl kimsenin görmediğini de anlamadım.Anlaşılan iyi bir gözlemciymiş." dedi.Zeynep ise "Bende ilk duyduğumda donakaldım.Korkmadım da değil.Ben de buralarda hiç böyle şeyler olmaz zannediyordum.Gerçi biz buralara taşınalı 2-3 sene oldu.Selim'e sormak lazım o buraların yapıldığından beri var."

Hepimiz Selim'e dönmüştük.Ama o bize bakmıyordu. Bir yere dalmıştı.Sanki her şeyi bilircesine bir şeyler anlatmak istiyor.Fakat konuşmuyordu.O kadar masum duruyordu ki onu ilk defa böyle görüyordum.

  Burak Selim'i birden dürttü "Selim bir soru sorduk cevap versene." dedi.Selim ise "Kusura bakmayın dalmışım sorunuzu da duymadım." dedi.Yaren "Sen ne düşünüyorsun bu olay hakkında ne de olsa sen çok eskiden beri burdasın daha önce hiç böyle bir olay yaşandı mı?" diye sordu.Selim birden sustu.Sonra cevap vermesi gerektiğini anlayıp "Hayır bende ilk defa şahit oluyorum" dedi.Ama bu bana nedense hiç inandırıcı gelmedi.Onunla konuşmayı , neler düşündüğünü çok merak ediyorum.Bir şeyler sakladığı o kadar belliydi ki fakat ben bunları öğrenecektim.Ne yapıp ne edip öğrenecektim.

Zeynep "hadi bugünlük bu kadar yeter yarın yine konuşuruz" dedi.Eve dönerken ilk defa Selim'le konuştuk.Benden beni köşk günü kandırdığı için özür diledi.Şok oldum.Fakat çok mutlu olmuştum taki eve gidince o mesajı görene kadar...

Esrarengiz YazlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin