2. Cinayet

827 32 12
                                    

 Medyadaki Selim.Umarım beğenirsiniz , iyi okumalar :))

Selim gerçekten birden çok garipleşti.Hemen beni çekiştirerek yazlığa götürmeye başladı.Bu çocuk napıyordu böyle?Birden kolumu ittirip bırakmasını sağladım."Selim niye beni çekiştiriyorsun?İçeri girseydik ne olurdu?Bu köşkle ne gibi bir sorunun olabilir?Niye anlatmıyorsun , söyle belki sana yardım edebilirim."

Sinsice güldü ve "Sen benim nefes almamı sağlayamazsın" dedi.

Ne demek oluyordu bu şimdi ne gibi bir problemi varda içi bu kadar daralıyor?Nefes bile alamayacak hale geliyordu?Bu köşk ona ne yaşatmış olabilirdi ki?

Bunları düşünürken eve vardığımızı farkettim.Selim bir şey demeden gitti.Neydi bu şimdi?Eve geçtiğimde teyzemin beni beklediğini gördüm.Bana çok sinirli bakıyordu.Birden çok yüksek sesle bağırmaya başladı:

"Derin sana köşkten dışarı çıkma demiştim ya sen beni hiç dinlemeyecek misin?Sen niye geldin ki benimle?Ben işleri halledebilirim demiştim.Bir de ben seninle mi uğraşacağım?"

"Teyze noluyor ne saçmalıyorsun?Bir kere sen nerden biliyorsun benim dışarı çıktığımı?Ayrıca çıkarsam çıktım bu seni hiç mi hiç ilgilendirmez."

    "Yaren'in geçtiğini gördüm seni ona sordum bu bir ikincisi madem sen burda kalıyorsun burda benim kurallarım geçerli ya sana bir şey olursa ben ne yaparım?"

   "Merak etme teyze ben çocuk değilim.Ayrıca madem senin kuralların geçerli  yarından itibaren beni burda görmezsin."

Bunları der demez odama çıktım.Teyzem arkamdan "Derin saçmalama , hemen buraya gel" dedi.Ama hiç aldırış etmedim odama çıkar çıkmaz eşyalarımı topladım.Anneme döneceğimi haber vermek için telefonu elime aldığımda bir mesaj geldiğini gördüm. Yine tanımadığım bir numaraydı. açtım.Mesajda "Yarın birtakım şeyler olacak.Korkma aksine ipuçlarının peşinden git ama çok dikkat et çünkü herkesin kaderi size , sizlere bağlı."

Mesajın alt tarafında kimden geldiği yazıyordu.Pek şaşırmadım çünkü mesaj yine Mert'tendi.Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu böyle?Ne saçmalıyordu?Hemen numarayı aradım.Ama yine oparetör konuştu ve bu numaranın kullanılmadığını söyledi.Mert'in saçmaladığını düşündüm ve takmadım.Zaten okulda da hep böyleydi.

Direk Yaren'e mesaj attım "Biraz geç oldu ama size bir şey söylemem lazım herkese haber ver 5 dakika sonra sahilde buluşalım."

Sahile gitmek için hazırlanmaya başladım.Turkuaz tulumumu giyinip altına bordo sandaletimi geçirdim.Saçlarımıda salaş bıraktım.Aşağı inecekken teyzeme baktım.Allahtan evde değildi.Peki bu saatte nereye gitmiş olabilirdi ki?Fakat hiç onu takacak vaktim yoktu zaten onu görmek istemiyordum.Direk sahile gittim.Zeynep , Burak ,Yaren , Selim hepsi gelmişti.Selim'in gelmesine çok şaşırdım daha demin ayrılmıştık ve bana çok sinirliydi.Onlara yarın döneceğimi söyledim.Hepsi çok şaşırdı.Sadece Selim boş gözlerle baktı.Yaren "Gitme , hem yeni geldin niye gidiyorsun ki?" dedi.Zeynep ve Burak da onayladı.Selim ise bir şey demedi.Onlara gitme sebebimin teyzem olduğunu söylemedim.Sadece gitmem gerektiğini söyledim.

  Sahilde biraz gezdikten sonra ayrıldık.Hepsi tek tek sarıldı.Selim dışında.O bekledi çünkü onunla evlerimiz aynı yönde olduğu için beraber gidecektik.Yolda ikimiz de bir şey söylemedik.Bizim evin önüne geldiğimizde Selim "keşke biraz daha kalsaydın.Seni yakın hissettim.Belki bugüne kadar kimseye açmadığım sırrımı sana açabilirdim neyse kendine iyi bak" dedi ve gitti.

Şok olmuştum.Selim'in sırrını tam öğrenecekken gidiyordum.Şaka gibiydi.Eve geçtiğimde teyzemin odasındaki ışığın yandığını gördüm.Ama ben direk odama çıktım.Selim'i düşünmeye başladım.Bavuluma baktım.Bir sırra bu kadar yaklaşmışken gitmek çok saçma olurdu.Peki ya Selim gerçekten sırrını anlatacak mıydı?Yoksa kalmam için mi yapıyordu tüm bunları?Ama niye benim kalmamı istesin ki?Doğru düzgün arkadaşı bile değilim.Peki ya yazlıktaki cinayet nolacaktı?Metin Yılmaz kimdi?Mert'in saçmalıkları nolacaktı?

Kafamda bir sürü cevapsız soru vardı.Tüm bunları düşünürken uykuya dalmışım.Sabah alarmla uyandım.Hemen annemleri arayıp geleceğimi söyledim.Ama içimden bir ses gitmemem gerektiğini söylüyordu.Bu kadar cevapsız soruyu arkamda bırakıp nasıl gidecektim?Ama teyzemin sürekli beni çocuk gibi görmesi de kaldırılacak şey değildi.Hazırlanıp bavulumu alıp aşağı indim.Teyzem yoktu.Pek aldırış etmedim.Birkaç kahvaltılık şey atıştırdım.Tam çıkacakken kapı çalmaya başladı.Çok ısrarlı çalıyordu.Hemen gidip baktım.Gelen Yaren'di.Yoksa yine birine bir şey mi olmuştu?Hemen kapıyı açtım.Yaren "Derin iyi ki sana yetiştim.Çok kötü bir şey oldu.Bu sefer sitenin sonunda oturan Sami amca öldürülmüş."

Şok olmuştum.Birden ikinci bir sarsıntı yaşadım.Mert.Bana son attığı mesajda yarın birtakım şeyler olacak yazmıştı.Artık bu çocuktan gerçekten korkmaya başlamıştım.Ona derhal ulaşmam gerekiyordu.Ama bunu nasıl yapacaktım?

Esrarengiz YazlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin