6.Bölüm (asıl sırrım)

1.3K 46 25
                                    

Saat 03:39

Uyandım ve hazırlandım siyah deri dar pantolon'umu ve siyah deri ceketi mi giyip çıktım karanlık sessiz sokaklarda ilerliyodum önüme iki adam çıktı ve

'efendim işler tamam hiç bir sıkıntı  yok'

'sadece onla bir anlaşmanız olduğu için yemeye çıkıcaksınız.'

'peki silahı mı verin.Diğer adamlar evin etrafında pusuda beklesin sabaha karşı oraya geleceğim tamam mı'

'peki efendim tamam biz adamlara haber veririz'

Silahımın mermisini takıp

Sesizce

'bekle beni sana merhaba demeye geliyorum Lee Kang'

Hızlıca arkamı döndüm etrafa baktıktan sonra ilerlemeye başladım, ah merak etmeyin olayı size anlatıcam. Aslında böyle işlerden nefret ederim ama bunları yapmayı sadece bir kişi için istedim aslında burdan amerikaya...

Olay zamanı

gitmeden önce gayet mutlu anlar yaşıyodum, sokaklarda arkadaşlarla hep oyun oynardık, bizim hemen çaprazımızda bir ev vardı ordada bi çocuk oturuyodu, her sabah biz dışarda oyun oynarken oda dışarı çıkıp kapının oraya oturup tek oynuyodu, tabi bize de hep bakıyodu o bakışları hiç anlayamamışımdır. bizim çocuklar o çocuğu hep çağırmıştı oyun oynamak için ama hiç bir zaman kabul etmemişti, hep tek başına oynardı  bi gün beni zorladılar yanına gitmek için. Gittiğimde tam ayağa kalkıyoduki beni görünce yerine oturuyodu ozaman ona demiştimki.

"hey bize öyle bakma sende gel bizle oyna"

dediğimde kafasını hayır anlamında sallamıştı peki dedim arkamı döndüm gidecekken aklıma ismini sormak gelmişti arkamı döndüm sorucaktımki kalkmış gidiyodu bende bağırarak

"heyy bari ismini söyle"

Dediğimde arkasını döndü ve

"jung- ahh gitmem lazım dedi ve koşarak gitti"

Çok gizemli bi cocuktu ama takmadım, yıllar sonra taşındılar zaten bu çocukla konunun ne alakası var diyeceksiniz, dinleyin. Onlar taşındıktan sonra evlerine girdik çocuklarla birlikte,  herkes dolaşırken ben o çocuğun odasına girdim, etrafı araştırıken eski bi yatak vardı onun altına baktım ve üstünde benim ismim yazan bir kâğıt vardı açıp baktığımda...

'Sevgili mariya nasıl anlatıcağımı bilemedim, bende kâğıta yazdım, ilk önce beni daha doğru düzgün tanımıyosun ama bilki sen bu notu okurken mafyalar tarafından esir tutulmuş, eğitiliyordum, o yüzden sizle hiç bir zaman oynayamadım, mafyalığı çok seviyorum merak ediyorum şunu bilki seni de seviyorum. 'Ne bu benimi seviyomuş' senden istediğim beni kurtarman maria biz burdan taşındık diye biliyosunuz ama öyle deyi beni kaçırdılar maria beni kurtar lütfen,beni bul  beni kaçıranın ismi Lee kang seni bekliyo olucam'

Buraya herşeyi yazmış ama kendi ismi yok uff ben nasıl bulucam.

Şuanki zaman

İşte böyle mafya oldum ve hala onu bulmaya çalışıyorum, ama az kaldı seni bulucam.  Size  anlatana kadar eve geldim ve içeri girip uyudum .

Sabah

(Düzenlenme tarihi:19.03.2021)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin