» Why me? «

118 5 1
                                    

Nee.. Ik weet het zeker. Hij knipoogte naar mij! Ik voel dat ik rood wordt. Harry loopt naar de andere kant van het podium. Ik kan het niet geloven, maar ik spring weer veder en gil de longen uit m'n lijf. Weer loopt Harry deze kant op. Hij gaat recht voor me zitten op een box, en kijkt rond. Ik staar hem aan, wat zijn ze ogen toch mooi. Dan kijkt Harry ook naar mij. Hij blijft me aankijken, ineens zegt die iets. Maar door het geschreeuw versta ik niet wat die zegt. Ik probeer van z'n lippen af te lezen wat die zegt. Beautiful, lees ik. Zegt die nou dat ik beautiful ben? Mijn gezicht drukt uit dat ik niet begrijp wat hij zegt. Hij springt van de box af en komt nu nog dichterbij, ik kan Harry gewoon aanraken. Meiden achter me beginnen nu nog harder te gillen en Leyla kijkt me verbaasd aan. Ineens hoor ik Harry. 'Whats your name beautiful?' Zegt die met ze lieve Engelse stem. 'Laura!' Roep ik terug. 'Do you wanne come backstage after the show?' Hoor ik hem nog zeggen. Ik versteen, en weet niet wat ik moet zeggen. Leyla geeft me een por. 'Yes ofcourse!' Roep ik terug. Harry glimlacht en loopt naar een paar andere meiden en poseert voor een selfie. Leyla springt in me armen. 'Oh my god Lau!' Gilt ze in me oor. Tranen rollen over me wang. Leyla veegt ze weg. 'Wat is er nou?' Vraagt Leyla bezorgd. 'Ik.. Ik ben gewoon zo blij, maar ik snap het niet.. Waarom ik ?' Roep ik in Leyla's oor. 'Omdat je super mooi ben, en super lief. En schijnbaar ziet Harry dat ookal!' Roept Leyla terug. Ik grinnik, en spring en dans weer mee met de volgende liedjes. 

Na het laatste liedje, komen de jongens bij elkaar staan. 'Thank you Belgium for having us! You were amazing!' Roept Niall terwijl ze buigen & zwaaien. Iedereen slaat op  hol en begint te gillen. De jongens springen naar achteren en een mega rook machine gaat aan. En weg zijn ze. 'Wat moeten we nu doen?' Gilt Leyla in me oor. Ik haal me schouders op. Na een paar minuutjes, komt er een grote bewaker aangelopen. 'Ley kijk, hij komt onze kant op.' Roep ik naar Leyla. De bewaker komt inderdaad onze kant op. 'Ben jij Laura?' Vraagt de bewaker met een zware stem. Ik knik en pak Leyla's hand. 'Mooi, kom maar mee.' Zegt de bewaker. We lopen samen achter hem aan. Ik kijk nog één keer naar achter en zie dat er foto's gemaakt worden van ons. Iedereen kijkt ons aan. We komen backstage aan, en lopen naar een soort wachtkamer.  'Jullie mogen hier wachten, jullie worden zo opgehaald om de jongens te zien.' Zegt de bewaker terwijl die ons de stoelen aanwijst. 'Oke bedankt.' Antwoord ik beleefd. We nemen plaats op de stoelen, en wachten gespannen af. Het lijken wel de langste 5 minuten van m'n leven.

De deur gaat open, en een vrouw komt naar ons toegelopen. Ze is netjes gekleed, in een zwarte rok met hoge hakken. 'Hello lady's, welcome. Are you ready to meet the boys?' Vraagt ze beleefd. Ik knik en kijk naar Leyla. 'Zit me haar en makeup goed?' Vraag ik zenuwachtig. Leyla schiet in de lach. 'Ja je ziet er goed uit, en ik?' Lacht ze. 'Ja jij ook..' Zeg ik met een bibber in mijn stem. 'Alright, follow me girls.' Zegt de vrouw terwijl ze de deur voor ons open houdt. We lopen een hoge trap  op. En zien een grote glaze deur. 'Behind this door, are the boys. Try not to scream. And stay calm.. I know its hard, but try it.' Lacht de vrouw. De deur gaat open. Ik geef een klein knijpje in Leyla's hand. Mijn benen voelen loodzwaar. We lopen de kamer in, en daar zitten ze..

Oeh, hoe gaat dit aflopen? Het was niet een heel lang stukje sorry ;c. Toch hoop ik dat jullie het leuk vonden. 

Kunnen jullie allemaal een kijkje nemen op het acc van xNadjax1DxLiamx ? Ze schrijft echt super leuke verhalen. 

Bedankt! 

Xx

»Half a heart without you« [HS] [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu