Harry op een date met mij.. De woorden galmen door mijn hoofd. 'Yes ofcourse i wanna go on a date!' Zeg ik. Harry glimlacht, en knijpt zachtjes in mijn hand. 'Do you wanna have a picture with just me?' Vraagt Harry lief. Ik knik verlegen, en maak dan een foto. 'Can i post this on Instagram?' Vraag ik. 'Well, you can.. But people would think you're my girlfriend.' Zegt Harry beetje lachend. 'What do you mean with that..?' Vraag ik. 'Well you're so beautiful, they would think you're my girlfriend!' Zegt Harry lief. Ik bloos en kijk weer naar de grond. 'Girls it's time to leave.' Roept een vrouwenstem. 'Wait, let me give you my number!' Zegt Harry. Ik geef hem mijn telefoon en hij toetst zijn nummer in. 'Thank you!' Zeg ik vriendelijk. 'No problem love, can you send me a text so i have your number to!' Vraagt Harry nog snel. Ik knik, en geef hem dan een knuffel, hij geeft me een kus op mijn wang, ik voel dat ik rood wordt. 'Bye love.' Zegt Harry. Ik glimlach, en geef de rest van de boys ook een knuffel. 'See you soon!' Roep ik naar Harry. Hij glilacht en zwaait. Ik hoor Niall vragen 'Soon? Whats happend between you two?'. Ik lach en loop samen met Leyla weg. Eenmaal buiten kunnen we het nog niet geloven. We lopen richting de auto, en vertellen in de auto allebei ons verhaal. 'Omg, je gaat dus op een date met Harry?!' Roept Leyla. Ik knik en lach. 'Ohmy, maar dat is geweldig Lau! Zayn heeft alleen z'n nummer gegeven, maar als ik hem app voel ik me een stalker.' Zegt Leyla ongemakelijk. 'Nee joh, anders zou die toch niet zijn nummer gegeven hebben! Trouwens, nou je het zegt.. Ik moet Harry nog een berichtje sturen!'. Roep ik terwijl ik mijn mobiel uit m'n jaszak haal.
Laura: Hey Harry, i'ts Laura! Xx.
Ik druk op verzend en wacht gespannen af. Na een minuut krijg ik al antwoord. 'Is het Harry?' Vraagt Leyla. Ik knik, en lees het bericht.
Harry: Hey Laura! I miss you already.. Can not wait for our date..Xx!
Ik voel vlinders in mijn buik, en lees de berichtjes voor aan Leyla. 'Ik kan het gewoon niet geloven Laura.. Het idee dat we hun nummer ook echt hebben.. Wow!' Roept Leyla vrolijk.
Na een lange rit zijn we eindelijk thuis. We ploffen op de bank neer. 'Wil je wat drinken?' Vraagt Leyla als ze opstaat. 'Ja lekker!' Antwoord ik. 'Wijntje?' Roept Leyla vanuit de keuken. 'Ja doe maar!' Roep ik terug. Ik voel me mobiel trillen in mijn zak. 'Harry heeft je toegevoegd aan de groep 'WeAreBored'. Ik open snel mijn whatsapp, en zie dat ik in een groep zit met 4 onbekende mensen, Harry en Leyla. 'Ley, kijk je app.. Nu.' Roep ik. Leyla pakt der mobiel. 'Wie zijn die andere, ik ken alleen jou en Zayn.' Vraagt Leyla. 'Harry heeft 'm gemaakt dus ik denk Niall, Louis en Liam.' Antwoord ik blij.
Harry: Hi girls, we are bored..!
Niall: We're stuck in a hotelroom.. SOS!!
Leyla: Hey boys! We are at my home..
Zayn: What are you doing babes?
'Ley, ik kan het niet geloven.. We zitten in een groep met One Direction.. WAT?!' Gil ik. 'I know right.. Het is te bizar dit..'Roept leyla terug.
Liam: Girls, are you there..?
Laura: Yes we are haha sorry!
Leyla: We're just talking about stuff..
Harry: What kind of stuff?
Laura: Girlstuff.....
Harry: What kind of girlstuff.....
Laura: Nothing much.. haha
Zayn: Mm, yeah right.
Liam: Laura?
Laura: Yes Liam?
Liam: Har0dhosp
Laura: Uh, I'm sorry..?
Harry: Ignore him, he is trying to be funny...
Liam: Hahahaha
Niall: Hahaha idiots
Louis: HEYHEY
Laura: Hey Louis!
Louis: Hey Laura how are you?
Ineens hoor ik Leyla lachen. 'Praat je met Zayn?' Vraag ik nieuwschierig. Leyla schud der hoofd, 'Nee hoezo?' Vraagt Leyla. 'Nouja, jij en Zayn praten niet in de groep dus ik dacht..' Antwoord ik. 'Nee ik praat met H..Nah, nee laat maar haha.' Zegt Leyla snel. 'Wie..?' Vraag ik nu nog nieuwschieriger. 'Laat maar haha, het is uh.. Ja wel Zayn.' Antwoord Leyla. Ik zie dat ze liegt.
Laura: I'm fine thanks!
Leyla: Guys we're going to watch a movie and then go to sleep. See you later!
Liam: Have fun, bye! Xx.
Louis: Goodnight!X
NIall: Sleep well for later, bye love's.
Zayn: Goodnight babe's.
Harry: Goodnight! Xxxxx.
Ik leg mijn mobiel weg, en drink m'n wijn op. Leyla zet een film aan. Maar we zijn zo druk aan het praten over hoe leuk Harry en Zayn zijn, hoe schattig Niall is. Hoe grappig Louis, en hoe lief Liam is. Als het half 3 is, gaan we naar boven. Leyla's moeder slaapt bij een vriendin, en dus zijn we helemaal alleen. Na een tijd vallen we inslaap.
'Sochtends gaat de deurbel. Ik schrik wakker en kijk hoelaat het is, half 10. ik Doe snel even mijn haar in een knot, en loop naar beneden als ik zie dat Leyla nog slaapt. Moeizaam doe ik de deur open.. Ik schrik meteen wakker als ik zie wie er voor de deur staat.
Lieve allemaal.. Het heeft lang geduurd maar ik heb weer een stukje geschreven.. Ik ga weer fultime schrijven, het spijt me dat het zo lang geduurd heeft! Ik had het de laatste 2 maanden erg zwaar. Maar het gaat wel weer wat beter.. Ik hoop dat jullie het een leuk stukje vonden,
Dankjewel!
Xxx
JE LEEST
»Half a heart without you« [HS] [Dutch]
FanfictionWanneer iemand beroemd is, is het moeilijk om met iemand een relatie te hebben, vooral als het gaat om een One Direction member. Zal het Laura ooit lukken om alle haat te overwinnen, en een mooi toekomst tegemoet kunnen gaan met Harry..? Lees het hi...