KARNE

37 3 0
                                    

Bugün günlerden "karne günü" iyy karne. Karnenin 3. Dersin sonunda alınacağını duyunca sevindim geçen yıl okul çıkışı verilmişti çünkü. Ah 11. Sınıf ne kadar zor vallahi bıktım usandım.

Ve karneler alındı ve yine berbat bir karne.

Matematik : 2
Fizik : 1
Coğrafya : 5
Biyoloji : 5
Ingilizce : 3
Almanca : 2
Tarih : 4
Felsefe : 4
Müzik : 5
Dil ve anlatım : 3
Edebiyat : 2
Görsel Sanatlar : 5
Beden eğitimi : 5

Evde yine kapış var sanırım. Neyse ki psikiyatrist'e gittiğim için evde pek üstüme gelmiyorlar. Ah bana deli gözüyle bakmaları beni çıldırtıyor benimde diğer ergenler gibi sorunlarım var doğal olarak bu bir delilik belirtisi değil.

Törene çıktım müdür yine bişeyler zırvaladı. Domuz adam sinir oluyorum yemin ederim. Arkadaşlarımla vedalaşıp servise bindim ve eve vardım.

Annem elinde oklavayla kapıyı açınca bian dayak felen atcak sandım sonra yüzünde ki unu görünce "oo nermin sultan ne hazırlığı yapıyorsun" diyerek yanağına bir öpücük kondurdum "hazırlığı bosverde karneden ne haber" diyerek göz kırptı "Aynı işte" diyerek göz devirdim. Icerden mis gibi börek kokusu geliyordu karnım oynamaya başladı bile.

"Anne bana mama" dedim küçük bir çocuk gibi dudak büzerek "geç masaya bakalım geliyorum" dedi.

Masaya geçtim ve oturdum biraz sonra annem geldi elinde börek dolu bir tabak ve meyve suları vardı. Yanıma oturdu hayvan gibi su böreğine saldırdım annem öylece beni izliyordu ağzım doluyken "sondo yosono" dedim meyve suyumdan bir yudum alırken annem "sevgilin veya sevdiğin var mı? " dedi öylece kalakaldım yutamadım bian ağzımdakileri. Yuttuktan sonra "yok hayır" dedim.

Acaba Ulaştan bahsetsemiydim ? Ne derdi ? Kızar mıydı ? Yada tepkisi ne olurdu ? Aklımda deli sorular.

Uykum geldiğinde uyumaya çıktım. Yatağıma uzandım ve derin bir nefes alarak uyku moduna geçtim.

İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin