Liam en Harry praten met elkaar, en Niall, Louis en Zayn zitten op de bank en drinken wat water. Harry kijkt mijn kant op en loopt met een grote glimlach naar ons toe. ' Hi Laura welcome! ' Zegt Harry terwijl die me een knuffel geeft. ' And who are you ? ' Vraagt Harry aan Leyla. ' I'm Leyla ' Zegt Leyla terwijl ze der hand uisteekt. ' Nice to meet you Leyla! ' Zegt Harry vriendelijk en schud Leyla's hand. Ik zie dat Leyla naar Zayn staart. ' Guys! Come over here!' Zegt Harry lachend. De jongens kijken op en lopen ook naar ons. 'Hello girls, welcome!' Zegt Niall. ' I am Laura! ' Zeg ik zacht. Niall geeft me een knuffel, en de rest van de jongens volgen en doen het zelfde bij Leyla. ' Where are you girls from ? ' Vraagt Zayn. ' The Netherlands! ' Zegt Leyla blij. ' Oh really? I love the Netherlands! ' Roep Zayn enthousiast. Leyla grinnikt. De jongens nemen plaats op de bank. En Leyla en ik gaan tegenover ze zitten. ' What do you wanna know babes?' Zegt Louis lief. Ik denk diep na. ' All the time i have like a million questions, and now i have the chance and i don't even know 1 question! ' Zeg ik. De jongens lachen. ' Well, maybe we have some questions for you love's! ' Zegt Niall. ' Ask annything you want to know! ' Glimlacht Leyla. ' Alright, do you have a boyfriend? ' Zegt Zayn uitdagend tegen Leyla. Ik kijk naar Leyla en zie dat ze rood wordt. Ik grinnik en kijk naar Harry.. Ik zie dat hij naar me staart. ' No i don't have a boyfriend..' Zegt Leyla dan. ' And you Laura?' Vraagt Liam. ' No..' Zeg ik met een klein lachje. ' How is that possible?' Zegt Harry ineens. ' What do you mean? 'Vraag ik verbaasd. ' Well you're so beautiful, and for so far i think you are very nice to. How is it possible to be single?!' Roep Harry. Ik krijg het stikheet, en weet niet wat ik moet zeggen. Ik kijk naar beneden en voel dat ik knalrood word. ' Well, you don't have a girlfriend right?' Zeg ik. Harry schud van nee. Ik lach een beetje en kijk naar Niall. ' Whats your favorite song from the album Four? ' Vraagt Niall. ' Hard one.. I think spaces, or steal my girl.' Zeg ik. ' Where do broken hearts go! ' Roept Leyla. 'Oh really? Thats my fav to!' Roept Zayn. Liam fluistert wat in het oor van Niall en Niall grinnikt. ' Yes, i thought the same thing..' Hoor ik Niall terug fluisteren. Harry kijkt vragend naar Niall, en Niall lacht hard. Harry wordt rood en geeft hem een stomp. ' Can we make a picture ? ' Vraag ik. ' Yes ofcourse! ' Roept Harry. Hij pakt me hand en trekt me omhoog. We gaan met ze alle dichtbij elkaar staan. Niall maakt de foto met mijn telefoon. Net als die hem wil terug geven ziet die m'n achtergrond. ' Look Harry thats you! ' Zegt Niall met een lach. Ik word rood en kijk naar Leyla. Ze schud lachend der hoofd. ' I'm looking good damn. ' Zegt Harry lachend. Hij pakt mijn telefoon af van Niall, en geeft hem terug. Ik pak hem aan en kijk hem in z'n ogen. ' Do you wanna have a drink or something? ' Hoor ik Zayn aan Leyla vragen. Niall, Liam en Louis nemen weer plaats op de bank en praten wat. Leyla loopt achter Zayn aan. En ik sta hier nog steeds te staren naar Harry's ogen. 'You are so beautiful..' Zegt Harry. Ik glimlach en kijk weer naar de grond. ' Don't be shy babe.' Zegt Harry terwijl die mijn hand pakt. ' Do you wanna go on a date..? ' Zegt Harry verlegen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. Een date met Harry Styles?!
Hier is toch nog een stukje online gekomen, ik zag dat ik al 256 reads had. Jullie maken me zo blij! Dankjullie wel toppers!
Ohja trouwens, vanaf het volgende stukje, schrijf ik helemaal Nederlands. M'n Engels is niet heel goed.. Dus als ook de boys iets zeggen, zal het Nederlands zijn.. (Ookal is het dus Engels.. If you know what i mean)
Dikke kusss
JE LEEST
»Half a heart without you« [HS] [Dutch]
FanfictionWanneer iemand beroemd is, is het moeilijk om met iemand een relatie te hebben, vooral als het gaat om een One Direction member. Zal het Laura ooit lukken om alle haat te overwinnen, en een mooi toekomst tegemoet kunnen gaan met Harry..? Lees het hi...