Selim'i Kızdırdık

764 36 4
                                    

Resimdeki Derin.

Arkamızı döndüğümüzde Selim'i gördük.Bize çok kötü bakıyordu.Hemen köşkten çıkıp onun yanına gittik.Burak "kim söyledi" dedi.Ben Yaren ve Zeynep'e bakıyordu.Selim "sakın birdaha bunu yapmayın şu anda her şeyi gözümün önüne getirdiniz belkide bütün yaşamımı.Beni çok kötü bir duruma soktunuz.Nerden öğrendiğime gelince Yaren'den Derin'in numarasını almıştım.Akşam buluşalım mı yazdım.İşim var diyince gideceğinizi anladım yani hissettim diyelim.Ama birdaha bunu yaparsınız asla ama asla affetmem."

Selim bunları derken kandırıldığımı anlayınca gerçekten kendimi çok garip hissettim.Hiçbir şey demeden eve yürümeye başladım.Çok kötüydüm.Eve vardığımda teyzemi göremedim ama direk odaya çıktım.İki cevapsız arama ve bir mesaj vardı.Cevapsız aramalar annemlerdendi.Mesaj ise Mert'tendi mesajda "sana aklından geçeni yapma demiştim neyseki son anda durdun"

Bu çocuğun nesi vardı böyle neyden bahsediyordu.Fakat bunları düşünecek durumda değildim.Direk kendimi yatağa attım.

Sabah uyandığımda uzanırken dünkü olanları düşündüm.Selim bütün yaşamımı gözümün önüne getirdiniz derken neyden bahsediyordu?Kandırıldığımda kendimi niye bu kadar kötü hissetmiştim?Yoksa gerçekten Selim'den hoşla...

Teyzeme bakmak için odasına geçtiğimde onu bulamayınca merak ettim.Hemen bir alt kata indim.Seslenmeye başladım.Ama cevap veren yoktu.Kahvaltıyı hazırladıktan sonra beklemeye başladım.Teyzem yirmi dakika sonra gelmişti."Teyze nerdeydin merak ettim"

Teyzem "sahilde yürüyüşe çıktım tatlım"

Pek aldırış etmedim.Kahvaltımı yaptıktan sonra deniz eşyalarımı alıp yarenlere gittim.Bu sefer Yaren yerine annesi kapıyı açtı "aa merhaba tatlım siz yeni taşınmış olmalısınız Yaren çok bahsetti.Nasıl alıştınız mı?

"Teşekkür ederim evet bayağı alıştık.

"İyi sevindim.Ben Yaren'i çağırıyım.

Yaren bir dakika sonra geldi

"Hoşgeldin bende size gelecektim denize gitmek için sende hazır gelmişsin iyi oldu havlumu alıp geliyorum".

Denize giderken Zeynep'i de evinden aldık.İlk önce sahilde biraz dolaştık.Sonra Zeynep birden "Derin size misafir mi geldi?"

"Yoo hayır neden sordun?"

"Bugün ailemle sabah yürüyüşe sahile geldik.Biz genelde sitenin sonuna kadar yürürüz.Yine sitenin sonuna geldiğimizde birden teyzeni gördüm.Yanında bir kadın ve iri yarı bir adam gördüm.Önemli bir şey konuşuyor gibiydiler.Bu yüzden sordum misafiriniz olabileceğini düşündüm."

Bunları duyduktan sonra çok şaşırdım.Burada neler oluyordu?Bir türlü sorularımın cevabını bulamıyordum.

Denizden sonra eve döndüğümde teyzeme bir şey demedim.Direk odama çıkıp biraz düşündüm.Akşama doğru birden zil çalmaya başladı.Aşağı indim.Gelen Yaren'di.Hemen kapıyı açtım.Nefes nefesiydi.Korkmuş görünüyordu.Bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.

Esrarengiz YazlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin