Köşkte birileri var

636 32 6
                                    

1-2 bölüm sonra Selim'i koyacağım.

Eve döndüğümde telefonun tuş kilidini açtığımda bir mesaj olduğunu gördüm.Mesaj yine Mertten'di.Mesajda "Merak ettiğin şeyler varsa ipuçlarının peşinden git ama çok dikkat et çünkü en ufak bir yanlışında kendini tıpkı bir uçurumun başındaymışsın gibi gözü bağlı çaresiz bulursun."

Buda ne demekti şimdi?Bu çocuğun nesi vardı.Hemen Mert'i aradım.Fakat telefonu kapalıydı.Sonra bir defa daha aradığımda bu numara kullanılmamaktadır diye bir not geldi.Şaşkına dönmüştüm.Çok korkuyordum.Hemen yatağa geçip gözlerimi kapattım.

Sabah teyzemin seslenmesiyle uyandım."Deriiin hadii aşağı gel." Üstüme kot şort ve kırmızı kareli gömleğimi giyip aşağı indim.Teyzem kahvaltı hazırlamıştı ama nedense ona karşı içimde bir soğukluk vardı.Teyzem "bugün evden dışarı çıkmanı istemiyorum biliyorsun dün yaşananları" dedi.İlkönce çok şaşırdım.Sonra kendimi toparlayıp "kusura bakma teyze arkadaşlarla buluşacağım bu yüzden çıkıcağım" dedim.

  "Sana hayır dedim."

  "Teyze çıkacağım."

"Derin çıkmayacaksın."

"Kusura bakma teyze ben çocuk değilim artık sen beni yönlendiremezsin"

"Burda senin başında ben varım ya senin başına bir şey gelirse ben naparım.Madem bu kadar çıkmayı istiyorsun çık ama geçenki gibi sitenin dışına çıkmayacaksın" dedi.

   Başımı tamam anlamında salladım ama içime kuşku düştü çünkü ben siteden sadece bir kere ,  köşke gitmek için dışarı çıkmıştım ve o zamanda teyzeme söylememiştim peki ya o nerden biliyordu.Gerçekten şaşkına dönmüştüm.Kahvaltımı hızlıca bitirip odama çıktım.Telefonumda bir cevapsız arama vardı.Annemler aramıştı fakat şimdi arayacak vaktim yoktu hemen internete girip yazlığın olduğu yere girdim ve çok ilginç bir bilgiyi rastladım.Meğer yazlığın ilk yapıldığı yıllarda bir evde Metin Yılmaz adında hafif yaşlı biri yaşıyormuş.Bu adam zengin biriymiş ve bir gece yazlıktayken esrarengiz bir biçimde öldürülmüş.

Ama adamın nasıl öldürüldüğü yazılmamış.Demek bu ilk öldürülen değil  diye içimden geçirdim.Hemen evden çıkıp Yarenlere gittim.Aslında bu bilgiyi söylemek için gidiyordum ama nedense söyleyemedim.Sahile gidelim diye bir yalan uydurdum.Sahile gittik Burak Zeynep ve Selim gelmişti.Dünkü konuyu yine konuştuk sonra hava kararmaya başlayınca eve dönmeye başladık.O sırada Selim bana biraz dolaşmayı teklif etti.İlk defa yalnız kalacağımız için çok heycanlanmıştım.Sitenin çıkışına doğru yürümeye başladık.Site kapısına gelmiştik.Dışarı çıkma konusunda tereddüt ettim.Çünkü teyzem çıkma demişti.Ama yinede Selim'le olduğum için aldırış etmedim.Selim aslında Adana'lı olduğundan filan bahsetti. Sonra birden köşke yaklaştığımızı farkettim.Ama bir dakika köşkte bir gariplik vardı hemen Selim'e köşkü gösterdim.Selim'in de ağzı açık kaldı çünkü köşkün ışıkları yanıyordu.Yoksa köşkte birileri mi vardı?

Esrarengiz YazlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin