»Proloog«

152 7 2
                                    

Laura pov

2 maanden terug..

' Mam please.. Mag ik alsjeblieft naar het concert..?' smeek ik.  ' Nee laura, geen denken aan, ik laat een 16 jarig meisje niet alleen naar een concert gaan van 5 jongens in België' Antwoord m'n moeder. ' Hé komt dat even goed uit, ik was ook niet van plan om alleen te gaan.. Leyla gaat mee.' En dan nog, ik ben 16, geef me wat meer vrijheid..' Zucht ik. M'n moeder slaat der armen over elkaar heen, ' Jij weet het altijd wel goed naar je zin te krijgen hé?'. Ik knik en er verschijnd een klein lachje op mn gezicht. M'n moeder zucht, ''Beloof me dat je me belt als je er bent.. Én na het concert, ik wil zeker weten dat alles goed is gegaan.' 'Yes dankje dankje dankje dankje!!' Schreeuw ik. Ik geef m'n moeder snel een kus op de wang en ren dan naar boven. Ik rits m'n tas open en haal snel mijn telefoon eruit, ik toets Leyla's nummer in en wacht.. 

''Hallo met leyla..'

'  IK MAG IK MAG IK MAG IK MAG'  Schreeuw ik door de telefoon.

Het duur even voor Leyla antwoord.. Ik hoor der denken' Welke mogool is dit nou weer'.

' MEEN JE HET LAU OH MY GOD DIT WORDT FANTASTISCH'. Schreeuwt Leyla door de telefoon

Ik schiet in de lach.

'JAA OH MY GOD IK HEB ER ZO'N ZIN IN !' Roep ik terug

Aan de andere kant van de lijn hoor ik Leyla's moeder roepen dat ze aan tafel kunnen.

'Ik moet eten lau, ik app je later wel. Seeyah babe!'

'Is goed, eetse. Seeyah girl!'

Ik hang op, en gooi mn mobiel op mn bed, en laat mezelf ernaast vallen. Ik zucht en glimlach naar m'n muur. Al die tijd hangen eral posters van ze aan m'n muur. Ik zie ze zo vaak, en hoor ze zo vaak. Maar nooit in het echt, maar daar gaat verandering in komen... 

One band                                                                                                                                                                  One Dream                                                                                                                                                              One direction.

»Half a heart without you« [HS] [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu