Harry houdt de deur van de taxi voor me open, en ik neem plaats. Hij gaat naast me zitten, en legt zijn hand op de mijne. M'n hart begint sneller te kloppen. 'Ben je zenuwachtig?' Vraagt Harry. ' Uh, ja.. een beetje wel ja' Stotter ik. Harry glimlacht. 'Nergens voor nodig, you're safe with me' Hij knipoogt naar me. ' Waar gaan we eigenlijk heen?' Vraag ik. ' Zal je wel zien..' Zegt Harry lachend.
Het duurt niet lang, als de taxi stopt. Harry stapt uit, en loopt naar mijn kant van de deur. Hij houdt de deur open, en helpt me uitstappen. ' Een echte gentelman..' Lach ik. Harry doet een overdreven buiging, en ik lach. Ik steek mijn arm door de zijne. Er lopen 2 meisjes langs, en ze kijken naar Harry. 'Is dat Harry Styles?' Zegt het ene meisje. Snel kijk ik weg, en lopen we naar binnen. Harry pakt mijn jas aan en hangt hem op. We lopen achter een ober aan, en nemen plaats.
'Ik heb een geweldige avond gehad, dankje.' Zeg ik als we weer voor mijn deur staan. ' Geen dank babe.' Zegt Harry, hij pakt m'n hand en geeft een klein knijpje. Hij leunt naar voor, hij gaat me zoenen. Ik weet het zeker. Ik voel dat m'n hart nog harder klopt. En dan geeft Harry me een lange kus op m'n mond. Het voelt perfect. Ik voel dat Harry glimlacht tijdens de lange zoen. ' Je bent mooi.' Fluistert Harry met z'n zware stem in mijn oor. Ik geef hem een zachte kus op zijn wang. En open dan de deur. 'Zayn?' Roept Harry naar binnen. Zayn staat op uit de woonkamer, en geeft Leyla een kus. Hij pakt zijn jas en loopt naar ons. 'Hey tortelduifjes.' Zegt hij lachend. Harry pakt mijn hand. 'Ik sms je zo ja?'. Ik knik. Hij geeft me een kus op mijn hand, en geeft me een knipoog. Hij loopt samen met Zayn de tuin uit. En dan sluit ik de deur. Ik schop mijn hakken uit, en ren snel naar de woonkamer waar Leyla op de bank zit. Leyla gaat meteen recht op zitten, en aan haar blik zie ik al dat ze alles wil weten. Ik vertel hoe de hele avond gelopen is, ik vertel hoe lief en grappig Harry was/is. En hoe hij me net bij de deur een lange kus gaf. 'Awww' Zegt Leyla overdreven. Ik schiet in de lach. ' Ik ga gauw in bad!' Roep ik, en loop dan naar boven. Ik laat het bad vollopen, en kleed me uit. Ik hoor beneden m'n telefoon gaan, ik doe de badkamer deur open en schreeuw naar beneden. 'Ley, kan jij even opnemen.' Ik hoor Leyla al praten. 'Het is Harry, wil je hem nu spreken of moet ik vragen of die zo terug belt?' Fluisterd ze onderaan de trap. 'Nee breng maar naar boven!' Roep ik. Snel spring ik het bad in, en gooi een bruisbal erbij, zodat het hele bad een schuimmassa wordt. Leyla loopt de badkamer in, en geeft mij m'n mobiel. Ik geef een dankend knikje, en Leyla loopt dan weer de badkamer uit.
L: Hey Harry!
H: Hey babe!
H: Ik heb echt genoten!
L: Ik ook.
H: Heb je zin om morgen ook aftespreken?
L: Ja tuurlijk!
H: Cool! Kom jij naar mij?
L: Ja is goed, maar het wordt wel slecht weer morgen..
H: Oh naja, dan gaan we beetje chillen, film kijken ofso. Vind je dat goed?
L: Zolang ik met jou ben, vind ik alles goed.
H: Wat ben je toch een schatje.
H: Alleen één ding.
Mijn hart begint snel te kloppen.
L: Ja..?
H: De rest is er morgen ook.. Niall, Zayn, Louis en Liam.. Vind je dat erg?
Ik grinnik zachtjes.
L: Nee tuurlijk niet!
H: Oké top! Dan zie ik je morgen! Ik sms je zo het hotel ja?
L: Ja is goed, dankje. Tot morgen Harry.
H: Tot morgen beauty.
Ik hang op en leg mijn mobiel op de grond. Ik laat me mee drijven met de golven van het bad en geniet volop. Na een tijdje val ik inslaap in bad.
:)
Hoe zal dit morgen aflopen....? We will see! x. P
JE LEEST
»Half a heart without you« [HS] [Dutch]
FanficWanneer iemand beroemd is, is het moeilijk om met iemand een relatie te hebben, vooral als het gaat om een One Direction member. Zal het Laura ooit lukken om alle haat te overwinnen, en een mooi toekomst tegemoet kunnen gaan met Harry..? Lees het hi...